کرونا همچنان در مازندران جولان می‌دهد/ 36 مازندرانی دیگر جان‌باختند

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۷۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۵ هزار و ۲۸۷ نفر رسید.

به گزارش مشرق، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در اطلاعیه ای آخرین وضعیت کرونا در کشور را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است:

تاکنون ۱۷ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۴۸۳ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۷ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۹۱۸ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۲۵ میلیون و ۱۱۵ هزار و ۴۰۱ دُز رسید.
 
افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.
 
از دیروز تا امروز ۵ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۶ هزار و ۲۷۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۴ هزار و ۷۹۹ نفر از آنها بستری شدند.
 
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۴ میلیون و ۸۶۹ هزار و ۴۱۴ نفر رسید.
 
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۷۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰۵ هزار و ۲۸۷ نفر رسید.
 
خوشبختانه تا کنون ۴ میلیون ۸۴ هزار و ۹۹۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
 
۷ هزار و ۸۱۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
 
تاکنون ۲۸ میلیون و ۴۳۸ هزار و ۱۶۱۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
 
در حال حاضر ۳۵۹ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۵۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۳۰ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    3 1
    یا الله یارحمان و یا رحیم خودت به مردم ایران نگاهی کن ببخش ، بگذر و شفا بده
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    2 1
    اللهم ادحل علی اهل القبور السرور و اسف کل مریض آمین چرا قرنطینه نمی کنید؟ الان که وضع سیاهه
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    3 1
    «حدود مردادماه سال گذشته (۱۳۹۹) بود که دیدم وضعیت کرونا خراب است و با این که مسئولیتی نداشتم با طرف چینی مذاکره کردم که واکسن بفرستند. قرار شد ۱۸ میلیون واکسن با قیمت ارزان بفرستند که مسئولان وزارت بهداشت تعلل کردند و این کار انجام نشد.»/لاریجانی
    • کارگر با حقوق نجومی!! IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
      1 3
      راستی جناب لاریجانی از حقوق های نجومی چه خبر؟؟!! مومن با خدا!!! انقلابی نجومی بگیر!!!
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    1 0
    *داروى Remdesivir آمريكا* *داروى آمريكائى رِمْدِسيوير توليدى شركت آمريكائى گيلِياد ، فرمول آن براى تمام مردم دنيا بصورت مجانى اعانه شده است. * *برای اولین بار در تاریخ داروسازی ایران اين دارو در سال اول ورودش، پر فروش ترین داروى تاريخ کشور ايران شد.* *رمدسیویر* *در سال ١٣٩٩ (دقت کنید تازه از تیر ۹۹ یعنی ۹ ماه) *۲۱۴۰ میلیارد تومان بفروش رفت.* *داروی گران قیمت و پرمصرف پلاویکس ( براى قلب )، کلاً در همان سال ۶۰۰ میلیارد تومان فروش داشت.* *رمدسیویر* را سه شرکت: *اکتوور (با سهامدارى سعید نمکی، وزير با نمك بهداشت كنونى)* *شركت برکت (ستاد اجرایی فرمان امام)*. * روناک دارو خصوصی (با سهام رسول دیناروند، معاون وزیر بهداشت در دوره قاضی زاده هاشمی و رییس بسیج جامعه پزشکی )،* *به نمايندگى از آمريكاى شيطان و جهانخوار در ايران توليد مى كنند. * *نکته دوم، هنوز آمار و تولید انبوه و وحشتناک سال ۱۴۰۰ اين دارو لحاظ نشده و در آمد ٩ ماهه سال ١٣٩٩ بمبلغ ٢١٤٠ ميليارد تومان تنها یک دست گرمی مختصر براى توليد كنندگان آن در ايران بوده است. * *هرگز از يادتان نرود درآمد حاصل از فروش ٩ماههء آن دوهزار و يكصد و چهل ميليارد تومان* ! *2,140,000,000,000* *تومان فقط در سال ١٣٩٩ بوده است!* *حداقل حاشیه سود خالص برای رمدسیویر تولیدی *۷۰ درصد* است. * *نكته اينكه اكنون اگر رمدسيوير را در هند جستجو كنيد *قيمت آن ٨٩٩ روپيه است كه با نرخ آزاد مى شود ٣٣٠ هزار تومان*، *در حاليكه قيمت آن الآن در داروخانه هاى دولتى ايران با نسخه، *حدود ٦ميليون تومان* است. * *اين سود گزاف حاصل از درد و مرگ و خون هموطنان مريض و آفت زده به جيب چه كسانى سرازير مى شود*؟ *موضوع حساب و كتاب:* *چرا باید کرونا در ايران بماند؟ * *چرا نباید واکسن وارد شود؟ * *چرا رمدسيوير آمريكائى با بخشنامهء وزارتى بايد داروى يكه تاز درمان براى بيماران كرونائى در ايران باشد؟ * و *چه كسانى از خون و مرگ مردم ايران، با بيشرمى تمام، اينگونه پول به جيب مى زنند* ؟
  • IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    1 0
    چطوری تو یک روز 120 نفر کمتر شده. واقعا که.فقط یه تعداد ارقام روزانه روانه میکنید . 18 ماه میگذرد ولی نه تعداد فوتیهای هر استان اعلام میکنید نه جنسیت افراد نه محدوده سنی. هیچی هیچ. فقط میاید دو تا رقم میگید و میرید. چطوری آخه داخل دو روز یهویی 200 نفر از آمار قربانیان کم شد. مشکوک نیست؟؟
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    0 0
    عزیزان وقتی به ریشه گرفتاریها نگاه می کنم .دروغ و فساد اقتصادی حرف اول را می زند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس