کد خبر 1263963
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶
پاسخ همه ابهامات درباره واکسن «برکت»/ مرجوع کردن محصول معیوب برای جانسون‌ اند جانسون، مزیت است اما برای برکت، عیب؟!

طی روزهای اخیر برخی کاربران به دروغ مدعی شدند که مسئول روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) عنوان کرده: کشته شدن ده‌ها هزار ایرانی در راه اقتدار نظام ارزشش را داشت.

به گزارش مشرق، این روزها شایعات زیادی علیه واکسن ایرانی منتشر شده است. عده زیادی هم سعی کردند به بهانه تاخیر در تولید واکسن برکت به ۵۰ میلیون دز، که مسئولان مربوطه دلیل اصلی آن را عدم‌راه‌اندازی خط دوم به دلیل همه‌گیری شیوع کرونای دلتا(که باعث لغو پروازهای بین‌المللی شد) و شرایط تحریمی و کارشکنی‌ها دانستند، این دستاورد ملی دانشمندان کشورمان در تولید واکسن را که ایران جزو انگشت‌شمار تولیدکنندگان واکسن قرار داد را زیر سوال ببرند.

حالا در جدیدترین شایعات، مدعی شدند حجت نیکی‌ملکی رئیس مرگز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره)، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا این همه کشته‌ها ارزشش را داشت؟ وی گفته برای اقتدارمان بله!

تخریب واکسن برکت با استفاده از فوتوشاپ!

تخریب واکسن برکت با استفاده از فوتوشاپ!

حجت نیکی ملکی درباره این شایعه نوشت: برای تخریب واکسن ایرانی هر کار غیراخلاقی که بتوانند انجام میدهند در آخرین فقره دست به فتوشاپ شده اند و جعل مدعی شده اند در پاسخ به کاربری توییتی گذاشته ام و بعد پاک کرده ام اما از آنجایی که دشمنان ما از احمق ها هستند سوال همان کاربر را هم جعل کرده اند و درواقع سوالی وجود ندارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    17 2
    توی شبکه های اجتماعی حرومزاده ترین وطنفروشان وول میزنن.
  • سرباز IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    17 0
    درود بر ایران مقتدر که دشمن عاجز از رویارویی نظامی به دروغ و تزویر رسانه ای روی آورده.
  • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    7 0
    من همیشه گفتم حتی با بدترین دشمنان خودتون هم جوانمردانه دشمنی کنید. اپوزوسیون و مجاهدین خلق و سلطنت طلبان ثابت کردن نه تنها به هیچ اخلاقیاتی پایبند نیستن بلکه از روش هایی استفاده میکنن که حتی حرامزاده ترین افراد هم در مقابل دشمن خودشون به کار نمیگیرن. فکر کنید این جماعت کثیف فردا پس فردا بخوان بیان بر مردم حکومت کنن. یکیشون توییت زده بود میگفت 7 میلیون نفری که در مراسم سردار سلیمانی شرکت کردن رو باید بعد از براندازی بندازیم زندان و تک تکشون رو محاکمه کنیم. یکی دیگشون میگفت باید تمام بسیجی ها رو اعدام کنیم و در خیابان ها آویزون کنیم. ببینید اینها چقدر حرامی هستن. اون داعشی ها هم اندازه سلطنت طلب ها و اپوزوسیون ایران وحشی نیستن.
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    8 0
    واکسن برکت تا اعماق وجودشون رو سوزانده درود بر دانشمندان ایرانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس