کد خبر 1265354
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
"زاکانی" از نمایندگی مجلس استعفا داد

عضو شورای شهر تهران توضیحانی درباره سرانجام ابلاغ حکم شهردار جدید پایتخت و بازنگری در طرح تفصیلی منطقه ۲۱ ارائه داد.

به گزارش مشرق، ناصر امانی عضو شورای شهر تهران، درباره سرانجام حکم علیرضا زاکانی اظهار داشت:هیأت رئیسه شورای شهر تهران پیگیر این موضوع است و ان‌شاءالله به زودی حکم علیرضا زاکانی شهردار جدید پایتخت انجام می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

اسامی جالب در کمپین اصلاح‌طلبان علیه زاکانی +تصاویر

وی در پاسخ به این پرسش که شنیده‌ها حکایت از ابلاغ حکم طی فردا دارد و این موضوع چقدر محتمل است؟ گفت: آنطور که من شنیده‌ام تعداد زیادی از احکام شهرداران مراکز استان‌ها را باید وزیر کشور امضاء کند و به دلیل دوران گذار از دولت قبلی به دولت کنونی این موضوع محقق نشده است و اکنون این قضیه زمان‌بر خواهد بود.

عضو شورای شهر تهران گفت: نمی‌توان زمان ابلاغ حکم را پیش‌بینی کرد ولی امیدوارم ابلاغ حکم شهردار تهران در اولویت باشد و زودتر این قضیه تعیین تکلیف شود.

امانی در ادامه گفت: امروز در حال بازدید از منطقه ۲۱ تهران هستم و متأسفانه این منطقه به مشکلات فراوانی در حوزه کمبود سرانه‌ها همراه است و این قضیه توسط شورایاری‌ها و شهردار منطقه هم بیان شد.

وی گفت:‌ باید در طرح تفصیلی این منطقه تجدیدنظر شود و بر اساس مصوبه شورا و کمیسیون ماده ۵ اقدامات لازم اصلاح و تغییر کند تا تأمین سرانه‌های ورزشی، فضای سبز، مذهبی و ... تأمین شود.

عضو شورای شهر تهران بیان داشت: فقط در برخی از محدوده‌های منطقه ۲۱، ۶۰ هزار نفر ساکن هستند ولی روزانه ۱۰۰ هزار کارگر به این منطقه مراجعه می‌کنند در حالی که سرانه ورزشی، فرهنگی و فضای سبز برای آنها پیش‌بینی نشده و این موضوع منطقه ۲۱ را دچار چالش کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شسم IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    2 5
    چه اعتماد به نفسى ؟! جالبه حتى يك درصد هم احتمال مخالفت وزير كشور را نميدن ! مملكت گل و بلبل يعنى همين !
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    1 0
    وزیر کشور ادم درستی است و کار غیر قانونی نمی کند
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    0 1
    وای تو رو خدا زودتر حکمش رو بزنید دیگه. شبها از نگرانی خدمت خوابش نمی بره!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس