کد خبر 1271469
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۸
ادامه نقل و انتقالات استقلال بعد از دیدار برابر الهلال

با اینکه تیم استقلال در نقل و انتقالات رفت و آمدهای زیادی داشته، اما گویا هنوز نقل و انتقالات این تیم به پایان نرسیده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در حالی وارد نقل و انتقالات تابستانی شد که تغییر و تحولات زیادی داشت. از جمع آبی پوشان ۸ بازیکن جدا شدند که شامل مهدی قایدی، مسعود ریگی، داریوش شجاعیان، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی، محمد نادری، رشید مظاهری و هرویه میلیچ بودند و ۸ بازیکن به نام‌های امیر حسین حسین زاده، امین قاسمی نژاد، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، ابوالفضل جلالی، عارف آقاسی، علیرضا رضایی و محمد رضا آزادی را جذب کردند؛ با این وجود به نظر می‌رسد هنوز پروسه نقل و انتقالات آنها تمام نشده باشد.

در این خصوص کسب اطلاع کردیم ادامه پروسه نقل و انتقالات آبی پوشان به پس از دیدار با الهلال و بازگشت این تیم به تهران انجام می‌شود. این امکان وجود دارد استقلالی‌ها در ادامه نقل و انتقالات خود اقدام به خرید بازیکن خارجی در پست‌هایی که با کمبود مواجه هستند نمایند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    5 0
    نوش دارو بعد مرگ سهراب. مدیریت فشل لنگی تازه میخواد بعد بازی با الهلال بازیکن بگیره.کار هر سالشون اینه که تیم رو بهم بریزن
    • IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
      2 1
      هوی یارو لنگی خودتی بما چه ربطی داره چی شده وقتی شما برا مدیر عامل قبلی ما که تیمو بباد داد یقه جر می‌دادین و حمایتش میکردین ما همچین انگی بشما زدیم؟ خوبه مدیر عامل ما چند روز قبل استعفا داد ما باید می‌گفتیم مثلا فلانیا باعث شدن این چه حرفیه!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس