از رهاسازی کار در منطقه ۴ توسط شهردار منطقه تا افزایش ۱۱۰ درصدی فیش‌های ساخت و ساز

اعضای شورای شهر تهران در جریان جلسه امروز تذکراتی را در بخش‌های مختلف مطرح کردند.

به گزارش مشرق، پنجمین شورای شهر تهران صبح امروز به ریاست مهدی چمران آغاز شد. پس از سخنرانی مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران ۴ تن از اعضای شورای شهر تهران تذکراتی را مطرح کردند.

ناصر امانی به عنوان ضمن تشکر از جاوید سرپرست شهرداری تهران و همچنین معاون مالی و اداری شهرداری اظهار کرد: برای نخستین بار شاهد پرداخت به موقع حقوق پرسنل شهرداری تهران در ۴ مردادماه بودیم و این اتفاق علی‌رغم مشکلات مالی رقم خورد.

وی همچنین از شرکت شهرسالم و مجموعه پشتیبانی شهرداری تهران برای واکسیناسیون کارکنان شهرداری تهران قدردانی کرد و گفت: متأسفانه در هر هفته شاهد فوت تعدادی از کارکنان شهرداری تهران که اغلب جوان هستند، هستیم و امیدواریم بدنه اجرایی شهرداری تهران بویژه در ۲۲ منطقه تهران و نواحی به سرعت واکسیناسیون شوند.

بیشتر بخوانید:

آخرین جزئیات از فرآیند حکم زاکانی به عنوان شهردار تهران

سیداحمد علوی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز با اشاره به آغاز واکسیناسیون پرسنل شهرداری تهران اظهار کرد: بهتر است که از نظر زمانی این مسئله اعلام شود تا همکاران بدانند چه زمانی نوبت‌شان فرا می‌رسد.

عضو شورای شهر تهران همچنین پیشنهاد داد که داروهای مرتبط به کرونا به صورت کامل به پرسنل شهرداری تهران تحت پوشش خدمات درمانی قرار بگیرد و این مسئله تفاوتی برای افرادی که تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند نباشد.

وی  همچنین خواستار در اختیار قرار دادن کپسول و دستگاه اکسیرن به بیماران کرونایی پرسنل شهرداری تهران شد.

مهدی اقراریان دیگر عضو شورای شهر تهران نیز در این جلسه گفت: علی‌رغم اینکه هفته گذشته تذکری درباره با قطع درختان در منطقه ۴ دادم اما پس از گذشت یک هفته هیچ اقدامی و راه حلی در این زمینه انجام نشده است و در بازدید میدانی که اخیراً داشتم ظاهراً شهردار منطقه ۴ کار را رها کرده است.

وی همچنین به طرح قدمگاه امام مزاده صالح اشاره کرد و گفت: در این مسیر باید رایزنی فیمابین اوقاف و شهرداری انجام شود.

اقراریان همچنین به ساخت و سازها در محدوده ناحیه کوهستان منطقه یک اشاره کرد و گفت: چنانچه بخواهیم از این اقدامات ممانعت کنیم باید تعداد پرسنل و کارکنان شهرداری در این ناحیه متناسب باشد و باید به این موضوع پرداخته شود.

وی همچنین نسبت به رها سازی برخی پروژها از جمله گلاب‌دره در منطقه یک انتقاد کرد.

به گزارش تسنیم؛ حبیب کاشانی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز با اشاره به بازدید اخیر خود در منطقه ۵ تصریح کرد: متأسفانه در این منطقه برخی از شهروندان نسبت به افزایش ۱۱۰ درصدی فیش‌های عوارض گلایه داشتند

وی از رئیس شورای شهر تهران خواست تا ضمن ابلاغ این تذکر به سرپرست شهرداری تهران رایزنی‌های لازم را برای رفع این معضل در دستور کار قرار بدهد.

کاشانی گفت: خواهش من این است که هر چه زودتر این مسئله اصلاح و در منطقه ۵ و یا سایر مناطق اجرا شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس