کد خبر 1269217
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
شهادت

شلیک گلوله و اصابت چاقو را به جان می‌خرند تا نکند لحظه ای امنیت و آسایش و آرامش مردم به مخاطره بیفتد.سبزپوشان بی ادعای نیروی انتظامی هستند همان مجاهدان فی سبیل‌الله.

به گزارش مشرق، مردان بلندبالای نیروی انتظامی هستند؛ ترس، تردید و تعلل برایشان معنا و مفهوم ندارد.گرما، سرما، باد و برف و بوران را به جان می خرند. ساعت‌ها، روزها و شب‌ها می‌آیند و می‌روند؛ در دل کوه، در دل جاده، در تاریکی شب، در آنجا که هیچ کس را یارای ایستادن و مقاومت نیست؛ سینه را ستبر می‌کنند در مقابل هر آنچه بدی و ناپاکی است؛ از شرارت و رذالت و ناپاکی گرفته تا مواد مخدر و قاچاق و هر آنچه که سلامت و اقتصاد کشور را به مخاطره می‌اندازد.

حکایت شهادت ۱۹ جوان بی ادعای ناجا +تصاویر

می‌ایستند در برابر سیاهی و آماج تیر و ترکش و چاقو و تیزی و قداره می‌شوند. اینها سبزپوشان بلندقامت پلیس اند؛ همان مردان بی ادعا که مقام معظم رهبری مدال مجاهد فی سبیل‌الله را بر سینه‌شان آویخت.

* شهید امیرحسین دهقان

حکایت شهادت ۱۹ جوان بی ادعای ناجا +تصاویر

سرباز ۱۹ ساله که در درگیری با قاچاقچیان احشام در نُرماشیر کرمان با اصابت گلوله به سر مجروح و بعد از انتقال به بیمارستان و ۸ روز مراقبت در بخش مراقبت های ویژه در تاریخ ۱۳ شهریور به درجه رفیع شهادت نائل شد.

گفتنی است بامداد پنجم شهریور ماموران پاسگاه عملیاتی پشترود نرماشیر از توابع استان کرمان در راستای تامین امنیت جاده‌های مواصلاتی بم و زاهدان و کنترل تردد خودروهای عبوری و همچنین با توجه به پیشگیری از وقوع سرقت از باغات این شهرستان، به یک دستگاه خودرو مشکوک شده که پس از دستور ایست خودروی موصوف به سمت ماموران پلیس تیراندازی کرده و پلیس سریعا با اقدام مقابله به مثل موفق به دستگیری سارقان و توقیف خودرو می شود.

 متاسفانه در این درگیری سرباز امیرحسین دهقان بر اثر اصابت گلوله مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به کما رفته و با توجه به تلاش های فراوان کادر درمان بر اثر شدت جراحات وارده پس از گذشت هشت روز به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود.

* شهید رشید سپهوند

حکایت شهادت ۱۹ جوان بی ادعای ناجا +تصاویر

شهید ۳۰ ساله از نیروهای کارد مرزبانی  که در گله سوره کردستان در درگیری با قاچاقچیان مسلح احشام در ساعت ۱۹:۳۰ روز دهم شهریور ماه بر اثر اصابت سه گلوله به شهادت رسید. وی جمعی پاسگاه مرزی بانه بود.

* شهید مالک رسولی نیک

حکایت شهادت ۱۹ جوان بی ادعای ناجا +تصاویر

جانباز شهید ۳۳ ساله، فرمانده پاسگاه خنافره شادگان بود که در درگیری با معاندین نظام در جریان تنش آبی خوزستان در دوم مرداد ۱۴۰۰ هنگام تامین امنیت مردم در اثر تیراندازی اشرار مسلح از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و صبح روز تاسوعای حسینی مصادف با ۲۷ مرداد بر اثر جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد. شهید رسولی نیک متأهل و دارای سه فرزند دختر بود.

* شهید یاسر طاهری

حکایت شهادت ۱۹ جوان بی ادعای ناجا +تصاویر

شهید ۲۹ ساله ایلامی از نیروهای کادر کلانتری ۱۰۳ گاندی که در ساعت ۲۱:۳۰ مورخ ۱۶ مرداد هنگام دستگیری سارقان منزل با شیک گلوله به گلو به شهادت رسید.

گفتنی است حوالی ساعت ۲۱ شانزدهم مرداد ماموران کلانتری گاندی تهران در حال گشت زنی در محله جردن متوجه رفتارهای مشکوک فردی شده که پس از رویت مامورین اقدام به فرار کرده و مامور گشت به صورت پیاده دنبال فرد مشکوک می‌رود.

فرد مذکور خود را به یک دستگاه وانت رسانده و متواری می شود و مامور گشت نیز سریعا خودش را به قسمت بار وانت رسانده و پس از طی مسافتی خودرو را متوقف کرده و با راننده خودرو درگیر شده که ناگهان همدستان سارق با خودروی دیگری به سمت مامور پلیس تیراندازی کردند.

براساس این گزارش «استواردوم یاسر طاهری» پس از اصابت دوگلوله به گردن به بیمارستان منتقل شده که بر اثر شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل گردید.

* شهید سجاد دالمن

حکایت شهادت ۱۹ جوان بی ادعای ناجا +تصاویر

شهید ۲۳ ساله از نیروهای کادر کلانتری صفی آباد دزفول بود که در تاریخ نهم مرداد هنگام تامین امنیت شهروندان بر اثر درگیری با اشرار و معاندین نظام با شلیک گلوله به شهادت رسید.

 گفتنی است ساعت ۲۳ نهم مرداد افراد مسلح در محور شوش_ دزفول به سمت گشت خودرویی پاسگاه صفی آباد تیراندازی کرده و در این ارتباط مامور جان بر کف ناجا «سجاد دالمن» جمعی پاسگاه صفی آباد شهرستان دزفول بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل می شود.

* شهید عبدالجبار مختوم‌نژاد

حکایت شهادت ۱۹ جوان بی ادعای ناجا +تصاویر

شهید گرانقدر عبدالجبار مختوم‌نژاد، اهل گلستان بود که در  (۹ مرداد ۱۴۰۰) در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۱۰ شهدا، با سارق شرور و سابقه‌داری حین سرقت موتورسیکلت مواجه شد.سرباز وظیفه ۲۰ ساله اهل تسنن کلانتری ۱۱۰ شهدا که در تاریخ نهم مرداد هنگام دستگیری متهم متواری بر اثر ضربات چاقوی متهم به قلبش به شهادت می‌رسد.

 این شرور حین دستگیری، قصد متواری شدن را داشت و با ضربات چاقو، این سرباز عزیز را از ناحیه قلب مجروح کرد که سرباز مختوم‌نژاد پس از انتقال به بیمارستان به فیض شهادت نائل آمد.

* شهید ضرغام پرست

حکایت شهادت ۱۹ جوان بی ادعای ناجا +تصاویر

ستوان دوم ضرغام پرست، شهید ۲۹ ساله ناجا که به شهید «آب» مشهور شد؛ از کادر یگان امداد خوزستان که در تاریخ ۲۹ تیرماه مصادف با شب عید قربان، هنگام تامین امنیت شهروندان در مقابله با اغتشاش‌گران بر اثر اصابت گلوله مستقیم معاندین نظام به شهادت رسید. شهید ضرغام پرست متأهل و دارای یک پسر بود.

* شهید مسلم بناوند

حکایت شهادت ۱۹ جوان بی ادعای ناجا +تصاویر

ستوان سوم بناوند، شهید ۳۴ ساله ناجا که در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در تاریخ ۲۳ تیرماه با اصابت گلوله به شهادت رسید.

* شهید نظام تاجیک

حکایت شهادت ۱۹ جوان بی ادعای ناجا +تصاویر

سروان نظام تاجیک، شهید ۲۹ ساله که در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر در ۲۳ تیرماه بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. شهید تاجیک یک پسر و یک دختر داشت.

* شهید ناصر بشنام

حکایت شهادت ۱۹ جوان بی ادعای ناجا +تصاویر

سرهنگ دوم ناصر بشنام، شهید ۴۲ ساله ناجا و رئیس اداره مبارزه با مواد مخدر کهنوج بود که در درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر با اصابت گلوله به شهادت رسید. شهید بشنام متاهل و دارای دو پسر و یک دختر بود.

* شهید امید چایی‌پز

حکایت شهادت ۱۹ جوان بی ادعای ناجا +تصاویر

سرگرد امید چایی پز شهید ۳۹ ساله ناجا، رئیس وظیفه عمومی شهرستان لاهیجان که بر اثر درگیری با یکی از مراجعه‌کنندگان حین انجام وظیفه، بر اثر ضربات چاقو در تاریخ ۷ تیرماه به شهادت رسید.

گفتنی است همسر شهید چایی‌پز به دلیل بیماری سرطان جان باخته بود و دختر ۱۰ ساله‌اش حالا با شهادت پدر تنها مانده است.

* شهید محمد قائینی نیازآبادی

حکایت شهادت ۱۹ جوان بی ادعای ناجا +تصاویر

ستوان یکم محمد قائینی، شهید ۳۳ ساله ناجا که در تصادف عمدی به شهادت رسید.

در تاریخ ۵ تیرماه نیروهای گشت کلانتری هنگام گشت‌زنی به یک دستگاه خودرو مشکوک شده که پس از بررسی مشخص می‌شود خودرو سرقتی است، اما مجرم برای فرار از دست مأموران با نیسان سرقتی به پلیس حمله نموده و باعث شهادت محمد قائینی می‌شود.

گفتنی است؛ شهید قائینی متأهل و دارای دو دختر بود.

*شهید علیرضا باغبان‌زاده

حکایت شهادت ۱۹ جوان بی ادعای ناجا +تصاویر

شهید انتخابات از نیروهای پلیس راهور که در ارتفاعات احمدفداله دزفول بر اثر سقوط بالگرد به شهادت رسید.

شهید مدافع وطن علیرضا باغبان‌زاده مأمور حراست از صندوق انتخابات بود که در ۲۹ خرداد هنگام عزیمت با بالگرد حامل صندوق رأی در ارتفاعات احمد فداله شهرستان دزفول به علت نقص فنی و سقوط بالگرد به شهادت می‌رسد. 

شهیدباغبان‌زاده متأهل و دارای دو فرزند پسر بود.

*شهید صادق کریمی‌نمدی

حکایت شهادت ۱۹ جوان بی ادعای ناجا +تصاویر

استوار یکم یگان تکاوری سیستان و بلوچستان که در ۲۰ اردیبهشت بر اثر درگیری با اشرار مسلح و اصابت گلوله در محور نیکشهر به ایرانشهر به شهادت رسید.

*شهید حسین نامور

حکایت شهادت ۱۹ جوان بی ادعای ناجا +تصاویر

ستوان دوم مرزبانی ناجا که در ۱۴ اردیبهشت مصادف با شب شهادت مولا امیرالمؤمنین (ع)‌هنگام دفاع از مرزهای کشور بر اثر درگیری با گروهک معاند با اصابت گلوله به شهادت رسید.

مرزبان فداکار کردستان متأهل و دارای یک پسر و یک دختر بود.

*شهید موسی شیبانی

حکایت شهادت ۱۹ جوان بی ادعای ناجا +تصاویر

استواردوم شیبانی شهید ۲۵ ساله یگان تکاوری سراوان که در درگیری با قاچاقچیان در ۵ اردیبهشت ماه به شهادت رسید.

وی متأهل و دارای یک فرزند پسر بود. 

*شهید سیدابوالفضل هاشمی

حکایت شهادت ۱۹ جوان بی ادعای ناجا +تصاویر

مأمور مرزبانی ناجا که همراه با استوار یکم محمد نصیری هنگام اعزام به مأموریت در اثر حریق به شهادت می‌رسد؛ شهید هاشمی متأهل و ساکن زاهدان بود.

*شهید محمد نصیری

حکایت شهادت ۱۹ جوان بی ادعای ناجا +تصاویر

مأمور مرزبانی ناجا که در محور زاهدان به چانعلی به شهادت رسید؛ شهید نصیری در ۲۴ فروردین ماه هنگام اعزام به مأموریت پایش مرزی در اثر حریق به شهادت رسید.

*شهید محمدحسین دهقانی

حکایت شهادت ۱۹ جوان بی ادعای ناجا +تصاویر

مأمور پلیس افتخاری شیراز بود که در ۱۵ فروردین به علت جراحات حاصل از تصادف عمدی خودروی قاچاقچیان به شهادت رسید.

شهید مدافع وطن دهقانی با کلانتری ۱۸ رادفر شیراز همکاری می‌کرد که در هنگام مأموریت بر اثر حمله یک دستگاه خودروی متعلق به قاچاقچیان مشروبات الکلی مصدوم شده و پس از ۳ روز در اثر جراحات وارده به شهادت می‌رسد.

شهید دهقانی متأهل و دارای یک فرزند پسر بود.

روحشان شاد و راهشان پر رهرو باد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 50
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 7
  • محمد IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    70 3
    شادی روح همه شهدای وطن صلوات.
    • GB ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      1 1
      این شهدای اسلام هستند. دست از سکولاریزه کردن نظام بردارید.
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    49 1
    چه گل های خوش عطروبویی راددرگوشه گوشه ی ایران اسلامی درراه خدمت به وطن ازدست دادیم وپرپرشدندولی راه شان ادامه داردوننگ آبدی بردستانی که این گل ها را ازما گرفت،*روحشان شاد*یادشان همیشه گرامی*وراه شان پررهرو باد*
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    2 33
    آقای چایی پز شهید نیست ایشون در یک درگیری در محل کارش به قتل رسیده علتشم هنوز مشخص نشده
    • محمد IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      9 1
      هر کس در محل کار کشته شود شهید است ظاهرا جنابعالی عامل ذی حساب خدا هستی و رتبه ها را تعیین می کنی
    • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      8 0
      وااا اگر شهید حساب نمیشه پس چی باید اسمشو گزاشت،،در حال خدمت به وطن بوده در هر حال
  • مهدی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    26 3
    شهادت مایه افتخار و مباهات هست ولی ناجا باید با تجهیزات روز تلفات رو پایین بیاره
    • US ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      11 0
      و همین طور قاطعیت بیشتر در برابر اشرار
  • فرزانه IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    20 0
    شهیدان زنده اند الله اکبر....
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    8 38
    به نظرم بعضی هاشون شهید نیستند دیگه در اثر حریق و سقوط هلی کوپتر و درگیری با ارباب رجوع کشته شدن شهادت نیست
    • حیدر صالح IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      4 5
      درگیری با ارباب رجوع خدمت نیست پس شهید نیست چون ارباب رجوع دشمن نیست و درگیری با او تخلف است
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      6 2
      هست ان شا الله
    • اندکی تامل. IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      5 1
      من وشما در جایگاهی نیستیم که تعیین کنیم چه شخصی شهید است چه شخصی شهید نیست ،چون هنوز معرفتی به واژه شهید نداریم .
  • .... IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    18 0
    بعد هی بگید امنیت نیست و پلیس هیچ کاری نمیکنه!!
  • IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    3 13
    اینا همونهایی هستن که علاوه بر سر و سینه بهدست و پاهم شلیک میکنن؟!
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      4 0
      البته به اشرار
    • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      6 0
      خوب با شعور اگر این کار نکن دیگه امنیت نداریم.اگر از نزدیکان خودت بود ، درک می کردی و اینطور صحبت نمی کردی.
  • امیر IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    2 0
    کو اسم و نام شهدای مبارزه با تروریستهای پژاک و پ ک ک در آذربایجان غربی و ذکر وحشی گری این نوکران صهیونیست در منطقه که خوابهای آشفته برای غرب آذربایجان دیده اند و کو اقتدار نیروهای مسلح برای مبارزه با این اشرار دون صفت
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    11 4
    اگر مسئولین قوه قضاییه را محاکمه کنند هم امنیت برقرار می شود و هم شاهد شهادت این عزیزان نیستیم
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
      0 0
      ساکت تفرقهرافکن
  • علی IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    15 0
    روح همه مدافعان امنیت شاد ولی عجیبه بعضی نامردا هستند به این جوانمردان هم غر میزنند
  • شیردل IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    14 0
    این همه شهید یعنی قانون به نفع دزدهاست هر وقت قانون درست شد شهدای ما هم کم میشن وقتی نیرو انتظامی دزدو قمه کش رو میگیره دستگیر میکنه ولی قبل از خودمامور ها به خانه هاشون میرن یا میبرن زندان پروارشون میکنن عاقبت همین میشه یک جوان مارو بزنن شکمش رو پاره کنن !
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      4 2
      در همین زمینه باید یادی کنم از یکی از شهدای کلانتری 128 تهران نو که سال 91 در کمین یک قاچاقچی مواد مخدر افتاد و به شهادت رسید که این قاچاقچی با حکم قاضی به مرخصی رفته بود و دیگه به زندان هم برنگشت و البته مجددا مشغول مواد فروشی بود
  • یعقوب ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    2 6
    ظاهرا همه چی ارومه
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      4 0
      همین شهدا باعث شدن
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    9 0
    امروز سروان مهدی آزمون معاون کلانتری ۱۱ آبادان در درگیری با شرور سابق دار با تیر مستقیم به چشمش به فیض عظیم شهادت نائل گردید
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    10 0
    نثار روح همه ی شهدا: اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم و فرجنا بهم
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    8 0
    6. قرآن در آیه‏‌ 154 سوره بقره فرمود:«به کسانى که در راه خدا کشته می‌شوند، مرده نگویید.» و در این‏جا می‌فرماید: «مپندارید که شهیدان مرده‏‌اند.» وَ الَّذِینَ آمَنُوا بِاللَّهِ وَ رُسُلِهِ أُولئِکَ هُمُ الصِّدِّیقُونَ وَ الشُّهَداءُ عِنْدَ رَبِّهِمْ لَهُمْ أَجْرُهُمْ وَ نُورُهُمْ و آنان که به خدا و رسولانش ایمان آورند، به حقیقت راستگویان عالمند و برایشان نزد خدا اجر شهیدان است، پاداش اعمال و نور ایمانشان را (در بهشت) می یابند. (5)
  • بابک علیزاده IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    5 0
    این عزیزان شهید شدند تا شما قضات محترم عدالت را برپا دارید نه اینکه دزد و شرور را بدهند به دستتان و سه ماه زندان کنید و بعد از آزادی عزیزانمان را شهید کنند! لطفا اشرار و دزدان را همون ابتدا اعدام کنید تا این پاسداران وطن زنده بمانند تا فرزندانشان یتیم نشوند تا ما و خانواده هاشان داغدار نشویم، آقای قاضی لطفا وقاتلوهم حتی لاتکون فتنه، ممنون
  • محسن IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    2 0
    سلام ودرودورحمت خدا بر شهیدان راه حق ومدافعان حرم اللهم صل علی محمد وال محمد وعجل فرجهم
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    1 0
    روحشان شاد باد
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    2 0
    خدا رحمت شون کنه... خدا نابود کنه قاتلین شون رو... آرامش کشور مدیون قطره قطره خون این جوانان برومند و بزرگواری و رنج خانواده های عزیز شونه
  • بی نشان IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    0 0
    خب چرا بهشون تجهیزات کامل نمیدن مثلا تمام لباس ضد گلوله حتی روی سر و صورت بابا این همه علم پیشرفت کرده این همه میگن ما موشک می‌سازیم یه لباس نمی‌تونید با این مشخصات بسازید واقعا که
  • حسن IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    2 0
    باسلام وخسته نباشید چه مامور ش وچه سرباز همه اش دنبال انتقام خون مردم فور کردن لباس نیروی انتظامی دارن بخاطر درجه شان دنبال انتقام خون اشرار وغیره هست
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    1 0
    سرو قامتان غیرتمند . حافظان جان و مال و امنیت . درود بیکران به روح پرفتحوشان . یاد و نامشان زنده و گرامی باد
  • HU ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    1 0
    روحشان شاد یادشان گرامی راهشان ادامه خواهد داشت
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    1 0
    گفتگو و ایست دادن به اراذل و قاچاقچی معنا ندارد، فقط شلیک، به جای این عزیزان ملت، ۱۹۰ رذل پدرسوخته رو بزنید.
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    2 0
    صد حیف ، که جامعه و خانواده های این عزیز ان چنین فرزندانی را از دست دادند.
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    2 0
    قوه قضاییه باید از نیروی انتظامی در برابر عربده کشان قاچاقچی حمایت کنه و دشمنان امنیت کشور را به اشد مجازات برسانه تا نیروهای انتظامی با قدرت و امنیت کار کنندو مردم امنیت داشته باشند. درود بر شهدا
  • جم طاهری PL ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    3 0
    زنده و جاوید باد خاطر این سبز پوشان طلایه دار امنیت که به خون نشسته ‌‌‌‌‍‌‌‌اند که همانا به عشق روی حسین ع ز جان و جوانی خویش دست شسته اند هرگز مپندار که شهیدان مرده اند و جانی نیست در جانان وجودشان که شهیدان زنده به شادی در جوار ائمه ع بر سر سفره ایزدی نشسته اند تقدیم به تمامی شهدای امنیت نیروی انتظامی
    • حسن IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      1 0
      دادشیا در قران میفرمایند هرکسی بهر روزی حلال در هر وضعیت چه تصادف چه سکته چه درگیری وکشته شدن همه انها شهید هستن
  • شهیدان فی سبیل الله IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    3 0
    اجرکم عندالله قدر نیروهای مسلح رو بدونیم خدا همشون رو عاقبت بخیر کنه.
  • جعفر IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    0 0
    گفت حافظ که اند این گلگون کفنان گفت من وتومحرم این راز نه ایم بنده.......
  • رسول IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    0 1
    چرا مردم ما اینجورین ...بابا به شما ها چه طرف رفته اون دنیا ولشم نمی‌کنید.
  • حسن IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 0
    بسمه تعالی خداوند رحمت کند این عزیزان زحمتکش را و صلوات به یاد این شهیدان
  • IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    0 6
    پاسگاه ها رشوه علنی میگیرن و میگن حقوق مون کمه ...بازرسی هم شکایت میکنی میگه شاهد بیاد؟ خخخخ فساد در نیروی انتظامی بیداد میکند رشوه وووو...هیچکس جوابگو نیست نه حفاظت نه بازرسی ووووووپلیس مستقیم میگه پول زور بدید
  • محمد IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    2 0
    هركس در راه وطن در راه دين خدا در راه امنيت مردم كشته شود شهيد است و اجرش با خداست . شادي روح شهداء عزيز صلوات
  • احمد IR ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
    7 0
    حفشون بوده! تنها شهادت است که پاداش این مطلومین بی دفاع و بی پشت و پناهست
  • علیرضا IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۶
    1 0
    روح شهدای عزیز اسلام شاد و در جوار رحمت واسعه الهی
  • نیما IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۱
    0 0
    دوران بزن درو دگر نیست بدانید دوران ستمکاری ستمگری نیست بدانید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس