فلسطین

چند فلسطینی به سمت نظامیان صهیونیست در غرب شهر جنین تیراندازی کردند. صهیونیست‌ها در پی اسرای فراری بودند.

به گزارش مشرق، منابع خبری فلسطینی از درگیری نظامیان صهیونیست با غیر نظامیان فلسطین در کرانه باختری خبر می‌دهند.

خبرگزاری سما خبر داد که در روستای «العرقه» واقع در غرب شهر جنین در کرانه باختری، غیرنظامیان فلسطینی به سمت نظامیان اشغالگر صهیونیست تیراندازی کردند.

منابع حاضر در این منطقه خبر دادند که این نظامیان صهیونیست در پی اسرای فراری بودند که جوانان فلسطینی به سمت آنان تیراندازی کردند.

منابع محلی نیز خبر دادند که جوانان فلسطینی در نزدیکی اردوگاه «عقبه جبر» در «اریحا» با نظامیان صهیونیست درگیر شدند و صهیونیستها نیز به سمت آنان تیراندازی کردند.

نظامیان صهیونیست همچنین سه جوان فلسطینی را در جریان درگیری در اردوگاه «العروب» در الخلیل بازداشت کردند.

منابع محلی حاضر در «قلقیلیة» نیز خبر دادند که در جریان درگیری نظامیان صهیونیست با جوانان فلسطینی در نزدیکی ورودی شهرک «عزون»، صهیونیستها به سمت فلسطینیان تیراندازی کردند.

شش اسیر فلسطینی هفته گذشته موفق شدند از طریق حفر تونل در زندان فوق المنیتی جلبوع واقع در شمال فلسطین اشغالی، از زندان فرار کنند.

رژیم صهیونیستی از هفته گذشته جستجو برای پیدا کردن این اسرا را آغاز کرده بود و روز جمعه (دیروز) دو تن از این اسرا را بازداشت کرد و رسانه‌های این رژیم صبح امروز (شنبه) نیز از بازداشت دو اسیر فراری فلسطینی دیگر خبر دادند و بنابراین تاکنون چهار اسیر از مجموع شش اسیر فراری بازداشت شده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • دلسوز IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
    2 1
    گرفتن مجدد این اسیرها یک فاجعه برای جهاد اسلامی و حماس محسوب میشه. یعنی نتونستن چهارنفر را قایم کنن؟!!!بعد چطوری میخوان اسراییل ب زانو دربیارن
    • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
      1 1
      تو دیگه چقد فاجعه هستی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس