کد خبر 1272872
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶
لبنان نمایه

هیات دولت لبنان امروز طی نشستی با رئیس جمهور این کشور بیانیه وزارتی دولت لبنان با تاکید بر حق مقاومت و آزادی سرزمین‌های اشغالی تصویب کرد.

به گزارش مشرق، هیات دولت لبنان بیانیه وزارتی را پس از اعمال اصلاحات جزیی در آن به اتفاق آرا تصویب کرد.

به گزارش النشره، هیات دولت لبنان در جلسه‌ای که امروز در کاخ بعبدا به ریاست «میشل عون» رئیس جمهور این کشور برگزار کرد بیانیه وزارتی را تصویب کرد

در این بیانیه بر همکاری میان دولت و پارلمان برای شناخت واقعیت‌ها در خصوص انفجار بندر بیروت و به خصوص در موضوع مربوط به مصونیت‌ها تاکید شده است.

بیشتر بخوانید:

ثبت بهترین لحظه از انتقال سوخت ایران به لبنان +عکس

وزیر اطلاع رسانی دولت لبنان پس از جلسه کاخ بعبدا مصوبات نشست امروز هیات دولت لبنان را قرائت کرد و گفت: بیانیه وزارتی به اتفاق آرا تصویب شد و شعار دولت «برای نجات در کنار یکدیگر هستیم» است.

او با بیان اینکه در جلسه امروز به موضوع ورود سوخت ایران به لبنان پرداخته نشده است، گفت که این جلسه فقط مختص بررسی بیانیه وزارتی بوده است.

وزیر اطلاع رسانی لبنان در عین حال تاکید کرد که دولت لبنان قرار است تصمیم‌های مهمی برای کاهش فشار بر مردم اتخاذ کند.

او گفت که در این جلسه تصمیمی درباره حذف یارانه سوخت در لبنان گرفته نشده است.

فرمان تشکیل دولت جدید لبنان در نوزدهم شهریور ماه توسط میشل عون رئیس‌جمهور لبنان صادر شده و او ترکیب وزرای پیشنهادی «نجیب میقاتی» نخست وزیر جدید را امضا کرد تا دولت جدید لبنان پس از یک سال و یک ماه انتظار تشکیل شود.

دولت جدید با توجه به وخامت اوضاع اقتصادی لبنان در سایه تحریم‌های آمریکا و همچنین پیامدهای ناشی از انفجار سال گذشته در بندر بیروت و ادامه تهدیدهای رژیم اشغالگر علیه لبنان، مسیر دشواری را پیش روی خود دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
    0 0
    با آرزوی موفقیت برای دولت لبنان و کاهش آلام مردم این کشور.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس