کد خبر 1267820
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

به گزارش مشرق، حسن عابدینی، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: نفتکش ایرانی حامل سوخت برای لبنان که در سواحل مدیترانه لنگر انداخته تاثیرش روی معادلات منطقه ای از یک فروند ناو هواپیمابر بیشتر است.

این حکایت از مصونیت راهبری مقاومت اسلامی است که زمینه ساز هندسه نوین قدرت جهانی خواهد شد.

تاثیر این نفتکش ایرانی از ناو هواپیمابر بیشتر است

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • سید IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    31 3
    گمانم این یکی از جاهایی است که خداوند بر برخی از بندگانش که شیطانی می اندیشند، می خندد! زیرا اراده خداوند بر پیروزی جبهه حق و از جمله حزب اللّه لبنان و جمهوری اسلامی ایران است، اما مریدان اهریمن دست به دست هم داده اند تا با اراده خداوند مقابله کنند! گویی می خواهند با فوت شان نور خدا را خاموش کنند! واقعاً که جای خنده دارد!!
  • KIAN71 IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    25 4
    این محبوبیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران و متحدینش‌رو هموطنانی که شعار نه غزه نه لبنان سر می‌دادند را بخوبی ببینن و سعی کنن بفهمن، درک کنن. تنتون سلامت
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    33 3
    خدایا به حق فاطمه به من اینقدر عمر بده تا صوت امام زمانم را بشنوم
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      8 2
      آمین ومنم باشم بگو آمین که آرزوی اول و آخرم تواین دنیاست . آقا میدونی مدام از دوریت گریانم کجایی مولای منتقم من ای برطرف کننده غمهای من وهمه انسانهایی که حتی نمی‌دانند ظلم باعث دردورنج اوست ظلمی هزار یاصدساله یا از کربلا وغدیر و شهادت یازده ستاره نورانی مثل شما
    • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      5 11
      کم اَدا و اصول درارید. همین
  • 10098 IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    8 14
    مهم ترین مشخصه مقاومت این است که میتواند ضامن پیروزی ملت باشد به شرطی که ملت لابه لای چرخ دنده های ان خرد و نابود شوند .... گواه این ادعا مردمی هستندکه 42 سال است که مثل خر مقاومت میکنند اما اثرات این مقاومت را تنها نجومی بگیرها و آقاها و آقازاده ها به جیب و جان میزنند ...در حالی که خودشان به عمرشان نکرده اند و اصلا نمیدانند مقاومت چیست و چطوری باید ان را بکنند !
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      13 14
      حاجی تو آلبانی خوش میگذره؟.؟
    • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      8 5
      مثل اینکه خیلی سوختی که داری نشانه های پیروزی مقاومت رو می بینی؟ خودتو اذیت نکن نه تو و نه صدتا پدر جد الاغ تر از خودت در مقابل اراده الهی به اندازه یک ذره از محتویات کثیف پوشک بچه ارزشی ندارید. به چه سطحی از رذالت و حقارت رسیدید که حتی تلف شدن هزاران انسان بی گناه توسط اربابان آمریکاییتون یک کمی هشیارانه نمیکنه
    • IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      26 8
      یک نفر حرف راست ودرست هم بزنه سریع بهش انگ منافق وآلبانی نشین بزنین .همین شماهاکه انقدر متعصبانه فقط مقاومت مقاومت می کنین به خدا دلم میخواد سه ماه بیکار بشین پول مفت ندن بهتون برین تو اسنپ کار کنین بعد ببینم مقاومت شیرین هست یا نه.نشستین پای کامپیوتر زیر کولر آخر ماه حقوق تپل می گیرین خبر از درد مردم ندارین.
    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      9 9
      اینایی که در برابر حرف حق میگن منافق و آلبانی یا خودشون .مواجب نجومی بگیر تشریف دارن و یا بالا خانه رو اجاره دادن مگه میشه 40 سال ملت رو سر کار بزاری با دشمن حالا فرضی با غیر فرضی.کدوم خری قبول میکنه 40 سال تحت شدیدترین تحریم ها که اکثرش داخلی هستن بره و در برابر همه مسئولین و آقازاده هاشون برن توی آمریکا و اروپا عیاشی کنن و به ریشمون بخندن.اف بر کسی که چنین چیزی رو قبول میکنه.
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      6 1
      یکی از دلایل خیلی از ناکامی شعارهای انقلابی بعد از انقلاب این بود که واقعا مسولین تراز انقلاب بر مسند خیلی از امور نبودن بویژه در سال‌های پس از جنگ و بالاخص در این ۸ سال اخیر. خیلی از انقلابیون رنگ عوض کردن و عده ایشون هم غرق اشرافیت و بقول شما آقازاده پروری ظالمانه شدند و واقعا بعد از رفتن امام ذات سودجویانه و قدرت طلبانه خودشون رو آشکار کردند. حالا شاید بعد از ۴۲ سال خدا دعای مخلصین رو اجابت کرده و دولت فعلی بتونه سکان رو تو ریل تراز انقلاب قرار بده. امیدتان رو از دست ندید
    • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      5 5
      از آلبانی چه خبر. ما که داریم بین فقرا زندگی می کنیم. با نداری ها هم خوشیم. ما مردمی هستیم که جای جای تاریخ مان پر است از خود گذشتگی ها، برید ماجرای قیام ستارخان و باقرخان رو بخونید. زنان و مردان این سرزمین در شرایط سخت خودشان را با علف و یونجه هم سیر کرده اند ولی از حقشان کوتاه نیامده اند. ان شا الله دولت انقلابی موجب رفع خیلی از مشکلات خواهد شد به کوری چشم بدخواهان و مزدوران.
    • IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      0 0
      جواب دوست عزیز 22 20 اصلا کودن تو میدانی آلبانی یعنی چی؟ چرا یه چیزی رو الکی میگی؟! اگه مردم نخوان مثل تو با نداری خود ساخته خوش باشن کیو باید ببینن؟!! چرا از اسم مرحوم ستار خان و باقر خان که مطمئنم اصلا یه برگه از احوالاتشون رو نخوندی، سو استفاده میکنی؟!! دست آخر به اون عزیز10098 باید بگم حرفت درسته ولی کو گوش شنوا!
  • حمید IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    2 5
    حالا آنقدر بگید تا یطوری بشه
  • IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    7 2
    زنده باد کاپیتان و خدمه کشتی ، خدا حافظتان باد
  • ناشناس IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    3 0
    ازموتوری جنس نگیرین،ازاوین چ خبر؟
    • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
      1 1
      قراره تک تکونو بفرستیم اون تو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس