کد خبر 1258416
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳

به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: اونایی که تجهیزات انفرادی ارتش افغانستان رو می زدند تو سر ارتش ایران کجان؟!

چیزی که ارتش رو ارتش میکنه شجاعت و شرف سربازهاشه نه تجهیزات انفرادی.

مثالهای دیگه میخواهید؟ ویتنام در مقابل آمریکا، دلاور حوثی در مقابل ارتش سعودی، مجاهد فلسطینی در مقابل بزدلان تا دندان مسلح صهیونیست!

اون تجهیزات انفرادی ارتش افغانستان کجاست حالا؟

اون تجهیزات انفرادی ارتش افغانستان کجاست حالا؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • عبدالله مومن IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    22 0
    خیرات سرشان . دو روز هم مفاومت نکردند.
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    7 0
    ایران پیشرفته از‌افغانستانه
  • یک افغانستانی IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    14 0
    اگر سرباز شجاع باشد ولی فرماندهان این سربازان همگی پول و دلار گرفته باشه و فرار کرده باشند آنوقت چجطور ؟ شما خبر ندارید که پشت پرده چه معاملاتی در افغانستان رخ داد.در جریان سقوط شهر هرات فرمانده کل ارتش و نیرو های امنیتی در شهر هرات که خودش یک پشتون است به هم قومی های طالبانی پشتون خودش لباس ارتشی داد و شبانه انها را وارد شهر کرد.به یکباره سربازان بدبخت دیدند که توسط طالبان محاصره شده اند و شهر هرات اینگونه با خیانت رییس کل نیرو های ارتش در هرات سقوط کرد. یا در غزنی هم بطرز مشکوکی فرمانده پلیس هراتع شخصی بنام کوچی که او هم پشتون و هم قوم طالبان است دروازه های شهر را بر روی طالبان گشود. سرباز شجاع باشد ولی فرمانده خاین و جاسوس آنوقت چکار باید کرد ؟
    • امیر IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
      11 1
      عزیز افغانستانی ما قصد بی احترامی به سربازان شما را نداشتیم این توییت هم در جواب برخی آدم های خودباخته های ایرانی بود
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    2 10
    حالا کدوم تجهیزاتی به آنها داده بودن بهتر از ایران بوده؟ عجب چیزهایی تو خالی می گویید
    • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
      2 0
      بحث تجهیزات پیشرفته نیست، بلکه این تجربه ی نظامی و دانستن شیوه ی استفاده ی بهینه و صحیح از تسلیحات هست که سرنوشت جنگ رو رقم میزنه، به دلیل برتری طالبان در تجارب نظامی و کار با سلاح و مهمات، می بینیم که تسلیحات پیشرفته ی آمریکایی کارایی خودشون رو از دست میدن، چرا؟ چون استفاده از اون تسلیحات (جنگنده ها و هلیکوپتر ها و تانک های پیشرفته) نیاز به آموزش های طولانی مدت و طاقت فرسا داره و ارتش افغانستان هنوز به اون درجه از مهارت در کار با این تسلیحات نرسیدن و هنوز هم نیازمند کمک مستشاران آمریکایی هستند، مستشاران آمریکایی هم که فلنگ رو بستن و این تجهیزات عملا بی مصرف باقی موندن چون کسی بلد نیست با اونها کار کنه.
  • مهدی IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    6 2
    ارتش افغانستان قابل مقایسه با ایران نیس از لحاظ شجاعت
  • عارف IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    8 1
    تجهیزات مهمه ولی در صورتی که باور پشتش باشه
  • کوروش IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    5 1
    بعث شجاعت ونترسی هست حوثی‌ها چه سلاحی داشتن جز سلاح درون چیزی نیست جز شجاعت
  • Ditrich GB ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    8 2
    ایرانیها ذاتا دلاور هستن.بیخودنیست که یه زمانی شرق تا غرب رو فتح کردن.تجهیزات چیز خوبیه اما شجاعت و نبوغ ایرانی یه چی دیگس.در ضمن در تجهیزات هم کم نیستیم. طالبان واسه افغانستان عدد حساب میشه. بزار ارتش ایران بره اونور مرز ببینیم چند هفته دوام میارن.
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    4 0
    یک سرباز باید ایمان و یقین داشته باشه که حضورش و وجودش، باعث پایداری سرزمین و حفظ ناموس مردمیست که خود جزءای از آن است. این به او عزت، آبرو و شرافت برای ماندن در جبهه میدهد. خدا او را عزیز میدارد و ملتش او را محترم میشمارند.
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    3 0
    مثل موصل عراق که با خیانت غرب پرستان تحویل داعش شد
  • IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    4 1
    ارتش افغانستان را مسخره نکنید خیلی ازشهرها مثل هرات مملو از آوارگان تشنه وگرسنه اند لشکر هرات اگر درگیر می‌شد تلفات بی حد بود و نظامیان هم دل خوشی از سیستم ندارند لذا بدون درگیری شهر تسلیم شد سیستم جنگی طالبان دقیقا ‌وسط افسران پاکستانی هدایت میشود یک واحد چریکی این تاکتیک‌ ونقشه ها را نمیتواند طرح واجرا کند
  • محمد IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    1 0
    آقا ول کنید. این اپوزیسیون از هر فیلم و عکس و صوتی یه چیزی علیه کشور درمیاره. بذاریم تو حماقت خودشون بمونن. ما وارد عصر تازه ای شده ایم و باید روی اهداف خودمون تمرکز کنیم. با کار و دعا به سمت ظهور حرکت کنیم.
  • احمد IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    0 0
    پایینی بالایی ها رو فراری داده! وسط وایساده حریف میطلبه!
  • سس IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    2 0
    ظاهرا شما یه خانم هستید خیلی برام جالبه با چه اعتماد به نفسی در مورد مساعل نظامی اظهار نظر کردید خانم اونهایی که خرده میگیرن به مقامات نظامی دلسوزن نه منافق بهتره مستندی که شبکه افق در مورد یگان رهایی گروگان ارتش برای نجات کشتی از دست دزدان دریایی پخش کرد و ببینید تا بفهمید فقدان دوربین های دید در شب چه بلایی هست برای عملیات در شب حالا اگه قرار باشه دشمن ادم امریکا هم باشه در مورد مثالهایی که زدید جای بحث هست که اینجا نمیشه
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    1 0
    مرگ بر ارتش اشرف غنی آمریکایی، زنده باد ارتش آزادیبخش امارت اسلامی طالبان. به امید فتح کابل و پیروزی امارت اسلامی طالبان و محاکمه ی اشرف غنی آمریکایی
  • حسن IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۳
    1 0
    بعضی از سلاح های انفرادی و یا سایر تجهیزات را به ایران منتقل کنید و سپس مهندسی معکوس .
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    0 0
    اخه این اراجیف چی هست سرباز با تجهیزات و مهارت معنی پیدا می کنه همین سلاح های انفرادی سربازهای ما که اصلا برای جنگهای امروزی موثر نیست خوب سرباز ایرانی بخواهد در یک جنگ درست حسابی با یک ارتش قوی بجگند اصلا شانسی ندارد من در میدان نبرد بودم ژ3 در دست یکی از همرزمانم ترکید بخاط اینکه پوکه خوب عمل نکرده بود خوب در جنگ اصلا نیروهای دشمن به شما مجال نمی هند این حرفها را فقط خائنین میزنند یا کسانی که دشمنی دارند با ارتش و سربازها تجهزات در شرایط سخت جنگی بسیار مهم هستند یادتان باشد اگر میخواهید اورست را فتح کنید در صورت نداشتن یک دستکش مناسب دستان از بین می رود و این نشان می دهد تجهیزات مناسب چقدر تاثیر گذارند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس