کد خبر 1269508
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۰
ترامپ

همزمان با شکست دولت بایدن در جنگ افغانستان، نظرسنجی ها حاکی از افزایش محبوبیت ترامپ در برابر وی و پیروزی احتمالی رئیس جمهور سابق آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ است.

به گزارش مشرق به نقل از ایندیپندنت، با خروج ناگهانی نظامیان آمریکایی از افغانستان و روی کار آمدن مجدد طالبان که منجر به شکست علنی آمریکا در جنگ بیست ساله افغانستان شد، نظرسنجی‌ها حاکی از افت شدید محبوبیت «جو بایدن» رئیس جمهور فعلی آمریکا و البته افزایش محبوبیت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق این کشور است.

بر اساس این گزارش، نتیجه یک نظرسنجی حاکی از آن است که دونالد ترامپ در نظرسنجی‌ها بالاتر از بایدن قرار دارد و پیش‌بینی می‌شود او را شکست دهد.

بر اساس نظرسنجی کالج امرسون که در اوت تا سپتامبر ۲۰۲۱ انجام شده است، ۴۷ درصد از رای‌دهندگان ترامپ را ترجیح می‌دهند و ۴۶ درصد به بایدن رأی می‌دهند.

همچنین نرخ قابل قبول بودن عملکرد بایدن ۴۶ درصد و قابل قبول نبودن آن ۴۷ درصد برآورد شده است. در ماه فوریه ۴۹ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفته بودند که از نظر آنها عملکرد بایدن قابل قبول است.

در حالی که ۶۰ درصد دموکرات‌ها می‌گویند به بایدن رأی می‌دهند، ۶۷ درصد جمهوریخواهان خواستار کاندیداتوری ترامپ و رأی دادن به او هستند. از سوی دیگر ۳۹ درصد هم‌حزبی‌های بایدن می‌خواهند به کاندیدای دمکرات دیگری رأی دهند اما تنها ۱۰ درصد جمهوری‌خواهان می‌گویند به گزینه‌ای غیر از ترامپ رأی می‌دهند

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • amir IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    4 1
    انشاالله
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      1 4
      لعنت بر هر حرام لقمه ای که مدافع ترامپ و تحریم و رنج مردم ایرانه. فقط یک حرامزاده میتونه ببینه زن و بچه بی سرپرست گرسنه میخوابن و مردم از بی پناهی به پشت بام خوابی روی اوردن اما چون شکم خودش سیر و جیبش پر از پوله دعا کنه ترامپ بیاد که تحریم ها بیشتر بشه. هرکس مدافع ترامپ و تحریم و گرسنگی کشیدن بچه های یتیم و بدبخت ایرانه که سرشون در سطل زباله ست بدون شک یک حرامزادست
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      0 2
      خدا نکنه تو چقدر بیشرفی
    • IR ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      0 2
      اولا اونی که نوشته ان شاالله معلوم نیست آلبانی نشین نباشه در ثانی ترامپ ملعون که هیچ اوباما و بایدن و سگ و شغال های دیگه هم ان شاالله به درک واصل شند مرد حسابی یک جوری حرف میزنی انگار بایدن الان رئیس جمهور آمریکا نیست و تحریم ها رو حفظ نکرده و بهش اضافه نکرده!!
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
    0 2
    دلم میخواد ترامپ پیروز انتخابات آمریکا بشه تا اونم هیچ غلطی نکنه برای سرنگونی نظام و سلطنت طلبان بفهمند باید از توهم براندازی بیرون بیاایند
    • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      0 1
      شما چقدر ساده ای که هنوز خبر نداری در ادبیات دو کلمه "سلطنت طلب" و "فهمیدن" متضاد هم هستن. خود اون یارو شازده دماغ پهلوی 7 مرتبه مصاحبه کرده گفته من نمیخوام پادشاه بشم پادشاهی سیستم چوپان و گوسفندیه من اصلا پادشاهی رو قبول ندارم بعد طرفداراش هنوز دارن شعار میدن جاوید شاهنزارت سوم خخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس