گروسی: به دنبال وعده گرفتن از ایران نبودم

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با اعلام اینکه هفته آینده میزبان رئیس سازمان انرژی اتمی ایران خواهد بود؛ گفت که در سفر روز گذشته خود به تهران دنبال وعده گرفتن از طرف مقابل نبوده است.

به گزارش مشرق، رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در کنفرانس خبری که بعد از نشست امروز شورای حکام برگزار شد؛ از سفر هفته آینده «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به وین خبر داد.

بیشتر بخوانید:

چماق و هویج آمریکا در مذاکرات وین

گروسی همچنین تاکید کرد که خود وی نیز خیلی زود به ایران بازخواهد گشت اما هنوز درباره زمان دقیق این سفر تصمیمی گرفته نشده است.

بیشتر بخوانید:

تعاملات ایران و آژانس در ۶ ماه گذشته

وی در خصوص سفر به ایران و محور گفت وگو با مقام‌های ایرانی به خبرنگار بلومبرگ گفت: من به دنبال گرفتن وعده از طرف ایرانی در جریان دیدارم به تهران نبودم اما بر لزوم ادامه گفت‌وگوها میان ایران و آژانس تأکید کردم. من به ایران گفتم که باید دوربین‌های نظارتی در تأسیسات هسته‌ای را به منظور دقیق نگه داشتن اطلاعات چک کنیم.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در خصوص ادامه گفت‌وگوها با دولت جدید ایران گفت: ما به گفت‌وگوهای صریح با دولت جدید ایران نیاز داریم. دولت جدید ایران نظرات قاطعانه‌ای درباره برنامه هسته‌ای تهران دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    1 0
    غلط کردی آمدی جاسوس صهیونیست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس