برای حمایت از اسرای فلسطینی همه گزینه‌هایمان روی میز است

«سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش «جهاد اسلامی» در بیانیه‌ای اعلام کرد: در حمایت از اسرای فلسطینی همه گزینه هایمان روی میز است.

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، گردان‌های «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین بیانیه‌ای را در خصوص مسأله اسرای فلسطینی صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه گردان‌های سرایا القدس آمده است: هرگز اجازه نخواهیم داد که اقدامات تجاوزکارانه علیه اسرای فلسطینی ادامه یابد. ما اسرای خود را در زندان‌های رژیم صهیونیستی تنها نخواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید:

تبریک هنیه به مناسبت آزادی اسرای فلسطینی

در بیانیه مذکور همچنین تأکید شده است: در حمایت از اسرای فلسطینی همه گزینه‌هایمان روی میز است. صهیونیست‌ها باید این مسأله را خوب بدانند و به آن توجه داشته باشند. این بیانیه در حالی صادر شد که اخیراً ۶ اسیر فلسطینی موفق شدند از زندان جلبوع رژیم صهیونیستی فرار کنند.

فرار اسرای فلسطینی از زندان جلبوع رژیم صهیونیستی در حالی اتفاق افتاد که تدابیر امنیتی سخت گیرانه ای در این زندان علیه فلسطینیان در نظر گرفته شده بود. ۶ اسیر فلسطینی از طریق حفر تونل توانستند از بند صهیونیست‌ها بگریزند. در میان اسرایی که موفق به فرار شده‌اند، نام «زکریا زبیدی» فرمانده سابق «کتائب شهدا الاقصی» از اردوگاه «جنین» دیده می‌شود.

علاوه بر الزبیدی، مناضل یعقوب، محمد قاسم عارضه، یعقوب محمود قدری، ایهم فؤاد و محمود عبدالله دیگر اسرایی هستند که موفق به فرار از زندان رژیم صهیونیستی شده‌اند. ۵ اسیر فلسطینی مذکور به جنبش جهاد اسلامی گرایش دارند.

فرار اسرای فلسطینی واکنش‌های مختلفی به دنبال داشت. در همین ارتباط، جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که عملیات فرار اسرا از زندان، یک عملیات قهرمانانه است که ضربه‌ای بزرگ به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی و سیلی محکمی به ارتش و ساختار سیاسی رژیم اشغالگر صهیونیستی است. این جنبش اعلام کرد که همزمان شدن این عملیات قهرمانانه با ضربه محکمی که دشمن صهیونیستی در مرز غزه دریافت کرد، شکست و ناتوانی این رژیم را بیش از پیش نشان می‌دهد.

از سوی دیگر، فوزی برهوم سخنگوی حماس نیز تاکید کرد که فرار ۶ نفر از اسرا علیرغم تمامی موانع امنیتی، اقدامی شجاعانه و قهرمانه است. این پیروزی چالشی حقیقی را در برابر نهادهای امنیتی صهیونیستی قرار داد که خود را شکست‌ناپذیر می‌دانستند. وی تاکید کرد که این پیروزی ثابت کرد که دشمن صهیونیستی علیرغم تمامی امکاناتی که در اختیار دارد، هرگز پیروز نخواهد شد. سخنگوی حماس بیان کرد که این عملیات قهرمانانه ثابت کرد که مبارزه ملت فلسطین برای آزادی حتی در داخل زندان هم ادامه دارد و متوقف نخواهد شد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس