کد خبر 1269996
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
ماجرای صدای انفجارها در مزارع شبعا و جولان چیست؟

منابع لبنانی به دلایل صدای انفجارهایی که در مزارع شبعا و جولان اشغالی شنیده می‌شود، اشاره کردند.

به گزارش مشرق، به دنبال شنیده شدن صداهای انفجار در مزارع شبعا و ارتفاعات جولان اشغالی خبرنگار پایگاه النشره لبنان در این باره نوشت که این صداها به علت آموزش نظامی ارتش رژیم صهیونیستی است.

خبرنگار النشره به دلایل انفجارهایی که از عمق مزارع شبعا و بلندی های اشغالی جولان شنیده می‌شود، اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

لاپید: جولان را به سوریه پس نمی‌دهیم

النشره گزارش داد: صدای انفجارهایی  که هرازگاهی از داخل مزارع شبعا و بلندی های اشغالی جولان شنیده می‌شود، احتمالا ناشی از تمرینات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی باشد.

خبرنگار النشره از پرواز مداوم هواپیماهای جاسوسی رژیم صهیونیستی بر فراز منطقه هم خبر داد.

النشره جزییات بیشتری مخابره نکرد.

چندی قبل نیز ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که برای مقابله احتمالی با مقاومت حزب‌الله در مناطق مرزی مانور جدیدی انجام داده‌ است.

طبق بیانیه ارتش صهیونیستی، این مانور در سطح ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و در چارچوب تمرین‌های سالیانه و با حضور نیروی زمینی، دریایی و هوایی، یگان‌های جنگ الکترونیک و نیروهای عملیاتی و ذخیره بود.

در خلال ماه‌های گذشته به ویژه پس از شهادت یکی از نیروهای حزب الله درپی حمله موشکی ارتش صهیونیستی به فرودگاه دمشق، سران رژیم اشغالگر از ترس حمله انتقام جویانه حزب الله به مرزهای شمالی اراضی اشغالی به طور ۲۴ ساعته در آماده باش به سر می‌برند؛ امری که تاکنون هزینه‌های نظامی مضاعفی را علاوه بر جنگ روانی ایجاد شده علیه نظامیان صهیونیست ایجاد کرده است.

تنها در دوران شیوع ویروس کرونا چندین هزار نظامی اشغالگر به علت ابتلا به این ویروس به محیط قرنطینه انتقال داده شدند.

چندی قبل چند ده نظامی صهیونیست پس از تمرد از فرمان مافوق خود و رد دستور نقل مکان به یک اردوگاه قرنطینه دیگر دست به شورش گسترده زدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس