کد خبر 1275378
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه اصفهان، سرمایه‌آفرین و بیمه اتکایی امین در بورس و معامله‌گران شرکت‌های بیمه اتکایی ایرانیان و ریل پرداز نو آفرین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۴هزار و ۸۳۵واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۸۶هزار و ۴۰۰واحد قرار به کار خود پایان داد و بیش از ۸میلیارد و ۶۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۷هزار و ۱۸۵میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۵۹۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های شیر پاستوریزه پگاه اصفهان، سرمایه‌آفرین و بیمه اتکایی امین بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های صنایع جوشکاب یزد، سیمان سفید نی ریز و تولید نیروی برق آبادان بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران با معامله ۴ میلیارد و ۲۷۲میلیون ورقه به‌ارزش ۱۲هزار و ۹۸۸میلیارد تومان در یک میلیون و ۴۱۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۵۷واحد افت کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۵۶۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بیمه اتکایی ایرانیان، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و ریل پرداز نو آفرین بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب، توکاریل و کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس