کد خبر 1261955
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
مجلس نمایه

نماینده مردم بندر ترکمن در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اصلی ترین ویژگی لازم برای این وزارت که همان رویکرد تحولی است، را دارد.

به گزارش مشرق، عبدالجلال ایری نماینده مردم بندر ترکمن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برنامه قابل قبولی برای این وزارتخانه دارد، تصریح کرد: آقای دکتر باغگلی، اصلی ترین ویژگی لازم برای وزارت آموزش و پرورش که همان رویکرد تحولی است را دارد.

بیشتر بخوانید:

 موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی چه گفتند؟+ عکس و فیلم

وی با بیان اینکه باید نسبت به عملکرد وزرای پیشنهادی منصفانه قضاوت کرد، افزود: آقای ‎باغ گلی در کمیسیون تخصصی برنامه خود را تشریح کرد که به نظر بنده ایشان به برنامه های خود تسلط لازم را داشت.

نماینده مردم بندر ترکمن در مجلس با تاکید بر اینکه مشکلات معلمان مسئله بسیار مهمی است که مجلس شورای اسلامی نسبت به آن اهمیت ویژه ای قائل است، گفت: امیدواریم برنامه های آقای باغگلی منجر به رفع مشکلات معلمان شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 1
    اقایون مخالف که دیگه اسم رو تکرار نمیکنم، الان شما حضرات بهتر از هیئتی که این بزرگوار رو پیشنهاد دادند و بررسی کردن دقت و موشکافی دارید؟؟؟؟
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    1 0
    اموزش و پرورش پول لازم دارد نه رويكرد تحولي!!!!!سالهاست سرانه مدارسذصفر است و مردم خود خرج اب و برق و تخليه فاضلاب و ورق و جوهر و اسفالت و نقاشي و مرمت سقف مدارس را ميدهند تازه اگر شانس بيارند و كلاس فرزندشان معلم داشته باشد چون وزارت خانه اجازه و بودجه استخدام نيرو را ندارد!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس