کد خبر 1269181
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵
حوادث

فرمانده انتظامی آبادان گفت:مامور جان بر کف ناجا ستوان یکم "مهدی آزمون" در درگیری با سارق مسلح در این شهرستان به شهادت رسید.

به گزارش مشرق، سرهنگ حسین زلقی سه شنبه اظهار داشت: ساعت ۱۷ و ۵۰ دقیقه امروز ماموران گشت کلانتری ۱۱ آبادان هنگام گشت‌ به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک و برای بررسی بیشتر با رعایت حقوق شهروندی دستور ایست صادر کردند.

وی با بیان اینکه خودروی مزبور بدون توجه به ایست پلیس متواری و پس از تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه سارق مسلح با پلیس متوقف شد گفت: شرور مسلح بعد از پیاده شدن از خودرو به صورت مستقیم با اسلحه کلاشینکف به سمت ماموران گشت کلانتری اقدام به تیراندازی کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان تصریح کرد: در این ارتباط مامور جان بر کف ناجا سروان "مهدی آزمون" بر اثر اصابت گلوله و شدت جراحت وارده پس از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ زلقی با بیان اینکه فرد مسلح  شناسایی و از سارقان مسلح تحت تعقیب می‌باشد، افزود: از سارق مسلح یک دستگاه خودروی پژو و سه تیغه خشاب پُر فشنگ کشف شد.

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به متواری شدن متهم گفت: با توجه به شناسایی متهم دستگیری آن به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

 "سجاد دالمن" از ماموران انتظامی شهرستان دزفول نیز نهم مردادماه در راه امنیت مردم در درگیری با افراد مسلح به شهادت رسید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    0 0
    دزدی که توقف نکرد باید به هلاکت برسد. تموم. رگبار فقط.
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    0 0
    واقعا حیف
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    0 0
    اگر گلوله به جایی غیر از سر و پا برخورد کرده، (که خیلی بعیده) ، و ایشون شهید شدن.. وای بر شما که یه لباس به اینا نمیدید...
  • رزمنده IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    0 0
    به خدا من بجای نیروی انتظامی از خانواده محترم ومظلوم خجالت میکشم چرا دست نیروی انتظامی را باز نمیگذاریم که اول نیروی امنیت بدون تلفات ناهار قلع وقمع کند .شما مسولین شکم گنده از اوباش میترسید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس