معاون استقلال:باشگاه 98 درصد بازیکنان مد نظر مجیدی را جذب کرد/قائدی و همسرش دوست نداشتند در ایران بمانند

معاون باشگاه استقلال گفت:باشگاه ۹۸ درصد بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی را جذب کرد.

به گزارش مشرق، ناصر فریادشیران پس از شکست استقلال مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: بازی بسیار قابل قبولی را داشتیم. بازیکنان وظایف تاکتیکی خودشان را انجام دادند. در مقابل تیمی قرار گرفتیم که ثروتمند است و شرایط مالی خیلی مناسبی دارد. الهلال از بازیکنان خارجی و حرفه‌ای خودش استفاده کرد و متأسفانه نتیجه را به تیم حریف واگذار کردیم.

معاون باشگاه استقلال در مورد اینکه هواداران استقلال نسبت به عملکرد مدیریت باشگاه انتقاد دارند و معتقدند قرارداد برخی بازیکنان تمدید نشد و با برخی توافقات لازم صورت نگرفت، عنوان کرد: بازرسی کل کشور از مدیران عامل باشگاه‌ها دعوت کرد. احمد مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه در جلسه حاضر شد. در آنجا یک شرایط مالی تعیین کردند که باشگاه استقلال هم براساس همان شرایط و مجوز وزارت ورزش عمل کرد. ما نمی‌توانیم بازیکن ۲۵-۲۰ میلیاردی جذب کنیم. بعضی از بازیکنانی که درخواست‌های بالا داشتند را باشگاه نتوانست جذب کند و طبیعی است که باشگاه‌هایی که شرایط مالی بهتری دارند این بازیکنان خوب ما را جذب کردند.

فریادشیران در مورد اینکه آیا فرشید اسماعیلی درخواست ۲۰ میلیاردی داشت، گفت: مشکل او مالی نبود. فرشید اسماعیلی بحث انضباطی داشت و باشگاه با او قرارداد نبست.

وی در مورد درخواست مالی مسعود ریگی عنوان کرد:‌ او درخواست ۱۵ تا ۲۰ میلیاردی داشت و ما نتوانستیم این مبلغ را فراهم کنیم.

بیشتر بخوانید:

ایرادی به مجیدی وارد نیست، مدیریت صداقت نداشت

معاون باشگاه استقلال افزود: باشگاه طبق اصول حرفه‌ای و اخلاقی رفتار می‌کند و تابع بازیکن نیست. در بحث نقل و انتقالات کمیته نقل و انتقالات تصمیم گرفت. حتی در بعضی جلسات سرمربی تیم هم حضور داشت و خودش هم گفت که اگر در جلسه هیأت مدیره نبودم باورم نمی‌شد که بازیکنی چنین مبالغی بخواهد. 

فریاد شیران در مورد فروش مهدی قائدی اظهار داشت: این اتفاقی خیلی خوب و گران‌ترین انتقال یک بازیکن ایرانی به خارج از کشور بود. او و همسرش دوست نداشتند که در ایران بمانند و باشگاه تصمیم گرفت در شرایط خیلی خوب او را انتقال بدهد.

معاون باشگاه استقلال در گفت‌وگو با فوتبال برتر در خصوص پیامک مسعود ریگی و قسم مادرش مبنی براینکه چنین درخواستی از باشگاه استقلال نداشته، عنوان کرد:‌ او اصلاً در باشگاه حضور پیدا نکرد. مدیر برنامه‌هایش آمد. مبلغی که او درخواست داشت بالا بود و باشگاه نمی‌توانست آن را پرداخت کند. 

وی افزود:‌ اگر انصاف را رعایت کنیم خیلی بهتر است. باشگاه تیم را اعزام و بهترین هتل و امکانات را فراهم کرده است. همین امروز صبح به حساب بازیکنان پول واریز شد. باید مقداری آرامش داشته باشیم. باخت بدی داشتیم. همه بازی‌ها برد و باخت دارد اما نباید بگوییم باشگاه شرایط بدی دارد. ما گابریل پین را آوردیم. ۹۸ درصد بازیکنان مورد نظر فرهاد مجیدی جذب شدند اما به هرحال الهلال تیم ثروتمندی است. ما نمی‌توانیم مانند آن بازیکنان را جذب کنیم و همیشه مقابل الهلال شرایط سختی داشتیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    2 1
    98 درصد رو از کجا آوردن؟ یعنی بازیکن آخری رو نصفش جذب کردن؟
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    2 1
    98 درصد یعنی دست‌کم 50 تا بازیکن می‌خواسته شما 49 تاش رو گرفتی. خاک بر سر بی‌سوادیت.
  • IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    1 0
    مسئولان تیم های بزرگ هر وقت پیروز میشن این پیروزی حاصل زحماتشونه اما وقتی شکست می خورن مشکلشون میشه بی پولی اونها و پول دار بودن رقیب آخه اونوقت که با همین بی پولی همین تیمها رو بردید رو چه می گید آخه شما نه پشتوانه سازی می‌کنید نه به تیم پایه اهمیت میدین نه به استعداد یابی نه به اقتصاد ورزش واردین فقط لابی بلدین اونم از نوع زشت و کثیفش و عدم صداقت و شفافیت
  • IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    2 1
    مجیدی بیشتر از داشته اش ادعا دارد از فردا همه را متهم میکند از وزیر تا ابدارچی
    • هموطن IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
      2 1
      اینکه مجیدی مناسب ترین گزینه برای سرمربی گری استقلال نیست هیچ شکی توش نیست. ولی اینکه مدیریت باشگاه و مافیای کثیف هر سال این بلا را سر استقلال می آورند عین واقعیت است. حالا یک عده دوست ندارند واقعیت را بپذیرند بحث دیگریست. مجیدی که سهله، گواردیولا هم بیاد اینا نمیذارن کار کنه!
  • هموطن IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    1 1
    آقای مددی خسته نباشد. ماموریت با موفقیت به پایان رسید.
  • مجید IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    2 0
    وقتی بازرسی کل کشور سقف قرارداد درنظر گرفته مگر داریم بازیکنی بتواند با مبلغ بشتری به تیم دیگری برود تمام حرف های مدیران تیم با ابهام زیاد است اینجا کی راست می‌گوید هیچکس هتا سران کشور هم باید بدانند الویت اول با دوتیم مردمی است دست این دوتا تیم باید بازتر باشد اعتبار کشور تیم ملی هستن
  • محسن IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    1 0
    کجا بودی قایدی که خودتو بندازی زمین تا داور برای ما پنالتی بگیرد. فغانی کجایی تا دربی رو دربیاری.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس