کد خبر 1258971
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
رییس شورای شهر تهران مهدی چمران نمایه

رییس شورای شهر تهران گفت: اگر در تعطیلی‌ها رعایت شیوه نامه‌ها انجام شود خوب است اما دفعه قبل که تعطیلی‌ها اعلام شد، همه روانه شمال کشور شدند که نتیجه خوبی نگرفتیم.

به گزارش مشرق، مهدی چمران، رییس شورای شهر تهران، در حاشیه افتتاح مرکز واکسیناسیون منطقه ۱۶ شهرداری تهران گفت: ضرورت دارد که در این زمان همه مردم واکسینه شوند تا قدرت مقابله با ویروس کرونا بیشتر شود و این موج پایان یابد.

بیشتر بخوانید:

چرا تعطیلی های قبلی تهران شکست خورد؟

وی افزود: یکی از مراکزی که با مردم ارتباط دارد شهرداری است و براساس اولویت بندی که صورت گرفته و با همکاری شرکت شهر سالم  افراد به مرکز واکسیناسیون منطقه ۱۶ خواهند آمد و تزریق واکسن انجام خواهد شد تا بتوانیم تعداد مرگ و میر را به طور کلی کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید:

تعطیلی بازار بزرگ تهران در تعطیلات سراسری

وی ادامه داد: در این شرایط لازم است که همه پای کار بیایند و این آمادگی را داریم که تمام سوله‌ها برای واکسیناسیون در اختیار قرار گیرد، واکسن خریداری شده و اگر مراکز کم باشد حتی می‌توانیم از مدارس هم استفاده کنیم و بسیج و دانشگاه‌ها هم اعلام آمادگی کرده اند.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ١٦ تهران، چمران درباره تعطیلات اعلام شده نیز گفت: این تصمیم ستاد کرونا است؛ اگر در تعطیلی‌ها رعایت شیوه نامه‌ها انجام شود خوب است اما  دفعه قبل که تعطیلی‌ها اعلام شد و همه روانه شمال کشور شدند که نتیجه خوبی نگرفتیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    4 0
    دیگه الان نمیتونین بگین تقصیر دولت قبل
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۴
    3 1
    به همین خاطر، دقیقا اینبار هم به شیوه همون دفعه تعطیل کردین که همه فرصت داشته باشند بروند شمال! مردم رو چی فرض کردین؟
  • KR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۱
    0 0
    تعطیلات به تنهایی کافی نیست. باید علاوه بر تعطیلات، غربالگری سراسری توسط سپاه انجام شود و تمام افراد مبتلا و مشکوک و افرادی که با انها در ارتباط بوده اند قرنطینه نظامی شوند و در مدت قرنطینه مایحتاج انها داده شود. در این صورت بقیه مردم میتوانند روال عادی کار و زندگی خود را داشته باشند. این چیزیه که من اینجا تو کره جنوبی دیدم در این یک ونیم سال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس