امروزه، به دلیل تنش و استرس که زندگی شهری به بشر وارد کرده است، بسیاری از افرادی که در شهرها در آپارتمان های کوچک و بزرگ زندگی می کنند تمایل دارند که در جای خوش آب و هوایی همانند شمال ویلا داشته باشند. شمال ایران به دلیل آب و هوای خاص و ویژه ای که دارد، به بستری برای افرادی تبدیل شده است که به دنبال داشتن ویلا هستند.

علاوه بر شمال، ما در ایران شاهد مناطق بسیاری با آب و هوای خوب هستیم که افراد در آن ویلا دارند یا تمایل دارند که داشته باشند. یکی دیگر از این مناطق، لواسان است. لواسان منطقه نسبتا گرانی است و ساختار ویلاهای آن منحصر به فرد است. بسیاری از افرادی که تمایل به خرید یا ساخت ویلا در منطقه لواسان را دارند، به طراحی ویلا بسیار اهمیت می دهند.

به طور کلی، برای بسیاری از افرادی که قصد خرید یا ساخت ویلا دارند، طراحی ویلا در کنار انتخاب یک شرکت طراحی ویلا خوب بسیار مهم است چرا که طراحی دکوراسیون نقش بسیار مهمی در زیبایی فضا داخل و خارج ویلا دارد. طراحی ها و دکورسیون عمدتا به سه شکل انجام می شود که شامل طراحی مدرن، طراحی کلاسیک و ترکیب این دو است.

نحوه برآورد هزینه طراحی دکوراسیون ویلا در شمال توسط شرکت ها از بارمان طراحان پارس بخوانید

بهتر است که قبل از خرید ویلا دقیق بدانیم که به دنبال چه ویلایی با چه امکاناتی هستیم و باید به مسائلی همچون، ویو ویلا، داشتن یا نداشتن استخر،دوبلکس بودن یا نبودن آن توجه داشته باشیم. علاوه بر این، در زمان طراحی ویلا باید به میزان هزینه و بودجه ای که به آن اختصاص داده اید نیز توجه کنید تا متناسب با بودجه تان پیش بروید.

طراحی دکوراسیون داخلی ویلا نیز بسیار حائز اهمیت است. در حقیقت، منظور از دکوراسیون داخلی تمام آن چیزی است که باعث می شود محیط داخلی ویلا زیبا به نظر برسد و فرد احساس آرامش کند. اصول طراحی دکوراسیون ویلا در شمال شامل نور پردازی، پله ها، رنگ بندی اتاق ها، نوع پنجره ها و متریال به کار رفته است.

دکوراسیون داخلی بسیار حائز اهمیت است چرا که شما بیشتر ساعات خود را در فضای داخلی ویلا سپری خواهید کرد و باید در آن احساس راحتی داشته باشید. با توجه به نوع ویلایی که مد نظرتان است، باید طراحی های داخلی و خارجی به صورت متناسب انجام شود.

هزینه ساخت ویلا بسته به چه شرایطی است؟

با توجه به اینکه قیمت مصالح متغیر است نمی توان عدد دقیقی را برای ساخت هر متر ویلا در نظر گرفت. اما اکنون که این مقاله نوشته می شود متوسط هزینه ساخت و هزینه طراحی دکوراسیون ویلا در شمال بین 8 تا 12 میلیون تومان برای هر متر مربع است بنابراین برای ساخت یک ویلا متوسط در یک زمین 200 متری، علاوه بر اینکه فرد باید آن زمین را داشته باشد بلکه باید بیش از یک میلیارد و ششصد میلیون تومان پول داشته باشد. علت تفاوت قیمت طراحی دکوراسیون ویلا در شمال به نوع متریال مورد نظر برای ساخت و طراحی مرتبط است.

وقتی که فردی تصمیم به ساخت ویلا دارد، او نیاز دارد که از افراد باتجربه و خبره در این زمینه مشورت بگیرد. از این رو، او ممکن است به پیمانکار نیاز داشته باشد. هزینه پیمانکار یا پیمانکاران با توجه به حجم و شرایط کار،بین 10 تا 25 درصد از کل هزینه پروژه است.برای مثال در یک پروژه، دو میلیاردی پیمانکار باید بین 200 تا 500 میلیون تومان را دریافت کند. شرکت بارمان طراحان پارس یک شرکت تخصصی و با تجربه در زمینه ویلاسازی است که می تواند در کنار شما باشد.

نحوه برآورد هزینه طراحی دکوراسیون ویلا در شمال توسط شرکت ها از بارمان طراحان پارس بخوانید

هزینه مصالح و نیروی کار

به طور کلی، حدود 75 درصد از هزینه های ساخت یک ویلا مربوط به مصالح و نیروی کاری می باشد. برای مثال برای ساخت یک ویلای 250 متری مصالح ساختمانی چیزی حدود 1200 می شود که شامل هزینه های قاب بندی ساز، فونداسیون،جداره ها، سقف، درب خارجی و داخلی، پنجره ها، لوله کشی، کف پوش، نور پردازی و رنگ می باشد. 

مواردی که در اینجا ذکر کردیم برای ساخت یک ویلای متوسط است. عوامل مختلفی در بالا رفتن هزینه ها نقش دارند، برای مثال تعداد طبقات ویلا، استخر و تراس ها، نرده کشی های خاص، استفاده ازر مصالح خاص و لاکچری و مواردی از این قبیل باعث بالا رفتن هزینه ساخت ویلا می شود.

طراحی ویلای دوبلکس لواسان

همواره کلمه ویلا، مفهوم لاکچری بودن را در ذهن ما برجسته می کند. در میان طراحی های مختلفی که برای ویلاها وجود دارد، بسیاری تمایل دارند که ویلای دوبلکس داشته باشند. طراحی ویلاهای دوبلکس به گونه ای است که علاوه بر اینکه باعث زیبا شدن فضای ویلا می شود، بلکه باعث می شود که فضای بیشتری را در اختیار داشته باشید.

امروزه، طرح های بسیار متنوعی برای ویلاهای دوبلکس در منطقه لواسان وجود دارد. شما می توانید بسیاری از نقشه ها و طرح هایی که درباره ویلای دوبلکس در ذهن تان دارید پیده سازی کنید. یکی از علت های پر تراکم و متمرکز بودن منطقه لواسان این است که بسیاری از ویلاهای این منطقه به صورت دوبلکس طراحی شده اند.

در دکوراسیون ویلا دوبلکس در لواسان باید مواردی را مد نظر قرار دهید. طراحی اتاق خواب ها، طراحی تراس و بالکن برای اتاق ها، طراحی یک سوئیت مستر، طراحی و دکوراسیون داخلی، طراحی اتاق بازی، طراحی تی وی روم و طراحی فضای داخلی حیاط باید مد نظر قرار داده شود.

در صورتی که فصای ویلا بزرگ باشد می توانید به صورت منظم در حیاط درخت کاری کنید و گل و گیاهان زینتی استفاده نمایید. همچنین بهتر است اتاقی را به صورت مجزا در حیاط طراحی کنید تا مختص نگهبان باشد و با اضافه کردن سرویس بهداشتی مجزا در حیاط می توانید زیبایی ویلایتان را دو چندان کنید. شاید بتوان گفت که طراحی ویلای دوبلکس می تواند یکی از زیر شاخه های دکوراسیون داخلی باشد.

در طراحی این نوع ویلا، طبقه اول و دوم از هم جدا نمی شوند و فقط از پله کانی بین طبقه اول و دوم استفاده می شود. از این رو، نحوه چیدمان و دکوراسیون داخلی ویلاهای دوبلکس بسیار مهم است. طراحی های مختلفی برای ویلاهای دوبلکس وجود دارد که در بین آنها متداول است که اتاق خواب ها را در طبقه بالا قرار می دهند و فضای پایین برای پذیرایی و نشیمن است.

نحوه برآورد هزینه طراحی دکوراسیون ویلا در شمال توسط شرکت ها از بارمان طراحان پارس بخوانید

به طور کلی، برای هر طراحی یا دکوراسیون که برای ویلایتان مد نظر است بهتر است با یک مشاور و طراح که تجربه لازم را در این زمینه دارد مشورت کنید. شرکت بارمان طراحان پارس یک شرکت طراحی ویلا بوده که همواره در این زمینه پیشرو و موفق بوده است.

این شرکت با به کارگیری طراحان، مهندسان و کادر خبره، بهترین ها را در زمینه طراحی داخلی ویلای مدرن در مازندران و دکوراسیون خارجی و داخلی آن همواره ارائه داده و می دهد. شما می توانید به وب سایت رسمی این شرکت مراجعه کنید و نمونه کارها و طراحی های بی نظیر آنها را مشاهده نمایید. امیدواریم که مطالب این مقاله برایتاتن مفید بوده باشد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس