سردار اخوان: مجهزترین بیمارستان سیار غرب آسیا را در اختیار داریم

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه گفت: بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی این نیرو، به گواه کارشناسان حوزه بهداشت و درمان کشور در حوزه تحرک و ارائه خدمات سیار در غرب آسیا بی‌نظیر است.

به گزارش مشرق، سردار احمد اخوان فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه در مراسم افتتاح بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی این نیرو در کرمانشاه گفت: یکی از نیازهای فوق‌العاده ضروری که مردم داشتند بیمارستان‌های سیار برای بیماری‌های حاد تنفسی بود که مرکز مطالعات بهداری نیرو بعد از یکسال مطالعه پیشرفته‌ترین و مجهزترین بیمارستان تخصصی ویژه بیماران حاد تنفسی را تولید کرد.

بیشتر بخوانید:

افتتاح بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی سیار فوق تخصصی سپاه

وی افزود: این بیمارستان به گواه کارشناسان حوزه بهداشت و درمان کشور در حوزه تحرک و ارائه خدمات سیار در غرب آسیا بی‌نظیر است.

فرمانده بهداری نیروی زمینی سپاه ادامه داد: بعد از فرمان اخیر رهبر معظم انقلاب بلافاصله قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در نیروی زمینی تشکیل شد و تأکید شد تا اقدامات به‌موقع سریع و موثر باشد و هم‌چنین مقرر شد ۶۲۰ تخت بیمارستانی را به ظرفیت تخت‌هایی که داریم اضافه کنیم که تاکنون بخش قابل توجهی از آن محقق شده است.

سردار احمد اخوان تأکید کرد: سامانه‌ای که امروز افتتاح می‌شود به برخی تجهیزاتی مانند آزمایشگاه سلولی پی‌سی‌آر مجهز است که در کشور چنین سامانه‌ای نداریم؛ هم‌چنین این بیمارستان در حوزه تأمین اکسیژن برای بیماران نیز خودکفا است.

وی با بیان اینکه تمامی کارشناسان فنی و تخصصی به‌مدت چهار روز سنجه‌های کیفی این بیمارستان را مورد ارزیابی قرار داده‌اند، گفت: این سامانه بلافاصله بعد از تولید در اسفند سال گذشته به سیستان و بلوچستان رفته و شروع بکار کرد و هم‌اکنون نیز در حال پذیرش بیمار و ارائه خدمت است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس