سقوط

در پی سقوط یک فروند هواپیمای نظامی لجستیکی «ایلوشن ۱۱۲» روسیه در حومه مسکو، سخنگوی شرکت هواپیمایی یونایتد روسیه با صدور بیانیه‌ای، جزئیاتی از سقوط این هواپیما ارائه کرد.

به گزارش مشرق به نقل از تاس، در پی سقوط یک فروند هواپیمای نظامی لجستیکی «ایلوشن ۱۱۲» روسیه در حومه مسکو، سخنگوی شرکت هواپیمایی یونایتد روسیه با صدور بیانیه‌ای، جزئیاتی از سقوط این هواپیما ارائه کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه شرکت هواپیمایی یونایتد آمده است: این هواپیما توسط «نیکلای کئیموف»، خلبان ارشد شرکت هواپیمایی ایلیوشین هدایت می‌شد که دارای مدرک درجه خلبانی بوده است.

در این بیانیه همچنین از «دیمیتری کوماروف» کمک خلبان پرواز و «نیکلای خلودِیِف» مهندس پرواز ارشد به عنوان دیگر سرنشینان کشته شده این پرواز نام برده شده است.

شرکت هواپیمایی یونایتد همچنین تأیید کرده که هواپیمای نظامی مذکور، به هنگام فرود در نزدیکی پایگاه هوایی «کوبینکا» در حومه مسکو دچار سانحه و نهایتاً سقوط شده است. دلیل این سانحه نیز آتش گرفتن موتور سمت راست هواپیما اعلام شده است.

لازم به ذکر است، صبح امروز منابع خبری روسیه از سقوط این هواپیما در جریان انجام یک پرواز آموزشی و کشته شدن ۳ نفر از خدمه پرواز بر اثر این سانحه خبر داده بودند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس