کد خبر 1269602
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
جبهه اصلاحات

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح‌طلبان نگرانند که به بایگانی تاریخ بپیوندد، بنابراین رفتارهای مردمی دولت سیزدهم را تخریب می‌کنند.

به گزارش مشرق، احمد حسین فلاحی عضو فراکسیون روحانیون مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن انتقاد از عملکرد دولت «تدبیر و امید» در ۸ سال اخیر، گفت: دولت‌های اعتدال و سازندگی منش متفاوتی در رفتار با مردم داشتند. دولت سازندگی مردم را آدم حساب نمی‌کرد و «روحانی» نیز حاضر نبود از ساختمان پاستور بیرون بیاید و در جمع مردم حاضر شود. دولتی داشتیم که در دیدارهای مردمی، در جایگاه رئیس‌جمهور و در فضای باز، اسپیلت نصب می‌کردند تا رئیس جمهور گرما را حس نکند و یا برای بازدید از مناطق زلزله زده با کفش داخل چادرهای مردم می‌شدند.

وی بیان کرد: اصلاح‌طلبان و اعتدالیون توفیق جلب اعتماد مردم و حضور در میان آنان را نداشتند بنابراین تلاش می‌کنند، دولت مردمی که اولین گام را با حضور در میان مردم برداشته است را تخریب کنند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه مردم رفتار روسای جمهور را مقایسه می‌کنند، گفت:رئیس جمهوری که از پشت شیشه به مردم نگاه می‌کرد با رئیس جمهوری که زیر آفتاب ۵۰ درجه در کنار مردم حضور یافته و با آنها صحبت می‌کند، متفاوت است.

اصلاح‌طلبان نگرانند که به بایگانی تاریخ بپیوندد

فلاحی با تأکید بر اینکه اصلاح‌طلبان نگران افزایش محبوبیت «رئیسی» در میان مردم هستند، خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان نگرانند که به بایگانی تاریخ بپیوندد، بنابراین رفتارهای مردمی دولت سیزدهم را تخریب می‌کنند.

وی، فاصله میان مردم و مسئولان را از نتایج رفتارهای دولت اشرافی خواند و گفت: افزایش و تعمیق فاصله میان مردم و مسئولان خطرناک است. مردم باید با تمام وجود حس کنند که دولت همراه آنان است.

نماینده مردم همدان در مجلس اظهار داشت: دولت یازدهم و دوازدهم فراموش کرد که مسئولان نوکر مردم هستند و نگاه از بالا به پائین به مردم داشت، به همین دلیل نتوانست مشکلات مردم را درک کند.

نتیجه عقلانیت اعتدالی، وادادگی، امتیازدهی است

فلاحی تصریح کرد: نتیجه عقلانیت اعتدالی، امروز در مسائل سیاست خارجی و مشکلات کشور کاملاً مشخص است. عقلانیتی که بدون توجه به آرمان‌های انقلاب باشد، نتیجه اش وادادگی و امتیاز دهی به دشمنان است.

وی افزود: نتیجه عقلانیت اعتدالی در عرصه فرهنگی را امروز در کف خیابان‌ها می‌بینیم. این نگاه به عرصه فرهنگ، اقتصاد و سیاست خارجی، نگاهی دقیق و آرمانی ندارد و نتیجه حاکمیت این نگاه بر کشور، ایجاد جامعه ای سکولار خواهد بود.

نماینده مردم همدان در مجلس اظهار داشت: دولت سیزدهم باید بررسی کند چه اقداماتی در دولت یازدهم و دوازدهم موجب شد فاصله میان مردم و مسئولان افزایش یابد. این آسیب شناسی مهم است. جمهوری اسلامی با تفکر انقلابی شکل گرفته است و باید با همین تفکر اداره شود.

فلاحی تصریح کرد: رئیسی و کابینه اش در مقام عمل به آرمان های انقلاب بازگشت. باید تلاش کنیم در مقام ایدئولوژی نیز بازگشتی به ایدئولوژی انقلاب داشته باشیم. دولت باید در زمینه تئوری و عملی بازگشت به آرمان های انقلاب را در دستور کار خود قرار دهد.

وی اظهار داشت: نتیجه رها کردن امور کشور در دولت دوازدهم، مشکلات اقتصادی موجود است. دولت برخلاف قانون اساسی امتیازات زیادی به غرب داد اما نتوانست حقوق ملت ایران را استیفاء کند.

سفر آیت الله رئیسی به خوزستان، تلاش برای به نمایش گذاشتن اقتدار دولت بود

عضو فراکسیون روحانیون مجلس تصریح کرد: تسلط بر امور کشور و شناسایی مشکلات و نیازهای جامعه و بررسی راهکارهای عملیاتی برای حل این مشکلات، اقدام مهمی است که موجب افزایش اقتدار دولت خواهد شد. سفر آیت الله رئیسی به خوزستان، تلاش برای به نمایش گذاشتن اقتدار دولت بود.

فلاحی افزود: دولت در سفر به خوزستان روی نقاط حساس و مشکلات اصلی این استان دَست گذاشت. متأسفانه در سالهای گذشته استان خوزستان علیرغم منابع زیادی که به این استان اختصاص یافته بود، رها شده بود و در عمل اقدامات توسعه‌ای و عمرانی برای این استان انجام نشده بود.

وی با تأکید بر لزوم حل مشکل بیکاری در کشور برای حل مشکلات اقتصادی، معیشتی و فرهنگی، گفت: دولت مردمی باید سریعاً نسخه لازم برای کاهش آمار بیکاری را بپیچد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • سید IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    10 0
    بهتر است نگران نباشند! چون ملت ایشان را به تاریخ انداختند! به کار بایگانی نمی آمدند!
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      3 0
      ...... تاریخ!
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
      1 0
      حماقت اصلاح طلبان در ممانعت از رسیدن کمکهای ارسالی با کشتی برای مردم یمن گناهی نابخشودنی است و حقیقت آن مشارکت اصلاح طلبان با جنایات سعودی در از بین بردن مردم و کودکان بیگناه یمن است.
  • غ ر IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    6 0
    سلام اصلاح طلبان متکبرودنیاطلب ونوکراجنبی ازخارج ساپورت میشن که بطورسایه فرهنگ اجنبی واردکشورکنند
  • حسن IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    4 0
    هرعملکرد موفقی در کشور تیری است بر قلب دشمنان داخلی و خارجی "پس تمرکز براهداف و حل مشکلات,دقت,کیفیت,سرعت وقیمت بطور دائم مورد توجه قرار گیرد"
  • احمد IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    6 0
    بایگانی نه، ......!! همون رو هم سریع تخلیه می کنیم.
  • كريم IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    4 0
    اينها كاملا و هنوز بايگاني نشده اند. جناب عزرائيل وقتي كه بر سرشان حاضر بشود آن وقت مي فهمند كه اي داد بيداد چه غلط بزرگي كرديم كه به جاي خداوند يگانه به دنبال آمريكا رفتيم و او را همه كاره زندگي مان دانستيم. اما در آن زمان ديگر هنگام توبه دير شده است.
  • FR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 0
    رو...... با فکر باز کردن مسیر سلطنت طلبی و شکست ویا نرمالیزه کردن انقلاب سیاست هایش را پیش میبرد و آرزوی نهانی ش بود بنابراین با ژست های شاهنشاهی هم در میان مردم ظاهر میشد وباورش شده بود که این ماموریت انگلیسی امریکایی را به ثمر میرساند .... شخصیتی نفرت انگیز و خارج از زمان و مکان !
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    1 0
    ان شاء الله فقط لال شوند.
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    0 0
    ابادی بت خانه زویرانی ماست شیطان از خداوند مهلت گرفت تا انسان را گمراه کند وخدا امان داد بنابراین تاقیامت شیطان واذنابش برای امتحان ما وجود خواهند داشت
    • علی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۵
      0 0
      تا وقت المعلوم.ظهور امام زمان عج ان شا اله
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
    0 0
    اصلاحطلبان دوستان شیطان هستند که توسط آن حمایت شده وتا فریب ونیرنگ هست.وبی بصیرتی عده ای استعداد فریب خوردن دارند آنها می تازند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس