کد خبر 1266509
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۳
حضور امیرعبداللهیان در نشست مدیران کل وزارت امور خارجه - کراپ‌شده

وزیر امور خارجه با حضور در نشست مدیران کل وزارت امور خارجه بر ضرورت به کار گیری حداکثری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و کارشناس این وزارتخانه برای دستیابی به اهداف سیاست خارجی تأکید کرد.

به گزارش مشرق، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان بعد از ظهر روز چهارشنبه با حضور در نخستین «نشست مدیران کل وزارت امور خارجه» در دوره جدید و پس از اطلاع از دیدگاه مدیران این وزارتخانه، نقطه نظرات خود در خصوص راهبرد، اهداف و برنامه عملیاتی سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، برنامه سیاست خارجی در حوزه های مختلف، ساختار وزارت امور خارجه و اهمیت تعامل شایسته با مجلس شورای اسلامی را تبیین کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین ضرورت به کار گیری حداکثری از ظرفیت نیروی انسانی متخصص و کارشناس وزارت امور خارجه برای دستیابی به اهداف سیاست خارجی را مورد تأکید قرار داد.

گزارش دهی های مناسب در داخل وزارت امور خارجه و به دیگر بخشهای کشور، ضرورت سرعت دهی به انجام امور متقاضیان امور کنسولی، آماده سازی نظرات وزارت امور خارجه در خصوص برنامه پنج ساله هفتم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران ( ١۴٠٠ الی ١۴٠۵) و برنامه ریزی برای تدوین بودجه سال ١۴٠١ از دیگر موضوعات مطروحه از سوی امیرعبداللهیان در این نشست و خطاب به مدیران وزارت امور خارجه بود.

وزیر امور خارجه همچنین از تلاش مجدانه مجموعه وزارت امور خارجه در دعوت از مهمانان خارجی مراسم تحلیف ریاست جمهوری کشورمان که در سطح بسیار مناسبی و با حضور مهمانان عالیرتبه از اقصی نقاط جهان برگزار شد، تشکر و قدردانی کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس