انگلیس

کمبود مواد غذایی در فروشگاه‌های انگلیس ناشی از همه گیری کرونا و پسابرگزیت زنگ خطر را در این کشور به صدا درآورده است.

به گزارش مشرق، کمبود مواد غذایی در قفسه‌های فروشگاه‌های انگلیس ناشی از شرایط کاری پیش آمده در ایام کرونا  و پسا برگزیت زنگ خطر را در این کشور در حالی که چند ماهی به ایام کریمس باقی مانده، به صدا درآورده است.

به نوشته روزنامه انگلیسی زبان «نشنال» این بدترین وضعیتی است که به دلیل کمبود عرضه ناشی از کمبود کارگر در انگلیس مشاهده شده و خرده فروشان را تحت تاثیر قرار داده است.

«استیو مورلز» از مدیران یک فروشگاه زنجیره‌ای مشهور در انگلیس گفت که کمبود مواد غذایی در قفسه‌ها به دلیل کمبود عرضه ناشی از کمبود کارگران، بدترین وضعیتی است که در این اواخر شاهد بوده است. مورلز به روزنامه «تایمز» چاپ لندن گفت: «کمبودها در حد وخیم‌تری نسبت به هر زمان دیگری وجود دارد.»

این مشکلات تا حدودی ناشی از قوانین وضع شده پس از برگزیت است که زندگی و کار شهروندان اتحادیه اروپا را در انگلیس سخت کرده است. علاوه بر این، بسیاری از کارکنان به دلیل قرار گرفتن در معرض احتمال ابتلا به کرونا مجبور به انزوا شده‌اند.

انجمن صنایع حمل و نقل جاده‌ای انگلیس نیز گفت که انگلیس ۱۰۰۰۰۰ راننده کامیون به نسبت دوران قبل از کرونا کمبود دارد. این در حالی است که دولت انگلیس محدودیت‌های ساعاتی را که رانندگان می‌توانند به طور موقت کار کنند جهت بهبود وضعیت کاهش داده است.

«ریچارد واکر» مدیر عامل «فروشگاه‌های زنجیره‌ای ایسلند» به خریداران انگلیسی هشدار داد که اگر مسائل زنجیره تامین مواد غذایی تا ماه دسامبر ادامه یابد، کریسمس امسال تحت تأثیر قرار این مشکل می‌گیرد. به گزارش این نشریه، کمبود مرغ در برخی رستوران‌های انگلیس گزارش شده است.

 وزارت بهداشت انگلیس نیز اعلام کرده که شمار مبتلایان قطعی به کرونا در انگلیس به شش میلیون و ۵۵۵ هزار و ۲۰۰ نفر رسیده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 2
    انشاء الله خداوند تقاص 10 میلیون فوت کرده زمان قحطی بزرگ را از انگلیس بگیره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس