کد خبر 1273911
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

اگرچه سمنو معمولا با عید نوروز به خاطرمان می‌آید، اما این دسر اصیل ایرانی نقشی جدی‌تر در زندگی نیاکان ما بازی می‌کرده‌است. از آن‌جایی که سمنوی محلی اعلی، شکر افزوده یا مواد نگهداره ندارد می‌تواند در رژیم غذایی وگان به عنوان صبحانه یا میان‌وعده مغزی مورد استفاده قرار بگیرد. همچین بیماران دیابتی می‌توانند بعد از مشورت با پزشک خود مصرف سمنوی با کیفیت را در رژیم غذایی خود قرار دهند. 

مصرف سمنو برای صبحانه در رژیم وگان یا گیاه‌خواری مطلق

وگان یا گیاهخواری مطلق یک رژیم غذایی صرف نیست، بلکه یک سبک زندگی است که در آن حقوق حیوانات احترام زیادی دارد. کسانی که رژیم وگان دارند مخالف هرگونه استفاده از حیوانات و محصولات حیوانی به هر منظور از جمله رژیم غذایی، آرایشی-بهداشتی، پوشاکی (مانند ابریشم، چرم و پشم) و سرگرمی (مثل مسابقه و شکار) هستند.

از آن‌جایی که در این رژیم غذایی، محصولات لبنی مصرف نمی‌شود، در شروع گزینه‌های کمی برای یک صبحانه لذیذ و خوشمزه باقی می‌ماند. اما پیاله‌ای از سمنوی گندم محلی، می‌تواند نظر ما را درباره خوشمزگی صبحانه‌های وگان عوض کن.

اگر شما هم به تازگی یک رژیم وگان یا گیاه‌خواری مطلق گرفته‌اید، ما سمنوی گندم محلی ساوا را به شما معرفی می‌کنیم. بافت سمنو جوانه گندم محلی ساوا کاملا سبک و لطیف است؛ در سه حالت ساده، یا با دلبری مغز الوک (بادام کوهی) و یا مغز بنه (نوعی پسته کوهی) قابل سفارش است و شما می‌توانید برای خرید سمنو به فروشگاه محصولات محلی ساوا مراجعه کنید.

همچنین محصولات دیگری چون مربای ولش (تمشک وحشی) و انواع چای ایرانی اعلی را می‌توانید در بخش محصولات وگان فروشگاه ساوا مشاهده کنید.

مصرف سمنو برای صبحانه در رژیم وگان یا گیاه‌خواری مطلق

سمنو ساوا بدون شکر افزوده یا مواد نگهدارنده

سمنو گندم محلی ساوا از بهترین گندم دیم قزوین تهیه می‌شود و هیچ‌گونه نگهدارنده یا مواد افزوده‌ای ندارد. در سمنوی اصیل و باکیفیت، مانند سمنو گندم محلی ساوا، اثری از افزودنی‌هایی مانند شکر، روغن و مواد نگهدارنده و غیره نیست. بنابراین مصرف کم این میان‌وعده‌ی شیرین برای مبتلایان به دیابت مشکلی پیش نمی‌آورد. با این حال برای اینکه با خیالی راحت آن را میل کنید، از مشورت با پزشک‌تان غافل نشوید.

برای مطالعه بیشتر درباره فواید و خواص سمنو اینجا را بخوانید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس