کد خبر 1275688
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
لوشامپیونه| صدرنشینی موقت پاری‌سن‌ژرمن با وجود غیبت مسی و نیمار

در پایان بازی پاری سن ژرمن ، درگیری شدید بین بازیکنان با حرکت ناشایست امباپه آغاز شد و نیمار با زدن بازیکن حریف کارت زرد گرفت.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب هفته هفتم لیگ لوشامپیونه فرانسه، پاریس دوباره موفق شد در واپسین لحظات به برتری دست یابد و ۳ امتیاز ارزشمند بدست آورد. در این بازی در دقیقه ۵+۹۰ «اشرف حکیمی» دروازه تیم فوتبال «متس» را باز کرد تا پاریس به ۷ بازی و ۷ برد دست یابد. 

البته دقایق پایانی مسابقه با درگیری های شدید بازیکنان همراه بود که بزرگترین آنها به اتفاقات پس از گل حکیمی بازمی گردد. پس از گل، امباپه حرکتی ناشایست انجام داد که باعث درگیری شدید بین بازیکنان شد. او پس از گل، به جای اینکه به سمت بازیکنان خودی برود، به سمت دروازه بان متس رفت و برای او «کری» خواند. همین مسئله باعث شد تا درگیری ها شدت یابد و نیمار با زدن دروازه بان حریف از سوی داور کارت زرد بگیرد. 

سرمربی متس و یک بازیکن این تیم نیز در دقایق پایانی اخراج شدند تا بار دیگر یک بازی در لیگ فرانسه با درگیری و جنگ و دعوا به پایان رسد. این چندمین بار بوده که در این فصل خشونت در فوتبال فرانسه به اوج رسیده است. پیش از این در بازی نیس و موناکو در وسط بازی، طرفداران به زمین ریختند و دعوایی شدید بین آنها شکل گرفت. در بازی نانت و مارسی نیز، «دیمیتری پایه» به دلیل شعارهای نژادپرستانه بطری آبی به سمت طرفداران پرت کرد که همین باعث شد تا جنگی بزرگ شکل گیرد و بازی نیمه تمام بماند. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس