مذاکرات هسته ای تنها گام نخست رسیدگی به پرونده ایران است!

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا طی سخنانی مدعی شد که توافق برجام، تنها گام نخست رسیدگی به مسائل مربوط به ایران است.  

به گزارش مشرق به نقل از الشرق الاوسط، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا طی سخنانی مدعی شد که توافق برجام، تنها گام نخست رسیدگی به مسائل مربوط به ایران است.

بر اساس این گزارش، بورل با طرح این موضوع که بازگشت به برجام، تنها گام نخست در رسیدگی به مسائل مربوط به ایران است، مدعی شد که موارد دیگری همچون مداخلات ایران در امور کشورهای دیگر، در قالب توافق هسته ای با تهران مورد بررسی قرار نخواهند گرفت.

وی همچنین در واکنش به موضوع نگرانی اروپا از برنامه موشکی و پهپادی ایران، گفت که اتحادیه اروپا در خصوص مسائل مختلفی نگرانی هایی دارد، اما امکان حل تمامی این نگرانی ها به صورت یکجا امکانپذیر نیست.

بورل همچنین با اشاره به اینکه گفت و گوها در حال حاضر تنها منوط به موارد مربوط به برجام است، مدعی شد که این پایان کار نبوده و مسائل دیگری نیز وجود دارند که در گام های بعدی باید به آنها پرداخت.

مسئول سیاست خارجی اروپا گفت: گام نخست، از هسته ای شدن ایران است. بعد از آن، به مسائل دیگر نیز رسیدگی خواهیم کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    0 0
    این ما هستیم که باید به پرونده شما اروپایی های وحشی رسیدگی کنیم.200 ساله که خاورمیانه رو به آتش کشیدین. کی گورتونو گم می کنین؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس