«بنی گانتز» با مقامات آمریکا پیرامون ایران و غزه رایزنی می کند

پس از بی‌پاسخ ماندن واکنش راکتی حزب‌الله به حملات رژیم صهیونیستی علیه خاک لبنان و همچنین پاسخ راکتی اخیر مقاومت فلسطین، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی عدم پاسخگویی تل آویو به این اقدامات را توجیه کرد.

به گزارش مشرق، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، امروز (چهارشنبه)، در مصاحبه با پایگاه خبری «والا» به مسائل مختلفی از جمله علت عدم پاسخگویی به حملات گروه‌های مقاومت پرداخت.

بیشتر بخوانید:

واکنش بنت و گانتز به حملات مقاومت فلسطین

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در بخشی از این مصاحبه در پاسخ به سؤال مجری برنامه در خصوص علت عدم پاسخگویی تل‌آویو به اقدام اخیر مقاومت فلسطین این گونه این عدم پاسخگویی تل‌آویو را توجیه کرد: «آنچه پیشتر بوده در آینده نخواهد بود. من برای حماس کار نمی‌کنم تا آنطور که آن‌ها می‌خواهند پاسخ دهم. موشک شلیک کردند و ما آن را رهگیری کردیم و گفتیم که پاسخ خواهیم داد».

گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه در پی عدم پاسخگویی تل‌آویو به خواسته‌های آن‌ها-طبق گزارش منابع صهیونیستی- دست‌کم یک راکت به سمت شهر سدیروت در مجاورت نوار غزه شلیک کردند که ارتش رژیم صهیونیستی به این اقدام هیچگونه پاسخی نداد.

بیشتر بخوانید:

سفر رئیس دستگاه اطلاعات مصر به «تل آویو»

مجری برنامه در ادامه به پاسخ راکتی جنبش حزب‌الله لبنان اشاره می‌کند و خطاب به گانتز گفت که حزب‌الله نیز چندین راکت شلیک کرد و شما پاسخی ندادید؟ وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در واکنش به این اظهارات مدعی شد: «ما پس از شلیک موشک‌ها، در مجموعه‌ای از خدادها تحرک داشتیم؛ به زیرساخت‌ها در لبنان حمله کردیم و مناطقی که حمله از آنجا صورت گرفت. ما با ده‌ها موشک، راکت‌ها را رهگیری کردیم. پاسخ روشن است اسرائیل قصد ندارد و آماده نیست که امنیت خود را به خطر بیندازد».

ادعای گانتز در حالی در خصوص حمله به زیرساخت‌ها در لبنان مطرح می‌شود که منابع خبری پیشتر گزارش داده بودند که تمام حملات تل‌آویو به لبنان در «مناطقی باز» صورت گرفته و راکت‌ها با هیچ هدف معینی برخورد نداشته‌اند؛ نکته‌ای که به آن در بیانیه حزب‌الله نیز اشاره شد.

حزب‌الله در خصوص واکنش به حمله تل‌آویو اعلام کرده بود:  «در پاسخ به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق باز (زمین‌های خالی) «الجرمق» و «الشواکیر» در پنجشنبه (دیروز)، یگان‌های شهید "علی محسن کامل" و شهید "محمد قاسم طحان" در مقاومت اسلامی لبنان در ساعت ۱۱:۱۵ (به وقت محلی) امروز (جمعه) مناطق باز اطراف پایگاه‌های صهیونیستی در مزارع شبعا را با دهها راکت ۱۲۲ میلیمتری هدف قرار دادند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس