به گزارش مشرق حجت نیکی ملکی رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام در توئیتی نوشت: روز گذشته تعدادی از خبرنگاران عزیز بازدیدی از فرایند تولید واکسن برکت داشتند.

به دلیل کار با ویروس و خطرات مترتب بر آن امکان بازدید نزدیک از خط تولید وجود ندارد و امکان مشاهده خط تولید از طریق تلویزیون های مدار بسته فراهم شد و مسئول این بخش توضیحات لازم را در این زمینه ارائه داد.

واکنش نیکی ملکی به فضاسازی ها درباره خط تولید واکسن برکت

واکنش نیکی ملکی به فضاسازی ها درباره خط تولید واکسن برکت

واکنش نیکی ملکی به فضاسازی ها درباره خط تولید واکسن برکت

واکنش نیکی ملکی به فضاسازی ها درباره خط تولید واکسن برکت

پس از ارائه توضیح در مورد خط تولید، شرایط بازدید از مراحل چک ویال ها و الصاق برچسب اصالت واکسن و خط جدید پرکنی (فیلینگ) که هنوز راه اندازی نشده است نیز فراهم گردید که این تصاویر مورد سواستفاده رسانه سعودی اینترنشنال قرار گرفت.

واکنش نیکی ملکی به فضاسازی ها درباره خط تولید واکسن برکت

واکنش نیکی ملکی به فضاسازی ها درباره خط تولید واکسن برکت

واکنش نیکی ملکی به فضاسازی ها درباره خط تولید واکسن برکت

لازم به توضیح است که اولا فرایند لیبل زدن ویال های واکسن کاملا اتوماتیک انجام می شود. ولی برای تمام واکسن ها چه ایرانی و چه خارجی از طرف مجموعه وزارت بهداشت برچسب های اصالتی طراحی گردیده که برای همه واکسن ها بصورت دستی بر روی ویال ها نصب میشود.


واکنش نیکی ملکی به فضاسازی ها درباره خط تولید واکسن برکت

واکنش نیکی ملکی به فضاسازی ها درباره خط تولید واکسن برکت
ثانیا فضایی که ادعا میشود کلین روم است و افراد با کفش وارد آن شده اند یکی از خطوط پرکنی (فیلینگ) جدید این کارخانه است که هنوز وارد مدار بهره برداری نشده است

واکنش نیکی ملکی به فضاسازی ها درباره خط تولید واکسن برکت

واکنش نیکی ملکی به فضاسازی ها درباره خط تولید واکسن برکت

خطوط و فضای تولید واکسن برکت بر اساس استانداردهای سازمان جهانی بهداشت و سازمان غذا و داروی ایران طراحی شده است و بصورت مستمر توسط بازرس های این سازمان مورد بازرسی قرار می گیرد.

قدردان اعتماد مردم عزیزمان به فرزندان خود در مجموعه تولید واکسن ایرانی برکت هستیم

واکنش نیکی ملکی به فضاسازی ها درباره خط تولید واکسن برکت

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    28 27
    این شبکه ها رسما تبلیغ تجزیه طلبی، دعوت به آشوب و سعی در نامیدی روزافزون مردم ایران با پخش اخبار دروغ دارن، که طبق همون قوانین بین المللیشون جرم محسوب میشه، بلد نیستین ازشون شکایت کنین؟ میترسین؟ یا براتون مهم نیست؟
    • PT ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      1 1
      عباس عبدی فروردین 99: " روحانی به خاطر زنده کردن برجام با کرونا سفت و سخت برخورد نمی کند"
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    31 29
    دارن از تولید این واکسن آتیش میگیرن خب بهشون حق بدید
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    11 19
    روز اول که کار عزیزان شروع شد، بدبخت های غربگدا می گفتند که ایران یک دونه قرص سردرد نمی تونه تولید کنه مگه می تونه واکسن تولید کنه.؟ بعدش گفتند چرا قیمتش اینقدر نجومیه، بعد گفتند از چین وارد می کنند و اینجا پر می کنند، حالا هم حرف های مفت دیگر می زنند. می خواهم ببینم وقتی ایران واکسن صادر کرد کجاشون درد خواهد کرد. انشاء الله که از درد غربگدایی خفه بشوند.
    • NL ۰۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      12 8
      وقتی کشورت تبدیل شده به قتلگاه اول کرونا در کره ی زمین جاییت درد نمیگیره؟
    • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      10 2
      دوستی که جاییت درد گرفته، دلیل این آمار چیست؟ اولا در این روزها حتی خود آمریکا جونتون هم درگیر شد و آمارش الان داره به صدر میرسه. ثانیا هرجات هم که درد بکند، حق نداری آنکسی را که در خط مقدم کمک به همین معضل فعالیت میکنه، تخریب کنی.
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    9 20
    مشرق چرا پیگیری نمیکنی ما تو بعضی از شهرستان ها امکان زدن واکسن برکت رو نداریم ؟؟!! دو بار رفتم هر دوبار گفتن باید ۱۰ نفر بشید که بتونیم واکسن برکت بهتون بزنیم از اونور از بس تبلیغ سو کردن در مورد واکسن ایرانی بعضی ها میان راضی نیستن واکسن ایرانی بزنن ! من کجا میتونم واکسن برکت تزریق کنم ؟؟؟؟
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    8 7
    انسان عاقل با این همه فضای منفی رسانه ای و شیطان هایی که از بالا تاپایین مملکت دنبال درست کردن جریان هستند می بایست همه جوانب را در نظر بگیرد مشخصا این عزیزان در فرایند بسته بندی فعال هستند اگر دو تا پوشش کفش و دستکش دستشان می کردید اتفاق خاصی نمی افتاد. من از وجود این همه کاهلی در این کشور واقعا در تعجبم
  • سعید IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    11 5
    ولی باز هم جای نقد هست، شما که می دونید دشمنان دنبال اینطور موضوع ها می گردند، شمایی که اینهمه زحمت کشیدین خب این یکی دو مورد کج سلیقگی و بی دقتی را هم نمی کردین تا دهان های لق را خوب چفت و بست کرده باشید . می دونیم اون اتاق هنوز راه اندازی نشده ولی میشد جلوی دوربین دو تا پوشش پلاستیکی بهداشتی بکشه روی کفش، و یا همون برچسب های اضافی را هم اتوماتیک انجام بدین که دیگه بهانه ای نباشه . آخه حیفه اینهمه زحمت برای دو تا بهانه جزئی نادیده گرفته بشه، شما که میدونید متاسفانه دشمنان اون کوه تلاش را پشت همین پر کاه ها پنهان می کنند و باز متاسفانه عده ای هم عقلشون به چشمشون و این شبکه های معاند هست .
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    2 8
    وقتی رسانه وظیفه خودش رو به درستی و به موقع انجام نده دیگران سوء استفاده میکنن. مشکل از جای دیگه هست پس میشه حتی اجازه نداد چنین اتفاقی بیفته البته دولت قبلی اونقدر کرخت و بیحال بود که خودش مجوز شایعه رو میداد شاید بخاطر مظلوم نمایی، این هم یک راه اداره دولت هست. که ۸ سال جواب داد.
  • IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۹
    3 12
    خب چرا اصلا خبرنگارهای اصلاح طلبو میبرید اینطور جاها. مگه نمیدونید بر ای کجا کار میکنن
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    8 1
    اگر کلین روم هنوز وارد مدار بهره برداری قرار نگرفته پس چرا در تصویر با ماسک و کلاه مشاهده میشود؟ کفش شخصی و کلاه و ماسک بهداشتی!!
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    2 6
    فقط دنبال ایجاد موج کاذب و بحران سازی کاذب در افکار عمومی مردم ایران هستند.
  • سعید IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    5 5
    کدوم تولید کننده واکسن تا حالا اجازه داده رسانه ها از خط تولیدش بازدید کنند که ستاد اجرایی می خواسته دومیش باشه ( تقریبا همه شرکت های دارویی بهداشتی خط تولیدشون را جزو اسرار محرمانه خودشون میدونند و اجازه بازدیدش را هم نمی دهند چه برسه نمایش در رسانه ها ) !!؟؟ این یعنی تسلیم جوسازی های دشمن شدن، منتظر جوسازی های بیشتر علیه برکت باشید چون رسانه های معاند از امروز که تونستن تا حدی از جوسازی هاشون نتیجه بگیرن بیشتر تلاش می کنند . نباید به این جوسازی ها محل می گذاشتید.
  • IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    5 1
    انها کار خبرنگاری را بشدت و دقت انجام میدهند .تعارف هم ندارند.شما دقتتان رابیشتر کنید و آتو دستشان ندهید
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    3 5
    سهامش 3برابر بشه همه لال میشن
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
      2 3
      سهام ایران بنداز دررو هست عزیز. میدونی که سهام فرقون سازی 20 برابر شد و انداختن و در رفتن شما فقط در حیطه تخصص خودت نظر بده البته اگه تخصصی داشته باشی
    • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      1 0
      مطمئن باش میشه بالای 7هزارتومن بخر8735
    • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
      1 0
      حقوقی ها تصمیم به خرید گرفتن بخرید تا دیر نشده...آخه آدم عاقل میره سهام فرقون می خره نیاز روز بخر وپالایشی ومعدنی...سیمان یادت نره داره تابستان تمام میشه همیشه قبل از سرما سهامش چند برابر میشه معض اطلاع گفتم بدونی.....
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    2 1
    یک فیلم از خط تولید واقعی بگذارید !
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۰
    2 1
    یک ماسک برای انتظامات و یک کاور کفش برای تکنسین می خواهد مگر هزینه اش چقدر است ؟ لیبل هم بماند بعد .....
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۱
    0 0
    فردا رشد کرد نگید نگفتید
  • محمد نصیب IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    اون دوستمون که نوشته : یه ماسک واسه مامور انتظامات میخواد ، یه کاور کفش واسه تکنسین .... باید بگم : احسنت اصل مطلب رو بیان کردند حالا بگذریم از برچسب زدن بدون دستکش بادست ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس