کد خبر 1266615
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
جنگ ۶ کشتی‌گیر برای تصاحب دوبنده تیم ملی؛ فقط مقصودی به اردو نیامد

فردا ۶ کشتی‌گیر در اوزان ۵۷، ۶۵ و ۷۰ کیلوگرم آزاد برای تصاحب دوبنده تیم ملی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش مشرق، طبق چرخه انتخابی تیم ملی، عملکرد اعضای تیم المپیکی و تیم ملی جوانان در مسابقات اسلو و همچنین برگزاری سه مسابقه انتخابی در هفته گذشته، تاکنون رحمان عموزاد در ۶۱ کیلو، یونس امامی در ۷۴ کیلو، محمد نخودی در ۷۹ کیلو، حسن یزدانی در ۸۶ کیلو، کامران قاسمپور در ۹۲ کیلو، مجتبی گلیج در ۹۷ کیلو و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلو صاحب دوبنده تیم ملی کشتی آزاد در جهانی ۲۰۲۱ نروژ شده‌اند.

فردا از ساعت ۱۱ نیز در سه وزن باقی‌مانده مسابقه انتخابی درون اردویی با ۳ کیلوگرم ارفاق وزن و به شیوه پیروزی ۲ از ۳ کشتی برگزار خواهد شد تا ترکیب تیم ملی آزاد اعزامی به جهانی نروژ تکمیل شود.

در وزن ۵۷ کیلوگرم علیرضا سرلک و علی قلی‌زادگان، در ۶۵ کیلوگرم امیرمحمد یزدانی و کیان محمودجانلو و در وزن ۷۰ کیلوگرم امیرحسین مقصودی و عرفان الهی با هم کشتی خواهند گرفت.

تمرینات اردوی اخیر برای کشتی‌گیرانی که مسابقه انتخابی درون اردویی داشتند، اختیاری بوده اما ۵ نفر از این ۶ نفر در خانه کشتی تمرینات‌شان را دنبال کردند و فقط امیرحسین مقصودی بود که خارج از اردو تمریناتش را دنبال کرد. مسابقات جهانی ۲۰۲۱ طی روزهای ۱۰ تا ۱۸ مهرماه در اسلو برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس