کد خبر 1266678
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
قایدی: تیم ملی در گروه آنچنان سختی نیست/ از سخت‌گیری کی‌روش می‌ترسیدم!

مهاجم تیم ملی ایران اعتقاد دارد این تیم در مسیر صعود به جام جهانی با رقبای قدرتمندی مواجه نیست و اگر دچار اشتباه نشود، به راحتی صعود می‌کند.

به گزارش مشرق، مهدی قایدی، مهاجم جوان تیم ملی ایران که به تازگی به الاهلی امارات منتقل شده، در آستانه دیدار ایران و سوریه گفت: ما تیم خوب و جوانی هستیم. در گروه آنچنان سختی هم نیستیم  و اگر مانند بازی‌های بحرین عمل کنیم، می‌توانیم راحت صعود کنیم. ان‌شاء‌الله در بازی با سوریه و عراق قدم‌های خوبی برداریم. هدف ما صعود به جام جهانی است و به این موضوع فکر می‌کنم.

وی درباره غیبت سردار آزمون در این دیدار و رفاقت نزدیکش با او در اردوی تیم ملی گفت: نبودن سردار آزمون ناراحت‌کننده است. سردار از بهترین بازیکنان تیم است اما قسمت بود در این بازی نباشد. در بحث رفاقت، سردار را دوست دارم و پسر خوب و بااخلاقی است. ما با همه رفاقت داریم و با بقیه هم شوخی می‌کنیم و می‌خندیم.

بیشتر بخوانید:

زهرا نعمتی یک گام به طلا نزدیک شد

این مهاجم تیم ملی درباره بازی برای تیم ملی اظهار کرد: هم استرس و هم هیجان دارم. من برای پوشیدن لباس تیم ملی لحظه شماری می‌کنم. در اولین بازی رسمی خودم هم توانستم مثمرثمر باشم. هر چه بیشتر بازی کنیم، راحت‌تر هم بازی می‌کنیم.

قایدی درباره وضعیت تیم ملی و رقبایش در این مرحله گفت: همه تیم‌ها برای صعود به جام جهانی آمده‌اند. ما تیم‌ملی هستیم و از هیچ یک از تیم‌ها نمی‌ترسیم. چهار سال قبل سابقه سریعترین صعود به جام جهانی را داشتیم.

او درباره وضعیت یک بازیکن جوان در بدو ورود به تیم ملی گفت: وقتی من به تیم ملی آمدم، می‌ترسیدم. حتی در زمان کی‌روش گفته بودند او سخت‌گیر است که می‌گفتم به اردوی تیم ملی نروم اما وقتی آمدم جو تیم ملی خوب بود. جو تیم ملی برای من خوب است و ناراحت‌کننده نیست. همه شوخی می‌کنند و می‌خندند اما در کارشان هم جدی هستند. بازی‌های بزرگ به ما کمک می‌کند.

قایدی در پایان گفت: تمام سعی ما این است که مردم را خوشحال کنیم. به خصوص در وضعیت کنونی که شرایط مردم سخت و دشوار است. ان‌شاء‌الله که مردم ما را دعا می‌کنند و یک جشن بزرگ با هم می‌گیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    1 1
    تا گندش درنیومده اهسته و بی صدا بذاریدش کنار
  • Ali IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۱
    1 0
    قائدی روحیه شادی دا ه واسه هر تیمی یک نعمته و بازیش به گونه ایه که تیم حریف رو با کوچکترین حرکت به چالش می کشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس