کد خبر 1275565
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۱
جام جهانی فوتسال| یک ملی‌پوش دیگر دچار مصدومیت شد

گلزن تیم ملی فوتسال ایران مقابل آمریکا در تمرین روز چهارشنبه ملی‌پوشان با مصدومیت روبرو شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتسال ایران عصر امروز (چهارشنبه) تمرینات خود را در شهر ویلنیوس لیتوانی برای دیدار مقابل ازبکستان پیگیری کرد.

در اواخر این تمرین، سعید احمد عباسی دچار مصدومیت شد که به نظر می‌رسید شدید بود. این بازیکن ۲۹ ساله سپس مجبور به عکس‌برداری شد تا میزان آسیب او مشخص شود.

حسین طیبی پیش‌تر در دیدار دوستانه مقابل بلاروس مصدوم شده بود که هنوز مشخص نیست از کدام مرحله جام جهانی می‌تواند به میدان برود. مسلم اولادقباد و احمد اسماعیل‌پور نیز سایر بازیکنانی بودند که در لیتوانی با آسیب‌دیدگی مواجه شدند که اسماعیل‌پور مشکلی برای بازی کردن نداشت.

شاگردان محمد ناظم‌الشریعه روز جمعه در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی فوتسال، در ویلنیوس آره‌نا به مصاف ازبکستان خواهند رفت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    0 0
    ایران خیلی سفت بازی میکنه لامصب ها به خودشونم رحم نمیکنن ایران خشن ترین تیم تورنومنته با 2 کارت قرمز و 13 کارت زرد یعنی قشنگ دوسوم کارت ها رو ما گرفتیم.این سبک بازی سخت و خشن باعث مصدومیت هم میشه و جای تعجب نیس هرچند بحث بدن سازی هم باس بررسی بشه.
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    0 0
    آقای اعطایی مردم با والیبال آشتی میکنن و به فکر قهرمان جهانی هستن، به شرط آنکه اگه حتی شما چند امتیاز هم از تابوهای لهستان و برزیل و یا فرانسه طبل تو خالی، جلو افتادید وقت استراحت بگیرید و یا اگه یک امتیاز بخاطر سرویس حریف عقب افتادید وقت استراحت بگیرید و کمی سیاست داشته باشید و قدری مثل سر مربی ها و مربی های دیگر مسابقه روانی داشته باشید تا آنها را در این زمینه خنثی کنید و بازیکنان را مستهلک نکنید.... با ما همرا باشید...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس