کد خبر 1273540
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۷
کلاپ هاوس

براساس تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط محققی به نام «جین مانچون وانگ»، کلاب هاوس روی روشی جدید برای دعوت دوستان به اتاق‌های صوتی کار می‌کند.

به گزارش مشرق، براساس اسکرین شات‌هایی که وانگ به اشتراک گذاشته، با Waves می‌توان دوستان خود را با استفاده از لوگوی کلاب‌ هاوس به روم‌ها دعوت کرد. اگر افراد به دعوت پاسخ مثبت دهند، به طور خودکار به اتاق صوتی اضافه می‌شوند.

سخنگوی شرکت از هرگونه اظهار نظر در این باره خودداری کرده اما با توجه به اسکرین شات‌ها این ویژگی برای اتاق‌های اجتماعی در نظر گرفته شده است.

کلاب‌هاوس در ماه ژوئیه توانست فهرست انتظار برای پیوستن به این شبکه اجتماعی را حذف کند و در عین حال پشتیبانی از ویژگی صدای فضایی را نیز به کلاب هاوس اضافه کرد.

کلاب‌هاوس برنامه چت صوتی است که ابتدا فقط با دعوت نامه امکان عضویت و استفاده از آن وجود داشت، اما به تدریج در حال رفع موانع و بهتر کردن آن است.

کلاب‌هاوس روی Waves کار می‌کند

این شرکت با تمرکز روی ویژگی‌های چت صوتی تبدیل به برنامه‌ای پرکاربرد شده در کشور ما نیز طرفدارانی پیدا کرده. با ویژگی Waves دعوت کردن به اتاق‌های صوتی آسان‌تر می‌شود و می‌تواند کاربران این شبکه اجتماعی صوتی را افزایش دهد.

در دوران کرونا استفاده از اپلیکیشن‌ها بیش از پیش رونق گرفت و تماس‌های ویدیویی، صوتی و کنفرانس‌ها رواج بیشتری پیدا کرد. همین موضوع در کنار محبوبیت بالای کلاب هاوس باعث شده شرکت‌های بیشتری روی قابلیت گفتگوی صوتی تمرکز کنند که برای مثال می‌توان به Spaces توییتر اشاره کرد.

با این حال باید منتظر ماند و دید پس از دوران کرونا، همچنان این ویژگی مورد توجه کاربران خواهد بود یا خیر.

منبع: دیجیاتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس