کد خبر 1263750
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
اولین بازی نوراللهی و قایدی در روز پیروزی شباب‌الاهلی برابر عجمان - کراپ‌شده

پیشکسوت استقلال گفت: امیدوارم بودم قایدی یک فصل دیگر بماند و با کسب جام از استقلال برود. حیف است چنین استعدادی به تیم‌های عربی برود و می‌توانست مثل سردار و طارمی در اروپا بازی کند.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در خصوص فعالیت‌های استقلال در بازار نقل و انتقالات تابستانی گفت: در خط دفاع آقاسی جذب شده که مدافع خوبی است و یزدانی تمدید کرده و مرادمند هم هست. عارف که جراحی کرده و چندماهی دور از میادین است و باید تکلیف دانشگر مشخص شود. با توجه به سیستم ۳ دفاعه که تیم دارد باید حداقل ۵ مدافع میانی آماده داشته باشیم. به وینگ‌بک چپ و راست هم نیاز داریم، وریا یک مدافع راست است و با اینکه نفوذهای خوبی دارد، اما باز هم در آن پست نیاز به تقویت داریم. در سمت چپ که اوضاع اضطراری است و قطعا یک بازیکن باید جذب شود. نکته مثبت امسال این است که تیم تحت نظر مربی بسته می‌شود و امیدوارم شرایط به خوبی پیش برود.

وی درباره پیوستن مهدی قایدی به الاهلی امارات گفت: امیدوار بودم قایدی یک فصل دیگر بماند و با کسب جام از استقلال برود. حیف است چنین استعدادی به تیم‌های عربی برود و می‌توانست مثل سردار و طارمی در اروپا بازی کند. این قرارداد ۵ ساله یعنی حیف شدن فوتبال قایدی. اگر مهدی به اروپا برود سود انتقال او به استقلال نمی‌رسد و امیدوارم قراردادش به نحوی بسته شده باشد که از فروش او در آینده درصدی به استقلال برسد. بازیکنان بسیار بزرگتر از قایدی به استقلال آمده و رفته اند و این تیم راهش را ادامه داده است، باید یک بازیکن پا به توپ و باکیفیت جانشین او شود.

فریبا در رابطه با مطرح شدن گزینه هایی چون لوسیانو پریرا (شیمبا) پیرامون استقلال عنوان کرد: سبک بازی شیمبا با استقلال هماهنگ است. او با هوش و قدرت بدنی بالا تیم حریف را در یک سوم دفاعی خود نگه می‌دارد و در این سال‌ها جزو گلزنان برتر ایران بوده است. چنین بازیکنانی حداقل برای یک فصل می‌توانند به استقلال کمک کنند.

پیشکسوت استقلال در خصوص مسائل مربوط به جواد زرینچه و انصراف او از سرپرستی استقلال تصریح کرد: جواد از افتخارات فوتبال ملی و باشگاه استقلال است و حرمت او باید حفظ شود. فعلا اطلاع دقیقی از اتفاقی که افتاده ندارم.

وی درباره چالش رشید مظاهری با احمد مددی و احتمال جدایی او گفت: وجود مظاهری برای استقلال غنیمت است و هر تیم بزرگی به ۲ دروازه بان با کیفیت نیاز دارد. باید صحبت‌ها منطقی باشد و هر حرفی در ملا عام زده نشود.

بهتاش فریبا در پایان در پاسخ به این سوال که چقدر به این تیم و قهرمانی آن امید دارد عنوان کرد: باید خریدهای تیم تکمیل شود و بازیکنان زودتر به هماهنگی برسند. امیدوارم از هفته اول شروع خوب و پرقدرتی داشته باشیم و مدعی قهرمانی باشیم و اتفاقات تلخ گذشته تکرار نشود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    10 36
    تیم های عربی از لیگ پرتقال که بهتره
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
      0 0
      تا وقتی افرادی با چنین تفکری راجع به فوتبال نظر میدهند اوضاع همین است
  • هوادار IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    18 6
    سلام علیکم ، آقای مهدی قائدی سرنوشت مشابهی با آقای مجاهد خزیراوی خواهد داشت .
    • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      2 1
      اتیش گرفتید لذت میبرم جلز و ولزتونو میشنوم. ارزشمندترین بازیکن تاریخ ایران شد اگه بیشتر الو میگیری خخخخخخخ
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    10 15
    تازه اول جوونیشه قشنگ پولشو میگیره تو رفاه و خوشحالی کامل زندگی میکنه نه مثل ماها زنده مانی
  • IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    5 0
    خودش خواست...اگه 50 درصدباشگاه میخاست انتقالش بده که باپول انتقال قائدی قرضاشوبده....50 درصددیگه خودش وتمایل خودش بود....مجیدی علاقه ای نداشت قائدی روبه این زودی ازخودش جداکنه والبته هواداران هم همینطور...تادم درباشگاه رفتن که قائلید برگردوندن وخودش رفت....بحث نداره.....
  • امید IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    5 1
    قایدی چون درپاش پلاتین داره بجز کشورهای عربی جایی نمیتونه بره واگرمصدوم هم بشه باید دورفوتبال راخط بکشه،شانس با مایاربود فروختیمش ضمنا جام بیارهم نبود.این وسط دوستان هم به نون ونوایی رسیدن،الکی بزرگش نکنید
    • هانده IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      0 2
      آدمهایی که بزرگ هستن دیگ نیاز ندارن که توسط دیگران بزرگ شن شما ها هم انقدر حرص نخورید براتون خوب نیست
  • ایرانیم IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    5 4
    وقتی اختیارش دست زنشه و زنش شده مدیر برنامه های قایدی یعنی حیف شدن قایدی !
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      1 2
      به تو ارتباطی داره؟
    • GB ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      1 2
      زنش ؟؟؟؟ یه نفر بچه تر خودش
  • ایلیا IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    5 1
    سال دیگه فسخ میکنن پسش میدن نگران نباشین خخخخخ
    • R IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      0 1
      من نگرانم تو رو پس بدن خخخخ
    • هانده IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      0 0
      کسی نگران نیس
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    3 1
    مدام گفته حیف قائدی حتی یکبار هم نگفته حیف پولهای بیت المال که سالی چند هزار میلیارد تومنش تو یه مشت قرارداد فاسد دود میشه میره هوا
    • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
      1 0
      کهدی تونلساز تو تاج پولی نمیگرفت قراردادش زیر میلیارد بود برو ببین تو تیم منفور حکومتی چه بیت المال هایی داره حیف و میل میشه واسه امثال بلال دوپینگی و استوکس و بودیمیر و اوساگونا و عیساگونا
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    1 0
    کسی که در محرم توی مجلس جشن وپایکوبی شرکت می کنه همون بهتر حذف بشه نه حیف!
  • سید IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    اره...حیف شد پنج سال با این مبلغ علی پور دو سال دو برابر قائدی... البته با قول سهراب ؛ بوی علفی می آید ...! زمان همه چیز را نشان می دهد ...!!!!
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    وقتی عقبه یه تیم تاج باشه بهتر از این نیست
  • ملیص IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    1 0
    هم میگن ک مهدی واس پول رفتح
  • حدیث IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    من خیلیییی دوسشش داشتممم وهر بار بادیدن عکسش با لباسایه ی تمی دیگه دیووونهه میشمم واقعا براش متاسفم واقعا فک نمیکردم برا پول این کار هارو کنه :'( :'( :'( 💔💔💔💔💔💔😖☹️
  • داوود IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    کسانی که با عجله و برای فروش او التماس کنان از این باشگاه به آن باشگاه عربی میرفتند باید پاسخگوی میلیونها هوادار باشند. مگر آقای مجیدی نگفته بود که قائدی پیشنهادات خوبی از اروپا دارد و او نمیخواهد مانع پیشترفت او شود ؟! همه دروغ بود ؟ حتی تیمهای قطری هم او را نخواستند. قائدی مدت زیادی بود تمرین نکرده بود و آماده نیست. در بازی پریشب تیم الاهلی هم بخوبی مشخص بود و همین مسئله ممکن است باعث نیمکت نشین شدن او شود! تیمهای عربی و بخصوص اماراتی تخصص خوبی در هدر دادن استعدادهای فوتبال ایران هستند. فوتبال عربستان به نحوی پدر خوانده باشاهای اماراتی هستند و حتی بعید نیست الهلال برای تضعیف خط حمله استقلال و صعود راحتتر دست به اقداماتی مثل حذف بهترین گلزن استقلال از این طریق اقدام کرده باشد !
  • ... IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    قائدی فقط و فقط میخواست خارج از ایران زندگی کنه و راحت به عشق و حالش برسه. کدوم فوتبالیست تا بحال برای پیدا کردن تیم خودش پاشده رفته تیم گدائی کنه ؟ با نصف این مبلغ هم میرفت چون هدفش خارج شدن از ایرانه و دیگه هم برنمیگرده. اگه فقط تو 3-4 بازی اول خوب نباشه و گل نزنه برای همیشه نیمکت نشین میشه.
  • ساسان IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    مگه حالا چی شده؟ یه بازیکن با سابقه فساد اخلاقی و بیجنبه که مرتب حاشیه ساز بود و اواخر فقط تو زمین راه میرفت ، به آرزوش رسید. قائدی رو هیچ تیم اروپائی نمیخواست و حتی قطریها هم نخواستنش. شانس آورد رفت الاهلی وگرنه اگه از هند هم دعوتنامه داشت قطعا میرفت چون فقط میخواست از ایران بره فقط همین. حالا یک عده نشستن عزاداری میکنن. قائدی مثل زارمی و جهانبخش و دیگران نیست. کلش باد داره
  • محمدیان IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    رفت و تموم شد. قائدی تو دبی داره به عشق و حالش میرسه، یکعده تو کشور دارن دق مرگ میشن. ولش کنید رفت و دیگه نه به استقلال فکر میکنه نه به این مطالب رو میبینه. به هدفی که هم خودش و هم بخصوص همسرش داشت رسیدند یعنی زندگی خارج از ایران به هر قیمتی. آینده فوتبال کیلوئی چند؟ عشق و حال و زندگی اونجوری و گشتن باشلوارک و عصرها بعد از تمرین رفتن به مراکز خرید و رستوران و عیش و نوش رو عشق است. قائدی اگه تو ایران نیموند قطعا کار دست خودش میداد رک و راست بگم زیادی عیاش بود.حتی شده تو لیگ تایلند هم بازی میکرد میرفت چون قصدش رفتن بود و رفت.
  • نیمار آسیا IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    0 0
    از بس که حسودان حرص می خورند مطب پزشکان اعصاب و روان جا و راه نیست!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس