شهرداری تهران از دی‌ماه گذشته با راه‌اندازی سامانه شهرپی و مجهز کردن بیش از هفت هزار تاکسی به امکانات این سامانه، ساز و کارهای گسترده‌ای برای پرداخت آنلاین کرایه تاکسی و سایر پرداخت‌های شهری فراهم کرده است.

شهرپی امکانی است که ارائه‌دهندگان سرویس‌های پرداختی می‌توانند با دریافت API آن از شهرداری تهران، پرداخت آنلاین را برای شهروندان تسهیل کنند.

در حال حاضر بیش از ۱۰ اپلیکیشن پرداختی از این امکان برای تسهیل پرداخت آنلاین کرایه تاکسی را برای مسافران استفاده کرده‌اند.

دیجی‌پی یکی از اپلیکیشن‌های ارائه کننده‌ی این خدمات، با همکاری سوپرمارکت دیجی‌کالا (Digikala Fresh)، کمپینی با هدف ترغیب مسافران و رانندگان تاکسی‌های شهری برای استفاده از خدمات پرداخت آنلاین کرایه تاکسی راه‌اندازی کرده است.

به گزارش روابط عمومی دیجی‌پی، بخش اول این کمپین مربوط به مسافران تاکسی‌هاست و در آن، مسافرانی که کرایه تاکسی خود را با اپلیکیشن دیجی‌پی پرداخت کنند، هر هفته در قرعه‌کشی ۲۰۰ کد تخفیف  ۵۰ هزار تومانی برای خرید از سوپرمارکت دیجی‌کالا شرکت داده می‌شوند.

بخش دوم این کمپین هم برای قدردانی از رانندگان تاکسی‌های شهری که پرداخت آنلاین را به مسافران‌شان پیشنهاد می‌کنند، در نظر گرفته شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی دیجی‌پی، در این کمپین، رانندگانی که از اپلیکیشن دیجی‌پی برای دریافت کرایه تاکسی استفاده کنند، هر ماه ۳۰ کد تخفیف ۲۰۰ هزار تومانی، ۵۰ کد تخفیف ۱۰۰ هزار تومانی و ۱۰۰ کد تخفیف ۵۰ هزار تومانیِ خرید از سوپرمارکت دیجی‌کالا (Digikala Fresh) دریافت خواهند کرد.

مسافران و رانندگان تاکسی‌های پایانه‌های شهری تهران می‌توانند با نصب اپلیکیشن دیجی‌پی و انتخاب گزینه کرایه تاکسی، کرایه خود را بدون نیاز به ردوبدل اسکناس و در عرض چند ثانیه پرداخت کنند و علاوه بر دریافت جوایز ویژه، همه‌ی فعالیت‌های مالی روزمره را از طریق این اپلیکیشن انجام دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس