ویژه ها

از نگاه افراطیون اصلاح طلب دولتمرد واقعی باید میکروفون خبرنگار خانم را پرت کند، با کفش وارد چادر زلزله زدگان شود، به طرف مقابل بگوید «خودت بمال» و به کشاورز زحمت کش با توهین بگوید «سبوس بخور».

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با  «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** اگر رئیسی روی خوش به برجام نشان ندهد دلار ۴۰ هزارتومان می شود

«عباس عبدی» فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی در روزنامه اعتماد نوشت:«فراموش نکنیم که وعده‌های داده شده زیاد است. فارغ از اینکه دولت با وزرای موجود قادر به تحقق این وعده‌ها باشند یا خیر؛ باید گفت که اصولا امکانات موجود برای تحقق آنها فراهم نیست مگر اینکه پیش از هر اقدامی، مساله تحریم‌ها حل شود، زیرا تحقق این وعده‌ها از یک‌سو نیازمند منابع مالی است و از سوی دیگر نیازمند روابط متعارف اقتصادی با جهان است».

عبدی در ادامه نوشت:«به تعبیر اصولی رفع تحریم مقدمه لازم است و مقدمه امر واجب (در اینجا تحقق وعده‌ها) نیز واجب است. به علاوه ایجاد امید نزد مردم بدون این تحول ممکن نیست. با این ملاحظه باید دید که آقای رییسی چه سیاستی را نسبت به مساله برجام در پیش خواهد گرفت؟...انتظار می‌رود که سیاست حل مشکل برجام در دستور کار دولت قرار گیرد و همین راه را انتخاب کند...اگر فرصت را از دست بدهید، دلار دیر یا زود به ۴۰ هزار تومان خواهد رسید و چنان در گرداب تورم و مسائل ناشی از آن غرق خواهید شد که فرصت فکر کردن به سایر امور را پیدا نخواهید کرد».

اگر رئیسی روی خوش به برجام نشان ندهد دلار ۴۰ هزارتومان می‌شود/ سفرهای استانی رئیس جمهور نباید مصداق «گفتاردرمانی» باشد

بازی کردن با اعصاب مردم به جزو لاینفک رفتار افراطیون اصلاح طلب تبدیل شده است. این طیف در سال ۹۶ هشدار داد که اگر رقبای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شوند، با یک وضعیت بغرنج در کشور روبرو خواهیم شد و به واسطه بحرانی شدن اوضاع، دلار ۵ هزارتومان خواهد شد.

اما علیرغم اینکه در سال ۹۶ روحانی در انتخابات پیروز شد، دلار در دولت دوم وی نه تنها رکورد ۵ هزارتومان را شکست بلکه تا مرز ۳۲ هزارتومان نیز افزایش یافت.

در مهرماه ۹۹ و در شرایطی که شخص رئیس جمهور و برخی اعضای دولت وی مدام در حال جنجال آفرینی و پرداختن به موضوعات حاشیه ای بودند، عباس عبدی در دفاع از عملکرد دولت در مطلبی نوشت:«این دولت و این روحانی حداقل دارند یک کارهایی می‌کنند، در شرایط کرونایی و تحریم‌های کمرشکن و دلار ۳۲ تومانی و گرانی و... چه اصراری به این حملات دارید؟ حالا روحانی یک چیزی هم درباره صلح امام حسن گفته است».

دولت روحانی دلار را با مبلغ حدود ۳ هزارتومان تحویل گرفت و آن را با مبلغ ۲۶ هزارتومان تحویل داد. یکی از علت های اصلی سقوط ارزش پول ملی کشورمان در «دولتِ اصلاح طلبان» این بود که این دولت تصور می کرد که با بهانه زدایی از آمریکا و تروئیکای اروپا، فتح الفتوح اقتصادی رخ خواهد داد.

در «دولتِ اصلاح طلبان» در صنعت هسته ای بتن ریخته شد و ادعا شد که از توان هسته ای آبی گرم نمی شود. اما این اقدام نه تنها بهانه را از دست آمریکا نگرفت بلکه این دولت زورگو و غارتگر را به بهانه گیری مجدد تشویق و ترغیب کرد.

هیچ کشوری در دنیا با امتیازدادن و رویکرد تحقیرآمیز در مقابل دولت های سلطه گر به عزت و پیشرفت و رفاه نرسیده است. طیف افراطیون اصلاح طلب اصرار دارد که ایران را به لیبی تبدیل کند. ظاهرا الگوی آقای عباس عبدی و رفقای وی، «معمر قذافی» است.

** سفرهای استانی رئیس جمهور نباید مصداق «گفتاردرمانی» باشد

«محمدرضا خباز» استاندار سابق سمنان در دولت روحانی که در دوره مدیریت خود بجای رسیدگی به مشکلات مردم، اقداماتی عجیب از قبیل «مراسم رونمایی از پلاک خانه پدری روحانی» با حضور معاون رئیس جمهور را انجام می داد در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت:«سفرهای استانی مثل تیغ دولبه می‌ماند که اگر آن عملیات انجام بگیرد اثر این رفت و آمد و مردمی بودن مثبت‌تر است ولی اگر آن قول‌هایی که دادند عمل نکنند این رفت و آمدها اثر منفی‌تری خواهد گذاشت. به این معنی که رفتن و سر زدن فی نفسه خوب است».

خباز در ادامه گفت:«فی نفسه مردمی بودن را می‌ستایم ولی مردمی بودنی که گره‌گشا باشد نه فقط بخواهیم با سخن گفتن و گفتار درمانی رضایت مردم را جلب کنیم».

اگر رئیسی روی خوش به برجام نشان ندهد دلار ۴۰ هزارتومان می‌شود/ سفرهای استانی رئیس جمهور نباید مصداق «گفتاردرمانی» باشد

جریان اصلاح طلب در هفته های اخیر بر مسئله سفرهای استانی رئیس جمهور و دولتمردان تمرکز کرده است. این طیف با حمله به این اقدام پسندیده، سفرهای استانی را مصداق پوپولیسم و حرکات نمایشی معرفی می کند.

از دیدگاه جریان اصلاح طلب، رئیس جمهور نباید از ساختمان ریاست جمهوری خارج شده و به میان مردم بیاید. وی باید با پرهیز از ترک کردن اتاق خود به سامان دادن امور کشور مشغول بوده و حتی به وزرای خود نیز وقت ملاقات ندهد.

اگر رئیسی روی خوش به برجام نشان ندهد دلار ۴۰ هزارتومان می‌شود/ سفرهای استانی رئیس جمهور نباید مصداق «گفتاردرمانی» باشد

اگر رئیسی روی خوش به برجام نشان ندهد دلار ۴۰ هزارتومان می‌شود/ سفرهای استانی رئیس جمهور نباید مصداق «گفتاردرمانی» باشد

از نگاه بخش قابل توجهی از جریان اصلاح طلب، یک دولتمرد باید در هیات مدیره دهها شرکت خصوصی حضور داشته باشد و در ویلای هزار و چندصد متری ساکن باشد و سرمایه چند صد میلیاردی داشته باشد.

یک دولتمرد واقعی باید میکروفون خبرنگار خانم را پرت کند، به نساختن مسکن برای مردم افتخار کند، با کفش وارد چادر زلزله زدگان شود، با توهین و تحقیر به طرف مقابل بگوید «خودت بمال»، به کشاورز زحمت کش با توهین بگوید «سبوس بخور»، مسافر فرودگاه را با تکبر، تحقیر کند و...

بهتر است فعالین اصلاح طلب از توهین به فهم و شعور مردم دست برداشته و درباره مواردی از جمله «گفتاردرمانی»، نحوه صحیح ارتباط با مردم و دولت داری سخن نگویند.  

** تلاش اصلاح طلبان برای ایجاد اختلاف در میان دولتمردان

روزنامه شرق در مطلبی با عنوان «‌رقابت رفقای جنگ در پاستور» نوشت:«یک ماه است که ابراهیم رئیسی دولت را در دست گرفته و دوهفته‌ای است که کابینه را با وزرای انتخابی خود برگزار می‌کند. او در ابتدای راه دولت سیزدهم است و در بیشتر سخنرانی‌های خود ازجمله «باید انجام شود» استفاده می‌کند و به مردم قول آینده‌ای بهتر می‌دهد، در چند روز اخیر به استان خوزستان و سیستان‌وبلوچستان سفر کرده و به قول معاون پارلمانی دولت، ابتدا در جمع مردم حضور داشته و بعد به جلسه با مسئولان رفته است؛ اما باید این واقعیت را نیز پذیرفت که کشور در شرایط اقتصادی خوبی نیست و هر وعده‌ای می‌تواند انتظارات بسیار زیادی را در ذهن مردم ایجاد کند».

این روزنامه اصلاح طلب در ادامه نوشت:«یکی از نکات مهمی که دولت رئیسی با آن دست به گریبان است، مسائل و مشکلات اقتصادی است که با انتخاب محسن رضایی درصدد رفع آن مشکلات است... هرچند از ابتدا این تصور بود که محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور و رئیس سابق ستاد اجرایی فرمان امام، بازوی رئیسی برای حل مشکلات اقتصادی باشد».

شرق در ادامه نوشت:«با ورود رضایی به تیم دولت، شایعه اختلاف رئیس‌جمهور و معاون اولش بر سر مسائل اقتصادی بیشتر به چشم آمد. حتی اقتصادآنلاین به نقل از یک منبع موثق نوشت که دلیل تأخیر اعلام کابینه، مخالفت مخبر با اعضای اصلی تیم اقتصادی دولت بوده؛ زیرا این اعتقاد را داشته که با این افراد و در شرایط بحرانی فعلی نمی‌توان اقتصاد کشور را مدیریت کرد؛ اما در نهایت احسان خاندوزی که گفته می‌شود به محسن رضایی نزدیک است، به‌عنوان وزیر اقتصاد به پارلمان معرفی شد و رأی نیز آورد».

اگر رئیسی روی خوش به برجام نشان ندهد دلار ۴۰ هزارتومان می‌شود/ سفرهای استانی رئیس جمهور نباید مصداق «گفتاردرمانی» باشد

در شرایطی که تنها چند هفته از آغاز به کار دولت سیزدهم سپری شده است، جریان اصلاح طلب با بی قراری در پی ایجاد اختلاف میان دولتمردان است.

این جریان سیاسی، یکروز به وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال حمله کرده و روز دیگر سفرهای استانی رئیس جمهور را آماج حمله قرار می دهد.

وقتی یک طیف سیاسی نه کارنامه قابل دفاع داشته باشد و نه برنامه ای کاربردی برای رفع مشکلات کشور در اختیار داشته باشد، تنها کاری که توانایی آن دارد این می شود که به مایوس کردن مردم و ایجاد اختلاف میان مسئولان کشور مشغول شود.

اصلاح طلبان نباید فراموش کنند که بانیان اصلی وضع موجود هستند. این طیف حداقل ۸ سال سکان اجرایی کشور را در اختیار داشت ولی به هیچ عنوان نتوانست کارنامه ای قابل قبول به افکارعمومی ارائه کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 89
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • امیرو IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    33 6
    آقای عباس عبدی اگر این ملت بخواهد شما و گروه فاسدتان را محاکمه کند بدون شک عاقبت بدی در پیش دارید خجالت بکشید اقلاً بقیه عمرتان را به فساد نگذرانید
    • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      22 4
      اینها همان پرروهای نجومی هستن که سال 96 میگفتن اگر رئیسی بیاد دلار 5 هزار تومان می شود !
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      21 1
      قابل توجه روزنامه آرمان : بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت فقط 2 میلیارد دلار بود که پرداخت شد اما خسارت کرسنت زنگنه بیش از 53 میلیارد دلار است.
    • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      20 1
      افساد طلبان اقتصاد کشور و معیشت مردم را نابود کردند و فقط باید ساکت باشند.
    • IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      16 5
      رئیسی اقتصاد کشور را معطل مذاکره و برجام نخواهد کرد.
    • IR ۱۶:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      16 2
      و اگر آقای رئیسی روی خوش به برجام نشان دهد آن وقت دلار می شود یکصدهزارتومان! که اصلاح طلبان می توانند بگویند علی برکت اللّه! بنابراین: البرجامُ ماالبرجام و ماادراک ماالبرجام!!!
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      18 2
      شما که روی خوش نشان دادید چرا از ۳ هزار تومان به سی هزار تومان رسید. پررو های نجومی.
    • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      10 0
      با درود و صلوات بر پیامبر اکرم ص تنها در جواب متن این خبر باید گفت که ادامه برجام و وابستگی و سرخم کردن آن هم بخاطر قیمت ارز دلار فقط باعث میشود اقتصاد ایران همچنان وابسته بماند
    • SE ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      9 0
      دلواپسان مرگ برجام بروند به جهنم
    • سعید MD ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      1 0
      مگر روحانی روی ترش نشان داد که دلار سی هزار شد چقدر دروغ و فریب چقدر غرب گدایی
  • مراد IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    12 1
    به عبارتی افساد طلبان به آخر خط رسیده ، و این جماعت بیهوده هم بزودی از گردونه دولت برای همیشه حذف خواهند شد .
    • IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      1 8
      به عبارتی افساد طلبان به آخر خط رسیده ، و این جماعت بیهوده هم بزودی از گردونه دولت برای همیشه حذف خواهند شد . / جواب / اگر رفتنی هستند پس چرا شما اینقدر عصبانی هستید ؟ ایا فکر نمی کنید اعتماد به نفس ندارید ؟ یا اینکه از سایه خودتان هم می ترسید ؟ ترس زیادی ارامشتان را بهم ریخته و بخاطر یک نظر که ممکن است راهگشا باشد اینقدر عصبانی می شوید و توهین می کنید . گاهی یک چوپان ممکن است چیزی به ذهنش برسد که یک دانشمند نرسیده . اینرا می گویند بارش فکری .اگر در جهت صحیح باشد درد نیست بلکه دوا است . بجای سرکوب افکار. مردم را به فکر کردن وادار کنیم . باید فضای امنی ایجاد شود تا افراد نظریاتشان را بیان کنند و افرادی هم ان نظریات را جمعبندی و خلاصه و عرضه کنند .فبشر عبادالَّذِينَ يَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُولَئِكَ الَّذِينَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَأُولَئِكَ هُمْ أُولُو الْأَلْبَابِ
  • IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    26 0
    خیلی جالبه عباس عبدی خودش از حمله کنندگان به سفارت شیطان است حالا داره ماله کشی میکنه
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      10 1
      نفاق
  • دهه هشتادی IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    5 6
    همان کاری که شمادرقبال احمدی نژادکردیدآن هاهم الان درقبال روحانی انجام می دهند
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    8 4
    انشا الله که خداوند مکرشان را به خودشان بر می گرداند همانگونه که در مورد دشمنان پیامبر ص دین فرموده است ۱ ) سوره مبارکه آل عمران آیه ۵۴ وَمَكَروا وَمَكَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَيرُ الماكِرينَ
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    13 1
    تنها عامل فاجعه باری که باعث شده دلار مدام و دستی بره بالا بورسه . بورسی که بند ناف شاخصش با گرون شدن دلار گره خورده . خدا ازت نگذره روحانی با این بنا بنیاد غلط و تورمزایی که بجا گذاشتی حتی بورسی که رشد شارپیش باید با بی ارزش شدن مرتب پول ملی رخ بده
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    5 9
    هر چی شما توهین کنید ما می گوییم سلام . تا ببینیم سلام ما برنده می شود یا فحشهای شما . همین حالا شما بازننده شدید . متوجه نیستید . سید عزیز رئیسی بالا ترین شاخصهای یک مدیر اصلاح طلب را دارد . تمام اخلاق و رفتار رئیسی مورد قبول دین داران و اصلاح طلبها است . اقای رئیسی مال ما اصلاح طلبها است . بدلیل اینکه مثل شما حرف نمی زند و رفتار نمی کند .کدام رفتار رئیسی مثل شماست ؟
    • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      9 1
      حالت خوب نیست ازترس کرونانمیری دکتر؟
    • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      6 1
      چی شد؟ها؟یکی برا من بگه الان این چی بود!
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      6 0
      بین المحمودین منتفی شده؟شمافعلاهمون بین باش تاجناب رئیسی رومتهم به اصلاح طلبی نکنی.ی دوره کوتاه مدت طلبگی هم بگذرون بادین آشنابشی
    • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      0 4
      بین المحمودین منتفی شده؟/ [,جواب / بینی وجود ندارد یک راه مستقیم هست و انهم راه امام علی ع و اهل بیت گرامیش و ما اصول گرایان و اصلاح طلبها حامیان و پیروان این راه هستیم . و افتخار می کنیم که شیعه علی ع هستیم و معنای تولی و تبرا را هم بدرستی می فهمیم . اما شما چی دل به اغیار بستید و محبان اهل بیت ع را ناسزا می گویید . تقصیر ندارید . همنشینی با اغیار شما را اینگونه بار اورده . از حق ببریدی و به باطل گرویدی . سیره و روش امامان معصوم عفت کلام و پرهیز از افراطی گری بوده است . حتی اجازه نمی دادند کسی به دشمنانشان فحش بدهد حالا شما چشمهایتان را می بندید و دهانتان را باز می کنید . به چه چیزی می نازید اینقدر غرور دارید ؟؟؟؟؟؟ فاین تذهبون ؟؟؟؟؟؟
    • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      0 0
      همه اصلاح طلبان رفتند
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    5 8
    چه خوشتان بیاید چه بدتان بیاید ما اصلاح طلبها رئیسی را بیشتر از شما دوست می داریم .چون رئیسی مال ماست . نه مال شما . شما باید به زاکانی رای می دادید .حتی قاضی زاده هم مال ما اصلاح طلبها بود . بعد ها معلوم می شود .
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      10 2
      دفه دیگه از ی جای معتبرترتهیه کن .براخودت میگم
    • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      0 1
      دفه دیگه از ی جای معتبرترتهیه کن .براخودت میگم/ جواب / ببخش منظورت را نفهمیدم . لطفا توضیح بده .
    • حیدر صالح IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      2 0
      منظور ؟؟
    • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      7 0
      منظورش اینه چی زده که منجرشده این تحلیلوبکنه.
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    12 1
    آقای عباس عبدی اگر این ملت بخواهد شما و گروه فاسدتان را محاکمه کند بدون شک عاقبت بدی در پیش دارید/ جواب / روز قیامت و یوم تبلی السرائر می فهمی فاسد کیست .
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    3 3
    از نگاه افراطیون اصلاح طلب دولتمرد واقعی باید میکروفون خبرنگار خانم را پرت کند، با کفش وارد چادر زلزله زدگان شود، به طرف مقابل بگوید «خودت بمال» و به کشاورز زحمت کش با توهین بگوید «سبوس بخور»./ جواب / نه اقا از نگاه یک اصلاح طلب واقعی دولت مرد واقعی همین سید ابراهیم رئیسی است . ما اصلاح طلبها تمام اخلاق و رفتار این مرد بزرگ را می پسندیم . کسی که مردم دوست نباشد اصلاح طلب نیست .
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    6 2
    تلاش نمیخواد،دوتاانتصاب دیگه مثل محمداسلامی داشته باشن اختلاف خودش به وجوداومده
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    9 2
    اگر رئیسی روی خوش به برجام نشان ندهد دلار ۴۰ هزارتومان می‌شود/ یعنی هنوز گاندو های زیادی وجود دارند که باید دستگیر و اعدام شوند تا این گونه رئیس جمهور را تهدید نکنند.
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    1 1
    دلاردوبرابر یعنی۶۰هزارتومان هم بشه بهتره تا ما افساد طلبان مملکت را توسط خاندانتان غارت وبه فساد بکشید-دلاری هرچقدر بشود با مبارزه واقعی با مفسدان خودی چتد شعلیها پارتی بازی فساد خیانت جنایت... وقاچاقچیان مایحتاج مردم بشود وازمردم،بیکارها،بی بیمه ایها،بی درامدها وهمچنین سوبسیدویارانه هدفمند وبه گروه موردنظر برسد ومالیات و...از اونی که بایدرفته شود وقیمتها طبق قیمتهاوکمیت وکیفیت تولیدات طبق قیمت همسایه ها ورقابتی بشه ...وبموقع از صفزهای اضافی یکبار برای همیشه خلاص بشویم ومردم بیشتر ازاین ضرر نکنند
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    4 2
    دلاردوبرابر یعنی۶۰هزارتومان هم بشه بهتره تا شما افساد طلبان مملکت را توسط خاندانتان غارت وبه فساد بکشید
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    7 1
    دلاردوبرابر یعنی۶۰هزارتومان هم بشه بهتره تا شما افساد طلبان مملکت را توسط خاندانتان غارت وبه فساد بکشید
  • م ک IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    11 3
    اصلاح طلبان تا نمیرند مردم رنگ آسایش را نمی بینند خدا لعنت کنه منافقین داخلی رو
    • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      2 0
      مرگ بر منافق
  • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    8 0
    آقا من دیشب رفتم که لامپ کم مصرف 12 وات گرفتم دونه ای 40 هزار تومن یعنی اندازه یارانه یک نفر رو 45 هزار تومن هستش رو من دادم یه لامپ کوچیک گرفتم
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      8 2
      اینم از گلابی های برجامه دیگه
    • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      3 1
      آقای۲۱:۳۷دقیقه،محب علی علیه السلام یعنی محب راه و روش امام علی علیه السلام.محب راه علی علیه السلام یعنی تلاش درراه امام.به زبان که نیست به عمله.چیزی که خلافش دراصلاح طلبان دیده میشه
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    11 1
    اصلاح طلبان را حتی اگر آتش بزنید، جزقاله ی شان به مردم ایران خیانت خواهند کرد. فتنه و وطن فروشی جزو دی ان ای این سرمایه های صهیونیستی شده
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      8 1
      اصلاح طلبان را حتی اگر آتش بزنید، جزقاله ی شان به مردم ایران خیانت خواهند کرد.
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      2 4
      اصلاح طلبان را حتی اگر آتش بزنید، جزقاله ی شان به مردم ایران خیانت خواهند کرد./جواب / داعش وهابیون را اتش نمی زد ولی شما می خواهید محبان علی ع را اتش بزنید ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • siroos IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    4 3
    باید گاندوی رسانه ای هم ساخته بشود تا مردم این خائنین به ایران را بشناسند
    • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      3 0
      خیلی پیشنهاد خوبیه
  • اصلاح طلب IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    6 5
    در همان ابتدا حضرت ایه الله رئیسی فرمود من از طرف گروه خاصی کاندیدا نشده ام .و فرمود کسانی که در ستاد من هستند منتظر مقام نباشند .
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      1 3
      آره از اون وزرای کارآمدی که همشونو از آستان قدس آورده معلومه!
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    2 4
    همه کسانی که الان اصلاح طلب هستند بیست سال پیش مثل شما چپ گرا و انقلابی بودند . گذشت زمان و تجربه و مطالعه انها را پخته کرد ولی شما می گویید خسته شدند . نتیجه اینکه شما هم بیست سال دیگه انشاالله اصلاح طلب می شوید .
  • IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    6 4
    طی سیصد سال اخیر تاریخ اسفبار ایران از تفکر هایی واداده و غرب زده ای نظیر جناب عباس عبدی ها صادق زیبا کلام ها مصطفی تاجزاده ها محمد خاتمی ها حسن روحانی ها جواد ظریف ها کشور و ملت ایران زیر بار تحمیلی ها و زورگویی هایی نظیر قراداد های ننگینی از ترکمانچای تا جدایی بخش های و سیعی از مام میهن تا سیاه چاله هایی نظیر برجام بوده ایم
  • حامد IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    11 1
    به قول شیمون پرز: افساد طلبان سرمایه های ما در ایران هستند و با جمهوری اسلامی میجنگند.
    • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      7 1
      به قول شیمون پرز: افساد طلبان سرمایه های ما در ایران هستند و با جمهوری اسلامی میجنگند.
    • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      2 0
      به نکته خیلی خوبی اشاره کردی
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    7 1
    دولت روحانی که روی خوش به بیگانگان نشان داد نتیجه اش افزایش دلار سه هزار تومانی به سی هزار تومانی شد
  • اصول گرای اصلاح طلب دین مدار IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    1 4
    اطلاح طلبان کنونی روزی مثل شما چپ گرای سه اتشه بودند و در مجلس را می گرفتند و اجازه نمی دادند کمتر انقلابی ها وارد مجلس شوند .
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
      8 1
      دین با اصلاحات یهودی سازگار نبست آنها نفرین شده های تاریخ و بت پرستند. برو صهیونی کشکتو بساب.
  • DE ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    8 1
    عباس عبدی بیخود گفت. این بیسواد در کشور وحشت درست میکند.
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    7 0
    جناب رئیسی روی خوش نشان ندهید ...ما نه دلار داریم نه تجارتخانه ما ابرو داریم .. انفلاب زیر بار ذلت. به سوی افول ها نخواهد رفت
  • اصلاح طلب IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    4 2
    استفاده از لغت پوپولیسم برای رئیسی بی رحمی و بی اخلاقی است . تمام ادمهای پوپولیسم چرب زبان و زبان باز هستند . و هر چی سر زبانشان بیاید می گویند . نمونه ان ترامپ و ا .ح .م..د .ی ......در کشور ما . دیگر اینکه افکار ادمها از چشمانشان هویدا است . شما در چشمان رئیسی نگاه کنید . صداقت و سادگی موج می زند . با تمام وجودش حرف می زند . حرفهایش به دل می نشیند . ایا این پوپولیسم است . یعنی فریب دادن عوام و عوام فریبی .؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ناصر EC ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    7 1
    کشور را دربست قباله کدخدا کرده بودین.دلار سه هزار دلاری رو رسوندین به سی هزار.
    • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      0 0
      دقیقا. پر رو هم هستن. طلبکار هم هستن
  • GB ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    6 1
    قوه قضاییه باید تو دهن این یاوه گویان بزند که عمدا پیاده نظام غرب شده اند و در کار برجام هوچیگری و فضولی می‌کند
  • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    3 1
    به قول شیمون پرز: افساد طلبان سرمایه های ما در ایران هستند و با جمهوری اسلامی میجنگند.
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    2 1
    آقای عبدی آنکه دلار را گران می کرد گرانی و تورم را تصنعی بوجود می آورد و ترک فعل می کرد طلاها و ارزهای خزائن بانک مرکزی را خالی می کرد تا راه برای مذاکره با آمریکا و اروپا هموار شود روحانی و ظریف بودند .آقای رئیسی که علاقه ای به مذاکره با آمریکا و توافق هسته ای ندارد که دلار گران شود و تورم و بیکاری و گرانی را بوجود آورد .
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    1 1
    برادران ادم باید به خوبی های خودش نگاه کند .نه به بدی های مردم .تصمیم بگیریم در این روزهای بد با هم مهربان باشیم . خدا هم جای حق نشسته هر کس بدی کند تاوانش را می بیند . تا می توانید از این فرصتهای بد برای خودتان اوقاتی خوش بسازید . به درد دل ادمها گوش بدهید و با دلیل و منطق و با زبانی نرم انها را هدایت کنیم . و از خدا برای همه خیر و رحمت طلب کنید . ببینید چطور مرگ چند نفر در چین فاجعه شد برای تمام دنیا . ارزوی مرگ برای کسی نکنید . از خدا بخواهید همه گمراهان هدایت شوند .
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 1
    کسانیکه پشت ب غرب دارند جسور هستند. همین اتفاق بین مردم عادی رسانه های غربی را دنبال میکنند نیز افتاده است.
  • محمد IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    3 1
    آن آقایی که از رفع حصر می گوید قکر می کند اگر همین فردا نظام صلاح بداند و چنین کاری را بکند ؛ مردم هر روز علی الطلوع با این همه گرفتاریها و دل مشغولی هایی که دارند کرور کرور می روند جلو خانه این آقایان و ابراز ارادت می کنند و آنان روی دوش خود حمل می کنند؟؟؟!!!
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 4
    بین المحمودین منتفی شده؟/ جواب / تا شما دست از فحش دادن و توهین کردن برندارید و با ادب اسلامی و با اخلاق اسلامی صحبت نکنید من جوابتان را می دهم و خیلی از پیامهایم را مشرق نیوز حذف می کند . البته نه توهین است و نه نا سزا .خدا نکند من به شما برادران عزیزم توهین کنم .فقط می خواهم ارشادتان کنم .
  • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 4
    بین المحمودین منتفی شده؟/ جواب / بیایید شما توهینهایتان را روی یک برگه بنویسید و من هم حرفهایم را روی یک برگه می نویسم هر دوتا را برای دفتر سید عزیز رئیسی ایمیل بکنیم . ببینیم حرفهای من اسلامی است یا حرفهای شما . ایا قبول دارید ؟ من که قبول دارم .
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 1
    هدف نهایی همینه
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    0 2
    یکی از بزرگترین مشکلات جامعه ایران که متاسفانه از مدارس شروع شده بد زبانی است . بد زبانی بزرگترین خطر برای پیشرفت کشور ما است . ادم بد زبان نمی تواند حرفش را بزند چون درست بلد نیست حرف بزند . بد زبان عقده پیدا می کند حرف نمی زند و وقتی هم حرف می زند توهین می کند و فحش می دهد .فحش دادن و توهین کردن نشان از یک بیماری روانی است . ادمهایی که فحش می دهند بجز این کلمات رکیک چیز دیگری بلد نیستند که بگویند این در حالی است که امامان ما همیشه مردم را تشویق به حرف زدن و انتقاد سازنده می کردند و علمای ما افرادی را که بهتر حرف می زنند مورد احترام قرار می دهند . و به عنوان مستشکل جایگاه ویژهای برای انها در نظر می گیرند . ای کاش یک فضای امنی درست می شد تا مردم حرف بزنند .و ذهنشان شکوفا بشود .مثل TED
  • عباس خسروی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    1 1
    سلام، این موجودات میکروبی از امید دانا بسیار بدتر و پست ترند. حداقل اینست که امید دانا ماهیت خودش را نشان داده ولی اصلاح‌طلبان، منافق به تمام معنا هستند و نرخ به روز خور، اینقدر حقیر و بدبختند که ببینیم روزی که ماهیت این میکروبها برای همه مردم روشن شود انشاءالله.
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    2 1
    فعلا تا ده برابر شدن دلار بعنی سیصدهزار تومان خیلی راه است
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    3 1
    اینکه عمله شیطان، عبدی افاضه فرمودن "اگر رئیسی روی خوش به برجام نشان ندهد دلار میشه ۴۰ هزارتومن!!" یه اسم رمزه به این معنی که ما ایادی و عمله اکره کدخدا و صهیونیست ها همه هم و غم مون رو می ذاریم تا دلار رو ببریم بالا!! و البته کور خوندین و به فضل الهی نیات پلیدتون محقق نمیشه و آرزوشو به گور می برین.
    • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
      2 0
      دقیقا همینطوره
  • IR ۰۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 2
    اصلاح طلب ها انقلابیون قبل از انقلاب بودند و تندروهای کنونی سر سفره نشین ها و انقلابیون پس از انقلاب .
  • شسم IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 2
    اصلاح طلبان كارنامه قابل دفاعى ندارند ؟! روت سياه مشرق ، دروغ كه كنتور نميندازه ؟! هنوز هيچ دولتى تونسته به دست آوردهاى دولت اصلاحات نزديك شه ؟! چه رسد … !
  • IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 0
    اصلاح طلبان :خاک توسر امریکا ندای قلب ما را میشنید که ارزو میکردیم ازافغانستان راحت پاشو بزاره توایران .
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 0
    من کاری به عباس عبدی ندارم . دولت روحانی هم واقعا زندگی مردم رو نابود کرد اما این همه که به اصلاح طلبها هجمه میارین دولت رییسی رو هم میبینیم.
  • DE ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    2 0
    اگر رئیسی روی خوش به برجام نشان ندهد ما اصلاح طلبها دلار را ۴۰ هزارتومان می‌کنیم// از نگاه افراطیون اصلاح طلب دولتمرد واقعی باید میکروفون خبرنگار خانم را پرت کند، با کفش وارد چادر زلزله زدگان شود، به طرف مقابل بگوید «خودت بمال» و به کشاورز زحمت کش بگوید «سبوس بخور». / در عوض ما هم به چنین اصلاحطلبی میگوییم تو هم شیر بخور خونت صاف بشه.
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 0
    اصلاح طلباکجارفتن آب توبه ریختن روخودشون؟آدرسشوبه بقیه هم بدن.چه یهویی علیدوست شدن ،انقلاب دوست شدن،ایراندوست شدن.ایناکه تادیروزداشتن بابرجامواف ای تی افو۲۰۳۰و...کشوررودودستی تقدیم دشمن میکردن.اون دشمنی که شماره یکه تودشمنی بامسلموناوایرانیا.الآن دارن نقش آدم خوباروبازی میکنن که چی بشه؟حنای نورسیده مابی خبریم؟ .
  • یک عاشق جامانده از اربعین حسینی IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    0 0
    اگر رئیسی روی خوش به برجام نشان ندهد دلار ۴۰ هزارتومان می‌شود لطفا یک فرهنگ لغت از ادبیات افساد طالبان (اصلاح طالبان) تهیه و منتشر کنید تا معانی کلمات و جملات آنها بهتر درک شود. اگر = گزینه های روی میز رئیسی = رئیس جمهوری که ما آنگونه می خواهیم روی خوش = تمکین هر آنچه غرب دیکته می کند برجام = غرب بویژه آمریکا نشان ندهد = سیگنال مثبت ندهد دلار = واحد پولی که ریال ما در برابرش هیچ است 40 هزار تومان = بدبختی کامل و مردن از گرسنگی و فقر و فلاکت اگر (گزینه های روی میز) رئیسی (رئیس جمهوری که ما آنگونه می خواهیم) روی خوش (تمکین هر آنچه غرب دیکته می کند) به برجام (غرب بویژه آمریکا) نشان ندهد (سیگنال مثبت ندهد) دلار (واحد پولی که ریال ما در برابرش هیچ است)، 40 هزار تومان (بدبختی کامل و مردن از گرسنگی و فقر و فلاکت) می شود. بعبارت دیگر: ای مردم بدانید، تا زمانی که آمریکا، انقلاب و دستاوردهای پس از انقلاب و دوران دفاع مقدس و اسلام و دین و فرهنگ و هر آنچه دارید را نابود نکند دست بردار شما و کشور ایران نخواهد بود.
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۵
    1 0
    هر کاری میخواهید بکنید فقط مردم را ازاین گرونی وصف مرغ ونون گرون لبنیات لحظه ای و گوشت 200 هزارتومنی و تخم مرغ 50هزار تومنی نجات بدید قیمتهایی که فکر میکردیم سال 1410 ببینیم
  • DE ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    1 0
    اگر رئیسی روی خوش به برجام نشان ندهد دلار ۴۰ هزارتومان می‌شود// جناب آقای رییسی لطفا روی خوش نشون ندهید من 1500 دلار دارم خریدم 25 هَزار حالا اگه بشه 40 هَزار کلی سود میکنم خواهش میکنم روی خوش نشون ندهید......واقعا این اصلا طمع کاران از چرت و پرت گفتن و خال بندی خسته نشدند این علاف ها از کجا پول یا مفت میارن زندگی میکنن آب پرتقال میخورن تهلول سیا- 30 میزنند
  • علی GB ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    0 0
    اصلاح طلب ها نظر ندهند خداروشکر کل سه قوه یکدست شده ببینیم چه کار میکنند فکر نکنم دیگر وقتی برای آزمون خطا مانده باشد
  • مراد IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    0 0
    مردم و مملکت دیگر چرندیات این افساد طلبان را نمی پذیرند ، و این فقط کارشان شده نشخوار ادبیات تفرقه انگیز باید یکی مثل حجاریان توی دهن این مردک عبدی بزند .
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    0 0
    از نگاه افراطیون اصلاح طلب دولتمرد واقعی باید میکروفون خبرنگار خانم را پرت کند، با کفش وارد چادر زلزله زدگان شود، به طرف مقابل بگوید «خودت ....» و به کشاورز زحمت کش با توهین بگوید «سبوس بخور». چیز دیکه ای برای گفتن نداشتی!!!!؟
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
    0 0
    .انتظار می‌رود که سیاست حل مشکل برجام در دستور کار دولت قرار گیرد و همین راه را انتخاب کند...اگر فرصت را از دست بدهید، دلار دیر یا زود به ۴۰ هزار تومان خواهد رسید و چنان در گرداب تورم و مسائل ناشی از آن غرق خواهید شد که فرصت فکر کردن به سایر امور را پیدا نخواهید کرد».
  • خسته از دنیا و مسئولین بی معرفت IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    0 0
    اصلاح طلب و اصول گرا و چپ و راست و روحانی و رئیسی و موسوی و احمدی نژاد و هرکسی ک شما میگید .. فرق ب حال من نداره.. تورو امام حسین قیمت ماشین رو یکم پایین بیارید ما بتونیم ی پراید تمیز بخریم ک شرمنده زن و بچمون نباشیم.. بخدا خجالت زده خانواده هستم و بی ماشین اسیر اتوبوس و ... شدیم.. ب رئیس جمهور عزیز بگید ب داد ملت برسه و ماشین رو وضعش رو سامون بده.. باتشکر.. کارگر فروشگاه با مدرک کاردانی..
  • IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
    0 0
    سفرهای آقای رییسی به مذاق شما اصلاح طلبان خوش نمی آید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس