کد خبر 1269752
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
شناسایی قاتل شهید سرگرد مهدی آزمون / آبادان در ماتم است

حوادث رکنا: قاتل شهید سرگرد مهدی آزمون شناسایی شد.

به گزارش مشرق، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: از همان لحظات اولیه شهادت جناب سرگرد"مهدی آزمون"، همکاران ما اقدامات فنی را شروع کردند و بحمدالله قاتل شناسایی و به زودی خبر خوشی را در خصوص دستگیری آن اطلاع رسانی می‌شود

سرهنگ مختار حیدری در حاشیه مراسم تشییع شهید نظم و امنیت "مهدی آزمون" که در شهرستان آبادان برگزار شد، اظهار داشت: از همان لحظات اولیه شهادت جناب سرگرد"مهدی آزمون"، همکاران ما اقدامات فنی را شروع کردند و بحمدالله قاتل شناسایی و به زودی خبر خوشی را در خصوص دستگیری آن به ملت و به ویژه مردم عزیز آبادان اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی افزود: همانطوری که عاملان شهادت سجاد دالمن در روزهای گذشته دستگیر و ان‌شاءالله به زودی حکم آنان صادر و به مجازات خواهند رسید، قاتل شهید آزمون نیز بزودی دستگیر و مجازات می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه دشمن برای برهم زدن نظم و امنیت مردم این کشور تمام تلاش‌شان را به استان خوزستان معطوف کردند، عنوان داشت: گروه‌های مختلف تکفیری و ضد انقلاب تلاش می‌کنند که نظم و امنیتی که حاکم است را از بین ببرند و کارکنان نیروی انتظامی خط مقدم مبارزه با این اقدامات دشمنان هستند.

وی ادامه داد: حجت و دلیل ما برای سخنانمان این است که در این چند ماه اخیر شهدای گرانقدری را برای پاسداشت نظم، امنیت و آرامش مردم تقدیم کرده و در این خصوص از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

سرهنگ حیدری بیان داشت: کارکنان نیروی انتظامی همه مشتاق شهادت هستند و ثابت شده که تا پای جان برای خواسته عمومی مردم که مطالبه امنیت است کوتاهی نخواهند کرد و تا آخر خواهند ایستاد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس