افسر رژیم صهیونیستی: در برابر تهدید موجودیتی هستیم/ جامعه اسرائیل در حال متلاشی شدن است

سرتیپ نیروهای ذخیره ارتش اسرائیل نسبت به پیامدهای فاجعه بار وضعیت دودستگی و از هم گسیختگی جامعه اسرائیل که در حال حاضر گرفتار آن است، هشدار داد.

به گزارش مشرق، به نوشته روزنامه معاریو چاپ رژیم صهیونیستی، أورن أومن، سرتیپ نیروهای ذخیره ارتش رژیم اشغالگر خاطرنشان کرد: بحران کرونا و تکرار برگزاری انتخابات برای چهارمین بار طی دو سال گذشته و دوره جنگ اخیر در غزه، مشکلات جامعه اسرائیل را فاش کرد که اختلافات بین افراط‌گراها و سکولارها و نیز بین عرب، یهود و همگان را علنی کرد.

وی افزود: جامعه اسرائیل در برابر دیدگان ما در حال متلاشی شدن است. در اینجا گاوهای مقدس یکی یکی ذبح می‌شوند و طولی نمی‌کشد که در نهایت نوبت ما می‌شود. ما به اوج وحشیگری رسیده‌ایم زمانی که طرف‌های سیاسی روی خون سرباز کشته شده در مرزهای غزه رقصیدند و از جنازه او برای انتقاد از نخست‌وزیر و فرماندهان ارتش سوء استفاده کردند؛ ارتشی که با خانواده این سرباز ابراز همدردی کرد. بلکه مساله به حد تحریک علیه ارتش و دستورات آن در صفحات مجازی رسید.

أومن همچنین تصریح کرد، گاوهای مقدس که نشان دهنده وجوه مشترکی هستند که ما را در بحران‌ها برای ده‌ها سال متحد کرده‌اند اکنون در وضعیت اسفناک و ترسناکی قرار دارند و همه مقامات و شخصیت‌های دولتی اعم از قوه مجریه، مقننه یا دستگاه قضایی، تحت تأثیر قرار گرفته‌اند و اعتماد مردم به آنها از بین رفته اما موضوع تنها به این محدود نمی‌شود زیرا این مقامات در صورت از دست دادن جایگاه مردمی خود نمی‌توانند وظیفه خود را انجام دهند.

وی از فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی خواست واقعیت را به خوبی قرائت کند چرا که از دست دادن اعتماد جامعه به آن و انتقاداتی که متوجه فرماندهان آن است قدرت اجرایی مأموریت نظامی را از آن سلب خواهد کرد.

این افسر اسرائیلی طرح نظامی تهیه شده توسط رئیس ستاد «تنووا» را خوب توصیف کرد اما گفت که آن با تغییرات رخ داده هماهنگی ندارد زیرا تهدید داخلی خطرناک‌تر از تهدید خارجی است چرا که احساس امنیت شهروندان اسرائیلی به تهدیدات هسته‌ای "ایران" مربوط نمی‌شود بلکه به فقدان امنیت شخصی ناشی از فضای خشونت‌باری که جامعه اسرائیلی با آن دست و پنجه نرم می‌کند، جنایت‌ها و پدیده‌های منفی در مسیرها یا موسسات مربوط می‌شود و وضعیت قطب بندی سیاسی به مرحله وحشی‌گری رسیده است.

وی در پایان گفت: ما باید برای تغییر اولویت‌بندی‌ها، تهیه چشم انداز و استراتژی برای مقابله با این پدیده‌ها تلاش کنیم و به دستگاه قضایی اجازه دهیم که تحریم‌ها را اعمال کند و قوه مجریه نیز نقش خود را ایفا کند. در مقابله با تهدیدهای خارجی برای تقویت بازدارندگی و جلوگیری از سقوط در ورطه‌ای که در حال حاضر در مقابل حماس و حزب الله است، تلاش کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    8 5
    80 ساله ما داریم میشنویم آمریکا در حال افوله و 70 ساله داریم میشنویسم اسرائیل در حال فروپاشیه. بالاخره کی فرو میپاشن؟!
    • IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      5 6
      چندسالته کوچولو؟!
    • IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      3 4
      والا داداش اینطور که تو یادت میاد ۸۰ سال پیش رو بنظرم یه ماموت باشی!!! داداش دروغ و طرفداری از اسراییل رو یه طور بگو ضایع نباشه
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۷
    3 9
    ایران مرده متحرکه مرد حسابی. لز رو برین یکم
    • س.خ IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
      1 0
      خخخخ...شتردرخواب بیندپنبه دانه
  • رضا IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    1 1
    انصافاً بى جهت نيست كه در اكثر ممالك مترقى دنيا به نظامى ها اجازه ورود به عرصه سياسى را نميدن ، اين نظامى بينواى اسرائيلى هم خيال كرده فقط در كشور خودش رفتار سياسيون وحشيانه است ، خبر نداره سلوك سياسى اجتماعى جناح راست در اكثر قريب به اتفاق كشورهاى جهان و منجمله ايران مشابه هم و معمولاً خشن و وحشيانه است !
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
    2 4
    هفتاد ساله روزی دو بار اسراییل نابود میشه و ما همچنان چیزی نمیبینیم (:

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس