محمد اسلامی نمایه

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: در اساسنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تأکید شده است که کمک کردن، توانمندسازی برای ایجاد قابلیت و تسهیل‌گری برای استفاده صلح‌آمیز از صنعت هسته‌ای برای همه کشورهاست.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در دیدار رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به سوابق مدیریتی اسلامی و حضور وی در وزارت دفاع گفت: آقای اسلامی هر جا که باشد، مدیری کاری و توانمند است و می‌تواند با توانایی مدیریتی خود دستاوردهای جدیدی را در حوزه صنعت هسته‌ای کشور رقم بزند و مردم تأثیرات آن را در زندگی خود ببینند. 

تأثیرگذاری صنعت هسته‌ای در اقتصاد و زندگی مردم حلقه‌ مفقوده این صنعت است

محمد اسلامی نیز در این دیدار با بیان اینکه ۳۱ سال در حوزه صنعت و تحقیقات حضور داشتم، اظهار داشت: حلقه مفقودی این سازمان دانش، پژوهش، تحقیقات و خلق فناوری نیست؛ بلکه صنعتی‌سازی و تأثیرگذاری آن در امنیت، اقتصاد و زندگی مردم حلقه مفقوده صنعت هسته‌ای کشور است.

رئیس سازمان انرژی اتمی افزود: با توکل بر خدا در نظر داریم هیاهوی هسته‌ای را به آرامش تبدیل کنیم و توسعه و پیشرفت آن را سرعت داده تا مردم و کشور نتایج آن را ببیند و این پیشرفت‌ها در اقتدار ملی تأثیر بگذارد.

وی گفت: برای مثال در حال حاضر اماراتی‌ها نیمی از تولید برق هسته‌ای خود را محقق کرده‌اند و مردم ما منتظر هستند تا ببینند صنعت هسته‌ای چه زمانی قرار است به تولید برق در کشور کمک کند و کاربرد آن را ببینند.

اسلامی با بیان اینکه ما در دنیا با شیطان و استکبار مواجه هستیم، عنوان کرد: در اساسنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تأکید شده است که کمک کردن، توانمندسازی برای ایجاد قابلیت و تسهیل‌گری برای استفاده صلح‌آمیز از صنعت هسته‌ای برای همه کشورها از جمله وظائف آژانس است، اما این موضوعات برای کشور ما کاملاً بر عکس است و این آژانس به ما کمک نمی‌کند. 

رئیس سازمان انرژی اتمی یادآور شد: در بخش هسته‌ای برجام یک کلمه وجود دارد و آن اعتمادسازی است و هیچ چیز دیگری در آن نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    3 1
    جناب اسلامی خواهشا دستور تولید برق هسته ای رو بدید متاسفانه یک عده برداشتشون اینه که بریم این ۳ تن اورانیوم رو هم بدیم که پولش آزاد شه بیاد تو جیب مردم !!!
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    1 0
    خوب اگر آژانس به تعهدات خود عمل نمی کند، چرا ما باید این جاسوس های صهیونیست ها را در کشور راه دهیم؟! دانشمندان هسته ای ما را کم ترور کردند؟ آن چه در وظائف آژانس آمده است مانند تعهدات برجامی غرب برای رفع تحریم ها است. چقدر بگویند به غرب اعتماد نکنید؟ چرا دوربین های آژانس را خرد نمی کنید؟ چرا دوباره اجازه دادید حافظه ها را تعویض کنند؟ آیا در حافظه ها فرستنده کار نخواهند گذاشت؟
  • پیروزه IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    1 0
    تو را خدا مواظب اقای اسلامی باشید که به راحتی ترور ش نکنند .رژیم جعلی اسرییل وامریکا که لعنت خدا بر انها باد منتظر یک لغزش امنیتی هستند که بهترینهای کشورم را ترور کنند به امید ایران بهتر و برتر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس