آیت الله سیدحسن عاملی

امام جمعه اردبیل گفت: اسرائیل برای توطئه علیه ایران به آذربایجان آمده و سپاه نیز در برابر دشمن خود مانور و رزمایش اجراء می‌کند.

به گزارش مشرق، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردبیل با اشاره به حضور و رزمایش سپاه در جداره مرزی کشور آذربایجان اظهار کرد: اسرائیل برای توطئه علیه ایران به آذربایجان آمده و سپاه نیز در برابر دشمن خود مانور و رزمایش اجراء می‌کند.

وی افزود: این مانور و رزمایش سپاه به اسرائیل پیام می‌دهد که دست از پا خطا نکن. از طرف دیگر در اثناء مانور سه کشور همه جا پر میشود که ایران را از نقشه حذف می‌کنیم، طبعا این طرف هم آمادگی خود را اعلام می‌کند.

**سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل در نهایت عقلانیت و شجاعت بود

امام جمعه اردبیل در ادامه خطبه‌ها ضمن قدردانی از مواضع رییس جمهور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل بیان کرد: خدا را شاکریم که ریاست محترم جمهور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل یک خطابه در نهایت عقلانیت و شجاعت و از موضع قدرت ایراد کردند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر موافقت اعضای سازمان همکاری شانگهای با عضویت دائم جمهوری اسلامی ایران وزن سیاسی ایران را بالا ببرد و باعث شده تا این روزها التماس آمریکا و اروپا برای سرگیری مذاکرات و تعیین مذاکرات قابل توجه بوده و ایران را در موضع بالا قرار ‌دهد. امیدواریم دولت ما از این موضع اقتدار خوب استفاده کند.

**عده‌ای در صدد ایجاد اختلاف بین دو کشور ایران و آذربایجان هستند

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در ادامه با اشاره به سخنان چند تن از نمایندگان کشور آذربایجان در خصوص ایران اسلامی اذعان کرد: به محضر اهالی محترم کشور آذربایجان عرض می‌کنم که بعضی از نمایندگان شما می‌گویند که «ایران را از نقشه جهانی حذف می‌کنیم. ایران را تجزیه و به تمام نقاط ایران پرچم ترک را می‌زنیم» و این را هم‌زمان با مانور سه کشور در آن طرف مرز ارس  باز پخش کردند.

وی افزود: اگر این سخن در حق کشور شما گفته می‌شد ساکت می‌ماندید یا جواب می‌دادید؟ ما جواب دادیم که زور شما به ما نمی‌رسد، ایران مثل شیر است. آیا این حرف اهانت است؟ آیا دخالت است؟ آیا تهدید است؟ ایران و آذربایجان مشکلی ندارند و هیچ وقت نخواهند داشت.

امام جمعه اردبیل با تاکید بر صلح و دوستی میان دو ملت بیان کرد: ما باید از شاخه زیتون صحبت کنیم نه اینکه بگوییم ایران را از خریطه حذف می‌کنیم. ما باید از شاخه زیتون صحبت کنیم نه اینکه بگوییم ایران را تا سه سال تجزیه می‌کنیم و در همه جا پرچم ترک را می‌زنیم. ما باید از شاخه زیتون صحبت کنیم نه اینکه موجودیت یک کشوررا که بیشترین خدمت را به آذربایجان کرده تهدید کنیم.

عاملی به ناراحتی مردم کشور ایران از اظهار نظرهای برخی از نمایندگان جمهوری آذربایجان اشاره کرد و گفت: ملت به ما می‌گویند مگر کسی در این کشور نیست که به این تهدیدات خجالت‌آور جواب دهد؟ می‌گویند مگر ما ملت ایران این قدر ذلیل شدیم که بی مهابا بگویند شما را از نقشه دنیا حذف خواهیم کرد؟ ملت ما به شدت از این بابت ناراحت هستند.

وی خطاب به ملت آذربایجان بیان کرد: ما باید با هم متحد باشیم. ما دشمن مشترک داریم، ایران ذخیره روز مبادای آذربایجان است. نه اینکه با گفتن این سخن که ایران باید از نقشه دنیا حذف شود دو کشور را به طرف اختلاف سوق دهیم و دشمنی مثل اسرائیل را شاد کنیم.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه هیچ گونه تجهیزات جنگی از طرف ایران به ارمنستان ارسال نشده اذعان داشت: تمام کسانی که مرا تنقید کردند بدون استثناء می‌گفتند شما به ارمنستان کمک می‌کنید این سخن باید در یک نقطه تمام شود سخن رئیس جمهور محترم آذربایجان و حضرت شیخ فصل الخطاب است.

وی بیان کرد: ریاست محترم جمهور آذربایجان اعلام کرد که هیچ سلاحی از ایران به ارمنستان نرفته، اگر کسی از او تبعیت نکند معلوم می‌شود که حرف کشور دیگری را به زبان می‌آورد. من به عنوان عالم و فقیه دین می‌گویم هیچ تجهیزات جنگی از ایران به ارمنستان نرفته چون فقه اسلامی در حال جنگ چنین اجازه‌ای را نمی‌دهد و چنین کاری  گناه کبیره است.

**رهبر انقلاب قره باغ را خاک اسلام دانستند

نماینده ولی فقیه دراستان اردبیل ادامه داد: مصیبت این است که اگر ۱۲۴هزار پیامبر به آذربایجان بیایند و بگویند ایران به ارمنستان سلاح نداده، باز  عده‌ای در آن کشور حتماً خلاف آن را خواهند گفت، چون آنها مأموریت دارند که جایگاه ایران و رابطه ایران و آذربایجان را خراب کنند ما هم از آنها انتظار نداریم چون ملت آذربایجان آنها را بهتر از ما می شناسند.

عاملی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، قره‌باغ را خاک اسلام دانسته و با این سخن، جنگ قره باغ قدسیت پیدا کرد و این بزرگترین خدمت به دولت و ملت آذربایجان بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 169
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 30
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    درود. حلال السون.
    • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      49 11
      علی اف فقط شیعیان رو سرکوب میکنه و روحانیون شیعه اینا چون نوکر اسراییل هستند با دین ما مشکل دارند.نمونه اش سرکوب مردم نارداران
    • روزبه IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      25 6
      ایجاد محدودیت برای کریدورهای مواصلاتی ایران راهبردی برای اعمال فشار علیه ایران و شرکای جدید در پیمان شانگهای هست، اگه بحران سوریه فیصله پیدا نکنه شاهد اعمال محدودیتهای بیشتری در منطقه علیه منافع کشور خواهیم بود، در پشت پرده ایجاد فشار توسط پاکستان، ترکیه و غربیها تضعیف سازی حوزه قدرت نرم ایران در کشورهای پیرامونی ایران هست، باید هشیارانه و مقتدرانه عمل کرد، ایجاد ائتلافهای غیر منطقی خبر از حوادث آینده و پشت پرده هایی می دهد که امنیت ملی ایران رو نشانه گرفتن، غربیها مترصد اعلام پایان برجام هستن تا سناریوهای بعدی رو اجرا کنن، بایستی پیام قدرت رو به جهان مخابره کرد، کشور به اندازه یک کشوری که بمب اتمی داره تحت فشار و تحریم و بهره کشی قرار داره، بایستی دقت کرد بر جام تا قیامت نمیتونه ادامه داشته باشه هم برای ایران و هم برای غرب، اگه موازنه ایجاد فشار علیه طرفین از بین ببره سریعا باید به سمت تولید فشار بیشتر در تمامی جبهه ها حرکت کرد، بایستی به سمت موقعیت فرصت- قدرت حرکت کنیم.
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      22 5
      سنده حلال اولسون
    • IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      33 10
      باید آذربایجان را به خاک ایران ملحق کنیم برای اینکار فقط سپاه استان کهگلویه و بویراحمد کافیه
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      13 3
      درود بر سپاه قدرتمند
    • رضا IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      16 3
      اون زمان که جنگ جمهوری آذربایجان و ارمنستان بود طرف آذربایجان رو گرفتید و ارمنستان رو تنها گذاشتید باید فکر اینجا رو هم میکردید.
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      9 4
      مشرق جان از سرکوب شیعیان به دست علی اف اسراییلی بنویس
    • سرباز اهل بیت US ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
      3 0
      ۱۰:۰۰ ارمنستان خودش کلی مسجد تخریب کرده
    • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      0 0
      آذربایجان هم مساجد رو سپرده به اسراییل!!
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    67 37
    آذربایجان اویاخ دی. اینقیلابا دایاخ دی
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      41 15
      اذربایجان خاک ایرانه ولا غیر اگر امروز نگیریم فردا حتما پس میگیریم اونم نه با التماس و خواهش با مشت اهنین
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      0 0
      زنده بادایران وایرانی
  • نیما IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    55 95
    همانقدر که سلاح دادن ایران به طالبان طنز است سلاح دادن ایران به ارمنستان طنز است
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    24 2
    آقای عاملی
    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      56 46
      جناب عاملی شما نماینده آزربایجان نیستید
    • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      35 8
      بله لابد نتانیاهو نماینده جمهوری ادربایجان شده؟ البته فرقی نیست بین علیوف و نتانیاهو
    • آذری میهن iran IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      14 3
      جانم فدای ایران من یک ایرانی آذری هستم فدایی خاکم ایران عزیز یاشاسین ایران
    • IR ۰۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      11 3
      درود بر شرف و غیرت آقای امام جمعه اردبیل و ننگ بر کسانی که بر خلاف امنیت کشور ایران صحبت می کنند
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      0 0
      اولا که آذربایجان درسته مزدور،لابد تو نماینده آذربایجان و آذری ها هستی؟؟ نماینده و ستون پنجم ترکیه و علیف متوهم و جاعل که مینویسی تورک و آزربایجان!!
  • GB ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    مانور پاکستان .ترکیه .اذربایجان ..باعث افتخار سه برادرهست
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      45 17
      دوبرادر که علی اف و اردوغان که صهیونیست ها رو خوشحال میکنند.
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      52 6
      دوران طائفه گرایی و نژادپرستی تمام شده است
    • مصطفی کمال US ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      18 6
      پاکستان مثل کبوتری است که هم کفتربازش (چین)، و هم شکارچی اش (هند) رفقای مان. ایرانیان اران هم که برادران و خواهران خودمون هستن. آناتولی هم که تا رجب هست خیالمون راحته... با این اوصاف، شما داداشا از یک پدر و مادرید؟
    • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      40 4
      اف بهت. ببین کار به کجا رسیده که روی اسب بازنده پاکستان شرط می‌بندید.
    • BE ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      1 1
      منافق
    • ط BE ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      8 0
      شما که در انگلستان زندگی میکنید باید بدانید که مردم پاکستان از صهیونیستها متنفر هستند
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    66 30
    جالبه از دسیسه چینی ترکیه و آذربایجان چیزی نمی گویید؟
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    آزربايجان جزئی از خاک ایران است که‌ توسط شاهان بی کفایت قاجار از ايران جدا شده بايد زمیمه خاک ايران گردد
    • خان توران IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      48 42
      شما که آمریکا رو زدی بد بخت کردی، چرا وایسادی؟ برو آذربایجان رو بگیر دیگه، می تونی بگیری کاری نداره برو چنگ رو شروع کن
    • US ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      25 10
      خان توران ، مسئله توانایی گرفتن نیست، اگه می خواستیم می گرفتیم خودتونم خوب می دونید. مشکل اصلی اینه که نمی خوایم ایرانی کشی راه بیفته، ناسلامتی 10 میلیون ایرونی اونجا داره زندگی می کنه.
    • محمد IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      2 0
      عزیزم چنگ رو می نوازند شما زیاد خودشو ناراحت نکن
    • سید IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      12 4
      احسنت ، ایران سرزمین پدری آذربایجان (آتایوردم) است
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      0 3
      برای من جالبه چرا ایرانشهری ها نمی گویند آذربایجان را روسیه از ایران جدا کرد و میگویند شاه بی کفایت قاجار سببش شد ؟
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      0 0
      چون شاه بی کفایت قاجار اینجا دربار و حرمسرا داشت رسما،خیر امواتش مملکت داری میکرد مثلا نه تزار روسیه،کلا نمیدونم چرا پانها انقدر از شاه بی کفایت قاجار خوششون میاد؟؟!!جالبه.حالا فرض کن روسیه جدا کرد چطور شاه باکفایت!! پولشو گرفت زد به بدن و تشریف برد فرنگ سیاحت؟؟چطور دلش نسوخت که خاک رو فروخت مردم رو در به در کرد؟؟ کفایت چیه؟؟ اونا گرفتن،اینا نمیدادن؟؟خیلی جالبه...
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      0 0
      اینجا آلمان نیست که بگن آلمان شهر مثلا،یک گستره و قلمرو تمدنی هست که تاریخش چگونگی اش و احوالاتش و تمام ویژگیهاش مشخص و در تاریخ با سند و مدرک ثبت هست،ایرانشهر یک قلمرو تمدنی هست که در دل خودش حوزه های گوناگونی رو جای داده،که امروز هم در دل همین قلمرو تمدنی به کوری چشم صهیونیزم و نوکرانش تمام اقوام دارن کنار هم با هویت ایرانی خودشون زندگی میکنن زیر پرچم اسلام و به برکت انقلاب اسلامی هویت ملی و مذهبی آشکار و با ریشه و اصالت دارن،لازم نیست متوهمانه اندیشه عثمانی شهری و تورک شهری و جعل تاریخ و هویت تراشی کنن مثل اردوغان.
    • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
      0 0
      زنده بادایران
  • دکتر جکول خان IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    33 9
    ایشون همونی نبود از آذربایجان حمایت کرده!؟؟؟
  • IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    59 22
    تا باکو از آنکارا و تل آویو تغذیه میشود صلح معنی ندارد ارمنستان برگ برنده و اهرم فشار ایران در این مناقشه ی ساختگی اسرائیل است تنها بدینوسیله باکو و آنکارا دست از گستاخیهای خود برخواهند داشت.
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    23 15
    باید اتحاد ترکیه وپاکستان وایران .مصر ..اذربایجان ..عربستان ...شکل بگیرد اختلافات باعث عقب ماندگی کشورهای منطقه شده ...خیلی خوبه می شد ..مانور ترکیه و پاکستان .اذربایجان وایران ببینیم .....
    • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      54 10
      باید واقع بین باشیم ترکیه عضو ناتوی غربی ارتش صلیبی غرب و بزرگترین شریک تجاری رژیم اسرائیل در منطقه است، آذربایجان باکو هم طی چند سال اخیر تحت کنترل و سیطره ترکیه و اسرائیل در آمده، عربستان هم همچون دیگر شیخ نشین های عربی دست نشانده غرب و یهود و ماملا" تحت کنترل غرب و اسرائیل هستند ،
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    74 21
    هر از چندی نعره شیر لازم است تا شغال حساب به دستش بیاد. آنا یوردوم ایران
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    61 14
    یکبار برای همیشه، باید تکلیف این هارت وپورتهای بچگانه را یکسره کرد
  • DK ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    30 93
    دست از حمایت ارمنستان وردارید همه چیز حل می‌شه
    • IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      32 6
      شعر نگو عزیزم !
    • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      47 13
      آخه بدبخت اگر از ارمنستان حمایت می کردیم که نوچه هاتون زیر خروار خاک ها دفن بودن
    • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      30 5
      حجم تجارت ایران با ارمنستان یک دهم حجم تجارت ترکیه با ارمنستان هم نیس
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      20 2
      از خواب بیدار شو.خودتو هم گول نزن.
  • DK ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    26 71
    دست از حمایت ارمنستان وردارید همه چیز حل می‌شه
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      31 6
      دوتا جوجه اسراییلی و برده آمریکا دارن چی میگن؟علی اف شیعیان رو سرکوب میکنه و اردوغان داعش رو تقویت
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      36 9
      دست از حمایت ارمنستان برداشتیم شاهد گستاخی های جمهوری جعلی آذر بایجان شدیم
  • امیر IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    45 15
    با اینکه سخنان امام جمعه تبریز متین هست. اما به نظر میرسه اسرایل نفوذ زیادی کرده در جمهوری اذربایجان و از طرفی ترکیه هم که مجری سیاست های اسراییل درمنطقه هست منافق وار عمل به دنباله استفاده ابزاری از اذربایجان هست تا توهمات عثمانی خودش عملی کنه.
  • علی IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    44 21
    یه ضرب المثل آذری هست که میگه ((دَلی یَ یِل وِل، اَلینَ بِل ور. یعنی به دیوونه جَو بده به دستش بیل بده حالا شده حکایت آذربایجانی که زمانی جزو خاک ایران بوده
  • CA ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    41 20
    آذربایجان واقعا در مسیر اشتباهی قدم برمی‌دارد که بنظرم محاسبه اشتباه بعد از پس گیری زمین هایش از ارمنستان بود در صورتی ایران طرف آذربایجان را گرفت ولی رفتارهای این کشور مشکلات بزرگ اقتصادی برایش فراهم خواهد ساخت
  • مسعود IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    24 20
    یل یاتر طوفان یاتر یاتمز ایرانین بایراقه تو همه کشورای مسلمان غربگراهایی هستن که میخوان همسایه ها رو از هم دور کنن
    • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      4 1
      متاسفانه ترکیه متحد غرب، بخشی از ناتوی غربی ارتش صلیبی غربی هاست، ترکیه بزرگترین شریک تجاری اسرائیل در منطقه است، ترکیه طی چند سال اخیر مجری طرح های یهود و اسرائیل در منطقه و در کشورهای اسلامی شده ترکیه اردوغان کشوری منافق و ضد اسلام ..
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    11 3
    دقیقا
    • ایرانی IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      7 3
      اینها راه نخواهند برد به جایی چون هدفشون ناپاکه
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    21 14
    سلام. یک رزمایش در دریا مدیترانه در قلمرو سوریه ولبنان انجام شود.
  • پاپک آذری iran IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    45 26
    درود بر سپاه پاسداران میهنم ایران زمین ، بعنوان یک ایرانی آذری از این حرکت هوشمندانه سپاه پاسداران ایران سپاسگزاری و قدر دانی میکنم ،
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    15 4
    آذربایجان اویاخدی
  • بابک IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    16 2
    دشمنان داخلی و خارجی سعی می کنند روابط گرم مردم ترک دوطرف مرز را علیه همدیگر دشمن کنند مردم باید هوشیار باشند
    • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      0 0
      مردم ترک دو طرف نداریم،آذری ها اقوام اصیل ایرانی هستن،اون طرف هم به ناحق جدا از این طرف شده،زبان تغییر کرده،مردم که عوض نشدن،ایرانی بودن و هستن و خواهند بود.دولتهای هم کاسه اسراییل هم بدونن آذری های ایران خودشونو با توهمات عثمانی خواهی اونا یکی نمیدونن.ما هوشیاریم،گوشی بیاد دست بعضیا که خودشون رو ذلیل رجب الهام میدونن،ما گوش به فرمان رهبرمون هستیم،ایرانی هستیم نه متوهم و بی هویت.
  • امیر IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    29 14
    آخرش آذربایجان وارمنستان هردورابه ایران برمیگردونیم
    • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      4 14
      دوران توهمات تمام شده شما چه گلی به سر تبریز و خوزستان و بلوچستان زدین که بقیه را هم می خواهی بدبخت کنی .
    • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      0 0
      تو چه گلی به سرت زدی توی آلبانی؟؟ گریبان چاک میدی برای ما ایرانی ها؟؟تبریز و خوزستان و بلوچستان خاک ایران و مردمانش ایرانی و وطن پرست هستن به کوری چشم تو منافق مزدور و بی ریشه و کسانی که به خاطر خوش رقصی براشون ....میکنی.
  • علی IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    18 5
    سلام در گذشته یکبار کشور توسط پادشاهان گذشته‌ در ۲۰۰ سال پیش و ۱۰۰ سال پیش کشور تیکه تیکه کردند عهد نامه گلستان و ترکمان چای و هرات افغانستان همه ژن ایرانی دارند لهجه و زبان مختلف ایجاد اختلاف که سبب شادی دشمنان دو کشور می شود چون قرابت و خون یکی است و مابقی این را ندارند پس بطرف خودمان نباید گلوله در بشود
    • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      4 3
      ژن ایرانی دیگه چیه ؟؟
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۱
      0 0
      جالب بود
  • IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    51 17
    مشرق... عوضی
  • حمیدرضا IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    23 16
    سلام برادر ...سلام دوست عزیز تنها کشوررررررری که به خاک ایران چشم داشتی نداره و نخواهد داشت ارمنستان دوست داشتنی هستش...حتی این کشور سفیر هم در اسرائیل نداره ... ایران تو جنگ قره باغ قبلا تعدادی شهید داده از استان اردبیل و جنازه این عزیزان در باکو هستش....میدونم که اینارو نمیدونی....پس به این نتیجه میرسیم آب که سر بالا میره قورباغه آواز ابوعطا می خونه
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    1 9
    حالا برنامه تون برای از تلاویو تا باکو چیه؟
    • آذری iran IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      4 1
      به وقتش خواهید دید نوکران مجازی رجب و اسراییل ! یاشاسین ایران
  • مهدی مختاری IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    6 0
    عالی
  • اریوس IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    16 3
    درود بر وطن پرستان
  • علی اصغر از تهران IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    27 13
    به نظر من اگر اولویت شما حفظ نظام است بهتربن کار این است که دنبال اسرائیل را ول کنید
    • RO ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      2 5
      این نظام حیاتش در دشمنی با اسرائیل و آمریکاست
    • DE ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      0 0
      اسرائیل دیگه کیه؟
  • ایمانعلی اولاد IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    10 3
    بادم شیربازی کردنه
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    9 4
    آفرین جوابی دندان شکن داده و موضع واقعی رو بدور از تعصبات قومیتی بیان کرده
  • لرستان IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    16 6
    تار و مارشون میکنیم
  • گمنام زمان IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    15 4
    درود بر شیر مردان ایران و دلیر مردان خط اسلام
  • مهدی IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    8 3
    اسراییل در صورت لزوم برای حمله به تاسیسات حیآتی من جمله سایتهای اتمی ایران داره خودشو آماده میکنه و از خاک همسایگآن خاین داره استفاده میکنه تا آنها رو هم علیه ایران وسط جنگ بکشآنه
  • احمد IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    13 24
    چرا ایران از سیاست اشغالگری ارامنه و کشتار آذربایجانیها بدست ارامنه و غارت شهرها وروستاهای توسط ارامنه را حمایت میکند ؟
    • یاغچی ابادی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      5 2
      چون آذر بایجان مزدور اسرائیل ،ومسئولینش یهودی زاده و صهیونیستند
    • IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      7 1
      من خودم آذری و ترک زبان هم هستم ولی عاشق سرزمینم ایران
    • GB ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      3 3
      در واقعیت اینطور نیست در اوهام تو اینطوریه
    • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      5 3
      مدرک و مستند حرفت رو ارائه بده این همه حمایت از آذربایجان و باکو از طرف ایران شد آخرش جواب این همه حمایت رو با خیانت دادید ایران اگه میخواست از ارمنستان حمایت کنه که الان باکو هم دست ارمنستان بود جوجه منافق
    • IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
      2 0
      بیشترین کشتار آذری ها بدست عثمانی اتفاق افتاده
    • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      0 0
      و همینطور کشتار کُردها و ارامنه و شیعیان و ...همه به دست عثمانی ها بود.
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    12 7
    ۱۹:۱۹ شما ک داری میگی دست از حمایت ارمنستان بردارید همه چی حل میشه ، آیا خودتان هم حاضرید از زیر بار و قیمومیت ترکیه و اسرائیل در بیایید ؟؟!!.....
  • هادی AU ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    23 14
    احسنت بر امام جمعه شجاع اردبیل که پاسخ یاوه گوئ های ابلهان و مزدوران اسرائیل را داد
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    27 8
    آذری هستم عاشق ایرانم ، سرباز و فدایی این سرزمین هستم یاشاسین گوزل ایرانیمیز جانم فدای ایران عزیز ممنونم از نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان بابت این پیام و موضع ارزشمند ایشان،
  • آذربایجان IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    34 13
    مماشات بسه صدبار گفتیم خطر پان ترکها کمتر از پژاک نیس کسی گوش نداد فرزندان آذربایجان در دفاع از ناموس وطن ایران اسلامی آماده جان دادن هستن
    • پاپک آذری iran IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      9 3
      بخاطر اینکه پانترکیست های ایرانستیز و تجزیه طلب طی این سالها پشت نقاب پنهان شده بودند باعث شد مسئولین دچار خطای محاسباتی شوند .. من یک ایرانی و آذری هستم فدایی ایرانم .. مرگ بر اسرائیل
    • کوروش اریایی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
      1 3
      من خود یک فارس هستم.. .. به نظرم حق با جمهوری آذربایجان است چون آذربایجان زمین‌های را پس گرفته
    • رجب طیب اردوغان IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      0 0
      من هم یک ترک هستم
  • حمید IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    26 8
    فکر می کنم دور نباشد که علیف مثل اشرف غنی فرار کند.
  • IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    17 9
    یکی از نشانه های ظهور امام زمان عج آتش آذربایجان است وما باید جدی باشیم چراکه در جهانیکه نژادپرستی بشدت به عقب رانده شد والان در آلمان نژادپرستی یک جرم محسوب میشود ناگهان در جهان اسلام نژادپرستی بحث روز در میان حکام عرب و ترکیه و جمهوری آذربایجان میشود ! یک نیمه کوچک از دنیای اسلام وبال جهان اسلام میشود و مردم شیعه ومومنش حق عزاداری ندارند وبا مشاهده گرایش به دین و مذهب وایران بشدت سرکوب میشوند . این افراد قطعا کافر وضددین هستند بازماندگان رها کنندگان دینشان در زمان تسلط شوروی درحالیکه مردم با جان و مالشان دین دار ماندند . این افراد یهودی هستند حتی از خود یهودیان صهیونی متنفر از ایران شیعه هستند . عملا اسراییل دوم در کنار ماست و حرف زدن از نژاد ترک یک دروغ بزرگ است زیرا اگر این ضعفا بخواهند بیایند ایران را تجزیه کنند اولین قربانیان این جنگ خود هموطنان ما در آذربایجان و ناچار مردم برادران آن سوی مرز هستند ! آیا اسراییل بفکر نژاد ترک است یامیخواهد آنها درجنگ تجزیه ایران کشته شوند ! حرف مسخره ای است که بیایند ایران راتجزیه کنند آنهم درجنگ شیعه باشیعه ! پس اسراییل اصلا نه ترک براش مهمه ونه فارس ونه عرب که اگرمهم بود ۷۰ سال باعرب درجنگ نبود و فلسطین را قیمه قیمه نمی‌کرد ! آدم لاییک وقتی زیادی عرق وشراب میخوره حرف بیربط ومنویات قلبیش را میزند . درهرجنگی ترکها قربانیان هستند و هیچ قربانی جشن بدبختی هایش را برگزار نمیکند . یهود در تورات وتلمود از ما مسلمین بهتر میداند مهدی عج دوازدهمین ستاره ای است که بر تاج حضرت زهرا س است و آنها میدانند ظهور نزدیک است أنها حدیث آتش آذربایجان را میدانند و میدانند این آتش کار خودشان است . بیایید عمیقأ به پدیده ها نگاه کنیم و بگوییم کدام شیعه ترک و آذری ومسلمان حاضر است در سپاه مقابل امام عصرعج بایستد و جهنمی بودن خودرا تضمین کند ؟! اما من یک رویا را اولین بار اینجا مینویسم وخلاصه به آقای اردوغان میگویم شک نداشته باش مردم مسلمان ترکیه بخاطر عقایدشان پشتت را خالی خواهند کرد و باایران متحد میشوند !!؟ تاریخ ثابت خواهدکرد ترکان غیور مسلمانان متدین چه انتقامی ازتو خواهند گرفت چیزی شبیه به خالی کردن پشت صدام توسط مردم مسلمان عراق که دیدی ! اما شهید طهرانی مقدم ی در یک مکاشفه ، رویا که روی اینترنت هست ۳ بار میگوید : فلانی ، ظهور خیلی نزدیک است !
  • دلسوز IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    18 12
    الان بهترین راه کمک پهپادی ب ارمنستانه ک در جنگ بعدی پوزه علی اف بخاک بمالن ک دیگه از این گنده گوییها نکنن
  • مهراد IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    10 9
    باید به جمهوری آذربایجان گفت که آمریکا با آن همه دبدبه کوکبه اش جرات در افتادن با ایران را ندارد شما چه غلطی میکنی.
  • علیرضا IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    16 12
    تهدید نه از طرف کردستان عراق و نه از طرف کشورهای عربی و نه از سمت طالبان هست بلکه تنها تهدید بلقوه و بالفعل علیه کشور عزیزمون از طرف ترکیه و آذربایجان هست
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    29 16
    تعلل کردیم. معبر را برای دشمن بازکردیم
    • آذری iran IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
      26 11
      متاسفانه دقیقا" همینطوره ! اسرائیل به شدت در باکو فعال !!! زنده باد ایران ، یاشاسین ایران
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    21 16
    بابا آذربایجان را تصرف کنید وبه قائله خاتمه دهید
  • GB ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    4 4
    به امید خدا
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    18 7
    صدای تفرقه از حلقوم شیطانک های آذربایجان و ترکیه بیانگر عقده های روانی این دو کشور تحقیر شده است
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    2 0
    و اونها هم به یکباره اصلاح شدند !!
  • الم IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    6 7
    نژاد خوب و زبان خوب و دین خوب و مذهب خوب و ایدلوژی خوب و رنگ خوب وووو عامل اصلی تفرقه بین انسانهاست تا زمانی که ملتی بر طبل عقاید خودخواهانه اش بکوبد چیزی جز جنگ و نفرت نصیبش نخواهد شد و روی ارامش نخواهد دید
  • رضا IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    22 19
    یه موشک کوچولو از تبریز بزنین توسر اذربایجان تا دیگه غلط زیادی نکنن نمک نشناسا
    • اسراییل نابود است AZ ۰۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      4 1
      یه خرده دورتر بزنید اسراییل تموم شه بره جهان نفس بکشه
    • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      3 1
      هم‌وطن را نباید هدف قرار داد. علیف رو باید با مگس‌کش زد. نه نظامی و نه غیرنظامی آذربایجان نباید کشته شوند. همگی برادر ما هستند.
  • رضا IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    21 11
    ایران باید همون روز اول به ارمنستان کمک میکرد .
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    16 10
    بابا این که کاری نداره اگه اذرباییجان بخواد از حد خود عبور کنه به گفتیه رهبر عزیزمان میشه خط قرمز . آذربایجان حد خودشو باید بدونه
  • ایرانی IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    18 4
    مرگ بر اسراییل و غرب‌گرایان..
    • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      2 0
      الهی آمین
  • پیروزه IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    12 9
    جانم فدای مردم اذری زبان .نباید اجاز ه دا د کشورهای مثل ترکیه و اسراییل کشور اذربایجان تیر کنند که برادر کشی راه بیندازند .کشور اذربایجان یه نگاه به خودش و یه نگاه به ایران کند انوقت می فهمد کدام کشور راحت الحلقوم است.
    • نوید AZ ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      1 1
      مرگ بر اسراییل
  • US ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    17 12
    کوچکترین خشی که به بدن سربازان ما وارد بشه، خیابان "استقلالیات" و "میدان آزادی" باکو رو تخلیه کنید (توصیه به پانای سایبری)
    • اسلام پیروز است AZ ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      1 2
      هیچ غلطی نمیکنن نگران نباش
  • جاویدایران NL ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    8 2
    این حرفهاخوبه به شرطی که بعدش گزینه تنبیه در دستور کار باشه
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    7 8
    درود براین سید با این صراحت و شفافیت...از اینها که در لفافه سخن نمیکنن کم داریم
  • DE ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    9 9
    اگر الهام علیف یهودی نباشه پس نوکراسرائیله .
    • فرید AZ ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      6 1
      اسراییل به زودی نابود خواهد شد به لطف خدا
  • FR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۲
    6 5
    یه نگاه به قد و قواره خودش بندازه .
  • US ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    10 9
    رئیس جمهور محترم آذربایجان؟ حالت خوبه ؟ کجاش رئیس جمهور است با کدوم انتخابات ؟
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    3 2
    درود بر امام جمعه
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    4 4
    قلدر تر از اونا نتونستند ایران رو‌حذف کنند، دهانشون بوی شیر می دهد. ترکبه اگر ناتو پشتیبانش نباشد جرات حرف زدن هم ندارد
  • DE ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    3 2
    ما هرجا در منطقه حضور داشتیه ایم مطابق منافع ملی مان بوده است
  • US ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    1 11
    وقتی وبسایتهای ارمنی را پیگیری کنید متوجه می شوید چه خبر است.
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      0 0
      تو که از پرچمی که گذاشتی جای اسمت قشنگ معلومه تو ذهنت چه خبره!!
  • اردبیل iran IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    8 4
    باکو آذربایجان خاک اسلام و تشیع نباید تحت کنترل و سیطره یهود و اسرائیل باشد! یاشاسین گوزل ایرانیمیز جانم فدای ایران!
  • Ccc IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    1 4
    مواظب باشین مثل عربهای خوزستان که به استقبال عراقیهارفتن چه به سره خود آوردن اینبار هم در آذربایجان شکل نگیره اینها به هیچ کس رحم نمیکنن هیچوقت به اینا دلخوش نباشیم
  • DE ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    2 3
    درود بر سپاه عزیز و قدرتمند
  • من ترک ایران متحدم IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    12 12
    دم عاملی گرم .اردبیل و آدربایجان و قزوین و ارومیه و...‌ ۸ سال شهید ندادن که الهام علی اوف برای ما نقشه بکشد .
  • IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    6 2
    علیف و اون نماینده های نادان بدانند برای فتح باکو نیم روز کافیست و این سلاح های عاریه ای آنها چگونه می تواند از آنها در باکو دفاع کند علت مماشات ما این است که آنها را از خودمان می دانیم و همین احساس را نسبت به مردم آن سامان داریم واگر در خانه دشمن نفوذ کرد چاره ای جز جراحی نمی ماند
  • US ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    24 1
    ترکیه و اذربایجان اینطور محاسبه کرده‌اند که با داشتن بهترین روابط با اسراییل از تحریم و فشار آمریکا و اروپا مصون هستند و کاملا حمایت میشوند در حالیکه ایران تحت شدیدترین تحریم‌ها است و تضعیف شده و قدرت مانور ندارد. اگر بر فرض محاسبات‌شان درست هم باشد، دوست واقعی‌ کسی‌ است که موقع که ضعیف شدی به کمکت بیاید نه اینکه بهت خنجر بزند. این زنگ خطر در سیاست خارجی‌ ایران است که به اینها اصلا اعتماد نکند.
  • س ح IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    5 4
    آذربايجان برادر كوچك اسرائيل ميباشد .
  • IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    7 4
    زمانیکه باید طرف ارمنستان رو در جنگ قره باغ میگرفتید اینکار رو نکردید و آینده نگری نکردید.مرز زمینی با ارمنستان الان دست آذربایجانه.اردوقان در مراسم پیروزی اذربایجان چه مطالب سخیفی بر زبان اورد ولی از طرف مقامات جوابی در خور به اون داده نشد.اینم نتیجه ش.خیلی راحت در مورد کشورمون اسم تجزیه به کار میبرن.من مرده باشم که شما ایران را تجزیه کنید.
  • سید IR ۰۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    6 3
    یاشاسین عاملی ، از نظر مردم آذربایجان ، ایران سرزمین پدری ( آتا یوردم) است و ایران کشور امام زمان , پس آقای الهام علی اف ممکن است سرنوشت معمر قذافی در انتظار توباشد
  • شهین عالی IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    8 3
    درود بر امام جمعه غیور ایران
  • ه IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    6 2
    مرگ بر اسراییل
  • GB ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    4 2
    درود بر امام جمعه فهیم
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    4 3
    ملت آذربایجان آنها را بهتر میشناسند پس چرا نماینده میشن این معلوم الحال ها ؟ کم که به دولت آذربایجان کمک نکردیم! 7995
  • mahdi IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    5 1
    اونقدر رو دادیم به اسراییل که اومده دم گوش ما وایساده بزنه داغون کنه کشور ما رو به خدا اسراییل با سه میلیون جمعیت رو میشه با موشک باران کردن از تهران و لبنان تو یک ساعت کارش رو تموم کرد این همه دست دست کردن واقعا اشتباهه
  • سعید IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    8 0
    ایران تنها کشوری هست که در هیچ پیمان نظامی و امنیتی نیست،و متاسفانه با اکثر همسایگان روابطی شکننده داریم چون همسایه مستقل نداریم،راه حل چیست؟فقط و فقط تقویت توان داخلی
  • رهام حسامی IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    5 4
    اصلا اذربایجان مال ما هست .اسرائیل را حذف کنید .باید با اقتدار ماکه نشان دهنده ترس اذربایجان هست و رفته ترسو تر از خودشو اورده .اسرائیل باید نابود شود .
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    4 2
    یکی نیس به آذربایجان بگه آخه ....
  • علی IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    2 2
    درود بر امام جمعه فهیم
  • کارشناس IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    4 1
    دیگه تو منطقه دوستی برای ایران باقی نمانده است . عراق و سوریه هم دارن اداشو درمیارن
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
      0 1
      وای چه خطرناک ! طورکیه رجب خانی خیلی دوست داره تو منطقه ؟؟؟ با کشور یونان در حال تنش با شیوخ عرب تنش دارند، با مصر تنش دارد بازم بگم ؟
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
      2 0
      چه دوستی کافی تر از خدا.
  • CA ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    1 0
    غده سرطانی اسراییل باید هر روز با مشکلات امنیتی در خانه و در کورهایی که عادی سازی کردن دست و پنجه نرم کنه تا ازبین بره چون یک روز آرامشش مساوی با این نوع درگیریها برای ایرانه.
  • CA ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۳
    1 0
    غده سرطانی اسراییل باید هر روز با مشکلات امنیتی در خانه و در کورهایی که عادی سازی کردن دست و پنجه نرم کنه تا ازبین بره
  • ایران سرزمین پدری IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    5 2
    مردم آذربایجان ، ارمنستان و گرجستان و داغستان همگی ایران را سرزمین پدری می دادنند و همگی به ایران ملحق خواهند شد
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
      1 1
      اکثر کامنت نویسها از موتوری جنس گرفتن که اینطور مطلب می نویسن... گرجی ها و ترکهای آذربایجان و ارمنستانی ها چه ربطی به ایران دارند که میگی خودشان را ایرانی می‌دانند..
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      0 0
      اگه تاریخ مطالعه کنی میفهمی چه ربطی دارن،
    • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
      0 0
      دوست عزیز درسته که ما ایرانمون رو دوست داریم اما لطفا از توهم زدن خودداری کن.کدام ارمنستان و گرجستان ایران رو وطن خودشون میدونن؟بخ خصوص گرجستان که به خاطر قتل عام های آقا محمد خان از ایران متنفرن.
    • IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      0 0
      البته دوست عزیز دقت کن،آقا محمدخان ایرانی نیست چون ایرانیان بسیاری رو قتل عام کرد و ما ازش نفرت داریم
    • IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
      0 0
      اونوقت شما بر اساس کدوم توهمی میگی ایران یعنی آقا محمدخان!!!
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    3 1
    ببینید عزیزان ایران اصلا دست خودش نیست نمیتونه ضعیف باشه نمیتونه نابود بشه خودشم بخواد نمیتونه تاریخ رو ببینید اولین کشور دنیاست تا هنوز هم همچنان هست. چون خدا برای نجات دنیا روی ایران سرمایه گذاری کرده قدرت بینهایت و فوق بشری و ماورایی الهی از ایران محافظ میکنه.
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    3 3
    همه میدونند ایران با داعش جنگید داعشی که از طرف ترکیه و عربستان و چندصد کشورجهان حمایت میشد >>>پس ایران یکبار با ترکیه جنگیده و پیروز شده.
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    1 0
    کسی نمیگوید زبان ترکی بد است.
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 1
    متاسفانه صحبتهای امام جمعه محترم کاملا منفعلانه هست و درصدد توجیه رزمایش نظامی ایران
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۶
    0 0
    یاشاسین آزربایجان
  • GB ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    0 0
    یاشاسین اذربایجان .
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    0 0
    بر خلاف نظر ایشون منتظور از این رزماییش دقیقا خود دولت باکو است و ما اسرائیل را جدا از دولت باکو نمی شناسیم
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۹
    0 0
    به عنوان ترک همدانی میگم زنده باد ایران پاره تن همه ایرانیان.
  • محمد از شیراز IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۴
    0 0
    با سلام. ماشاالله به ارتش و سپاه غیور .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس