کد خبر 1272255
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
اربعین نمایه

نماینده ولی ‌فقیه در امور حج و زیارت پیشنهاد کرد: جاماندگان این سفر می‌توانند هزینه سفر خود را برای کمک به نیازمندان و آزادی زندانیان اختصاص دهند.

به گزارش مشرق، عبدالفتاح نواب با اشاره به محدودیت‌هایی که امسال برای اعزام زائران برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین در عراق وجود دارد، گفت: جاماندگان این سفر می‌توانند هزینه سفر خود را برای کمک به نیازمندان و آزادی زندانیان اختصاص دهند، اکنون در زندان‌های کشور افرادی هستند که به‌خاطر مقدار کمی بدهی در حبس به سر می‌برند و جاماندگان می‌توانند هزینه سفر خود را برای کمک به آزادی این زندانیان که باعث خوشحالی یک خانواده و جمع بزرگی می‌شود، اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید:

ایرانی‌ها در پیاده‌روی اربعین؛ کمی حاضر و جمعی غایب

او با اشاره به اجرای برنامه «هم‌قدم»، اظهار کرد: افرادی که امکان شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی امسال را پیدا نکرده‌اند، می‌توانند در این برنامه ثبت‌نام کنند و افرادی که در این راهپیمایی شرکت می‌کنند، در این مراسم به یاد این جاماندگان قدم برمی‌دارند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در بخش دیگری از این گفت‌وگو با بیان این‌که نغمه و نغمه‌سرایی همیشه در برنامه‌های آیینی و مذهبی مورد توجه بوده است، افزود: این نغمه‌ها در طول تاریخ اثرات فراوانی داشته و بعد از انقلاب اسلامی نیز شاهد فعالیت گروه‌های مختلف در این حوزه بوده‌ایم.

فتاح با بیان این‌که کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین به جمع‌آوری تعدادی از نغمه‌های ماندگار اقدام کرده است و آلبومی از این نغمه‌ها در بعثه مقام معظم رهبری رونمایی شد، گفت: این نغمه‌ها فارسی هستند و امیدواریم بتوانیم این نغمه‌ها را به زبان‌های انگلیسی، اردو و عربی نیز داشته باشیم تا دیگر عاشقان اهل ‌بیت (ع) نیز بتوانند با لهجه و زبان خودشان به این نغمه‌ها گوش دهند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۴
    0 0
    زندانی حتما یه جرمی کرده که زندانی شده الان زندانی رو ازاد کنیم بیاد دوباره جرم کنه
  • جواد IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    زحمت بکش شما کل حقوق یکماهت رو بده چند تا زندانی آزاد کن به زن و بچه هات هم غذا نده این چه حرفی میزنه واقعا جای تاسف داره همه مشکلات جامعه مردم دارن انجام میدن و فقط شما ریاست میکنید خجالت بکشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس