درخواست گانتز از همه جهان: تا دیر نشده به ماموریت مقابله با ایران بپیوندید - کراپ‌شده

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی از همه جهان خواست پیش از آنکه خیلی دیر شود به ماموریت مقابله با ایران بپیوندد.

به گزارش مشرق، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی درباره چشم‌انداز ادعایی دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای هشدار داد و گفت که این موضوع باعث آغاز رقابت تسلیحاتی در خاورمیانه خواهد شد.

وی که در مراسم یادبود «رونی دنیل» خبرنگار بخش نظامی شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی صحبت می‌کرد، گفت: «این خیلی مهم است که همه جهان پیش از آنکه خیلی دیر شود، به این ماموریت بپیوندند چون خطر ایران هسته‌ای نه تنها اسرائیل را تهدید خواهد کرد و ستیزه‌جویی‌هایش در منطقه را افزایش خواهد داد بلکه به مسابقه تسلیحاتی در منطقه منجر خواهد شد که بسیاری از کشورها را به خطر می‌اندازد».

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه سخنانش مدعی شد که ایران با دستیابی به بمب اتمی می‌تواند این سلاح را به کشورهایی بدهد که به ادعای گانتز توسط تروریست‌ها کنترل می‌شوند.

رژیم صهیونیستی تنها دارنده تسلیحات اتمی در منطقه غرب آسیا به شمار می‌آید و بر اساس گزارش منابع مختلف، بیش از ۲۰۰ کلاهک هسته‌ای در زرادخانه اتمی این رژیم نگهداری می‌شود.

از سوی دیگر، رژیم صهیونیستی تا کنون از امضای پیمان گسترش تسلیحات اتمی امتناع می‌ورزد و به بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز اجازه بازرسی از تاسیسات خود را نمی‌دهد.

ایران یکی از اعضای پیمان منع گسترش تسلیحات اتمی بوده و تمامی فعالیت‌های هسته‌ای ایران زیر نظر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بوده و این نهاد بین‌المللی تا کنون انحرافی در برنامه هسته‌ای ایران گزارش نکرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز که هفته پیش به واشنگتن سفر کرده بود در دیدار  با «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا گفته بود که با بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ مخالف است چون اثرگذاری این توافق با توجه به نزدیک شدن تاریخ انتهای برخی محدودیت‌های ایران و همچنین پیشرفت‌های هسته‌ای این کشور از بین رفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    14 1
    قبلش یه دوره اموزش شنا براشون بذارید. سپس از سراسر نقاط جهان! راهیشون کنید برای مقابله بیان.
    • a IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      3 0
      معلومه خیلی مثل ... ترسیدن که هی سفر میرن هی تهدید میکنن
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    3 0
    من: گانتز، بایدن، رهبران اتحادیهٔ اروپا جمیعأ شکر قهوه ای میل فرمودند!!!!!
  • آرش IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    2 0
    خیلی غلط اضافی کرده
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    2 0
    تورا خدا رژیم آپارتاید همه دنیا را به نژاد پرستی و .. زشتی دعوت می کند دنیا چقدر دچار بی خردی شده مولود نامشروع شده نفر نمونه دعوت کننده - آی مردم جهان این نامشروع ها غاصبین سرزمین فلسطینیان و نژاد پرست هستند مانند اینها شدن یعنی غصب و تجاوز و کودک کشی و..
  • mojtaba SE ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    6 1
    گانتز هنوز خوابه؟دنیا {امریکا و نوکرای اروپائی و رهبران نجس عربی و جهود ),,امریکا داره با نفس مصنوعی سر میکنه,شما هم بهتره برید قاطی اروپائها و به دلقک بازیتون ادامه بدید...یک دیوار هم قول میدیم براتون درست کنیم با کلی کرست که هر کدام به دو نفرتون میرسه ,اگر با قیچی جداشون کنید...پاینده ابر قدرت ایران پاینده رهبر
  • IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    7 2
    جهانی که تا حالا نتونسته از پس ایران بربیاد از الان به بعدم نمیتونه در ضمن .... تو جهانتون.
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    0 0
    ابتدا . رطب خورده منع رطب نمیکند . بعد برای شما خیلی وقته دیر شده . بیداری اسلامی و گسترش محور مقاومت . از آن جمله اند . اصل اینهاست . ایران قوی و مقاوم . نماد شده . برای مسلمان ها . دلیل نگرانی . امثالهم.
  • KIAN71 IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    7 1
    خداکنه قبل اینکه پیرشم و بمیرم، نابودی این موش‌های کثیفُ باچشم خودم ببینم. فقط اینطوری آروم میگیره دلم، نابودیشون.
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    5 1
    بر فرض ایران سلاح هسته ای داشته باشه . تنها محل استفاده بقول ایشان اسرائیل میتونه باشه . دیگر کشورها برادران مسلمان . هیچ . حتی اپسیلون . جایگاهی ندارد . پس اسرائیل . بعنوان دشمن درجه یک . سر و صدا میکند . سوال . آیا اسرائیل ظرفیت استفاده از سلاح هسته ای را دارد . در حالیکه با همین موشک های معمولی . امکان ضربه زدنی و نهایت از هم پاشی . یعنی اگر سیف القدس . یکماه دیگر ادامه میافت . خودشان میدانند چه اتفاقاتی میافتاد . تجربه دوازده روزه که پیامدهای آن . ناچار به آتش بس ساخت . روشنه . روتون بشه بگوئید . پشتیبانی ایران از مقاومت پیرامونی از جمله غزه . شما را میترسانه . فشار این روزها بر غزه . از جمله تشدید محاصره و حملات هوایی بخوبی . علت روشن است . و همینطور اهداف . موفق نخواهید شد . آینده روشن خواهد ساخت . مهم اینکه ملت ها از مقاومت حمایتشان ادامه دار و بیشتر هم خواهد شد . از این بابت نگرانی امثال گانتز قابل درک است .
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    4 0
    آدم هر چقدر این آشغالهای صهیونیست رو بیشتر میشناسه تازه متوجه میشه هیتلر چه مرد بزرگی بوده والله ! چی فهمیده بوده که دنیای آنروز هنوز متوجه نشده بودند ...
  • IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    6 1
    چقدر ترس از ایران در وجودشان رخنه کرده که جهان رو به مقابله با ایران فراخوان میدهند! همه با هم بیایید بلکه جرات بیشتری پیدا کنید. فقط دو تا کار حتما بکنید ، وصیت بنویسید و شنا کردن حتما یاد بگیرید.
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    2 0
    کارتون تمومه ان شاء الله ، به زودی نابوی رژیم کودک کش و نژادپرست و سرچشمه همه جنگ و خون ریزی ها را جهان جشن خواهد گرفت بدون نیاز به سلاح هسته ای ، مرگتان نزدیک است ای موش های کثیف و بزدل
  • حمید IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    0 0
    راستی این اصلاح طلبان که می گویند ایران در حال از بین رفتن است، چرا صهیونیستها از آن اینقدر پس می ترسند. وقتی ما در حال از بین رفتن هستیم دیگر ترسی ندارد. یعنی صهیونیستها اینقدر نفهمند!!!!!!
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    3 0
    ارجانش سیرشده مثل هیتلر خودکشی کن
  • US ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    0 0
    بر فرض ایران سلاح هسته ای داشته باشه . تنها محل استفاده بقول ایشان اسرائیل میتونه باشه . دیگر کشورها برادران مسلمان . هیچ . حتی اپسیلون . جایگاهی ندارد . پس اسرائیل . بعنوان دشمن درجه یک . سر و صدا میکند . سوال . آیا اسرائیل ظرفیت استفاده از سلاح هسته ای را دارد . در حالیکه با همین موشک های معمولی . امکان ضربه زدنی و نهایت از هم پاشی . یعنی اگر سیف القدس . یکماه دیگر ادامه میافت . خودشان میدانند چه اتفاقاتی میافتاد . تجربه دوازده روزه که پیامدهای آن . ناچار به آتش بس ساخت . روشنه . روتون بشه بگوئید . پشتیبانی ایران از مقاومت پیرامونی از جمله غزه . شما را میترسانه . فشار این روزها بر غزه . از جمله تشدید محاصره و حملات هوایی بخوبی . علت روشن است . و همینطور اهداف شما افغان های بوگندوی کثیف گمشید برید کشورتون افغانستان موفق نخواهید شد . آینده روشن خواهد ساخت . مهم اینکه ملت ها از مقاومت حمایتشان ادامه دار و بیشتر هم خواهد شد . از این بابت نگرانی امثال گانتز قابل درک است .
  • علی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    0 0
    دنیا دیگه مثل سابق نیست که میشد نتیجه اقدامات انجام شده را حدس زد یعنی قبلا اگر صدام به کویت حمله میکرد میشد حدس زد آمریکا عکس العمل نشون میده و عراق رو وادار به ترک کویت میکنه و صدام رو برکنار میکنه و یا اگر قرار بود تغییری در کشوری مثل ونزوئلا انجام بشه کافی بود آمریکا و شرکای اروپایی این تصمیم رو بگیرن اما الان شرایط تغییر کرده و هیچ جیزی قابل پیش بینی نیست چون فاکتور جدید قدرت یعنی ایران مطرح شده و این آقای صهیونیست نمیخواد اینو قبول کنه.
  • IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    1 0
    آقای گانتز به نظر میاد جهان یک ماموریت دیگه ای را دنبال می کند و اون هم جمع آوری بساط صهیونیسم است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس