کد خبر 1269771
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
اقدام جهادی ارتش در احداث بیمارستان تنفسی قم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: اقدام ارتش در احداث بیمارستان تنفسی شهدای ارتش در مدت زمان هشت روز یک برنامه فوق جهادی به شمار می رود.

به گزارش مشرق، محمدرضا قدیر ظهر امروز در آیین افتتاح و بهره برداری از بیمارستان تنفسی شهدای ارتش، ضمن قدردانی از همیاری ارتش در احداث این بیمارستان اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا کارهای جهادی بسیاری انجام شده است اما این کار فوق جهادی بود و شعار «ارتش فدای ملت» به صورت واقعی در این کار تجلی پیدا کرد.

وی با بیان اینکه برای احداث این بیمارستان پیگیری های ویژه ای از سوی استاندار انجام شد، تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا نیروهای مسلح به صورت داوطلبانه و جدی با دانشگاه علوم پزشکی وارد همکاری شدند که جای قدردانی دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به درخواست دانشگاه علوم پزشکی از ارتش برای همیاری در موج پنجم شیوع ویروس کرونا، گفت: ارتش در کمترین زمان برای احداث این بیمارستان اعلام آمادگی کرد و به صورت فوق جهادی وارد عمل شد.

وی با اشاره به جزئیات سازه این بیمارستان بیان کرد: زمین در نظر گرفته شده برای احداث این بیمارستان توسط ۴۸۰ کامیون خاک برداری شد و به گونه ای این بیمارستان طراحی شد که فونداسیون آن ظرفیت ارتقاء تا هشت طبقه را داشته باشد.

قدیر اضافه کرد: سازه مستحکم این بیمارستان و تجهیزاتش پیشرفته آن به صورتی طراحی شده که میتواند بعد از گذر از بحران کرونا نیز در خدمت به مردم قم مورد استفاده‌های گوناگون بیمارستانی و پزشکی قرار بگیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم در بخش پایانی سخنانش از بیمارستان شهدای ارتش به عنوان سرمایه ای در تمام بحران ها برای قم یاد کرد و گفت: ارتش ثابت کرده است نه تنها در بعد نظامی بلکه در خدمت رسانی به مردم در کارهای جهادی در عرصه سازندگی نیز سرآمد است و از ارتش جمهوری اسلامی ایران می توان به عنوان یکی از قوی ترین ارتش‌های کارآمد یاد کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۸
    4 0
    خدا را شکر که ارتشیان هم در دفاع مقدس و هم در بحران ها ی طبیعی سرآمد بودند و حالا هم در شرایط کرونایی در استان ها در کمترین زمان ممکن بیمارستان و درمان‌گاه و داروخانه می سازند. وشعار ارتش فدای ملت را عملا ثابت کردند
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    0 0
    ارتش فدای ملت ملت فدای ارتش فقط زنده باد ارتش جمهوری اسلامی قهرمانان و دلاوران گمنام بی ادعا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس