کد خبر 1276783
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲
بازداشت مردی به اتهام قتل معلم مسلمان انگلیسی

پلیس انگلیس اعلام کرد مرد ۳۸ ساله‌ای را به اتهام یک معلم ۲۸ ساله بازداشت شده است.

به گزارش مشرق، پلیس انگلیس اعلام کرد مرد ۳۸ ساله‌ای به اتهام قتل «سابینا نسا» (Sabina Nessa)، معلم ۲۸ ساله در انگلیس بازداشت شده است.

پلیس انگلیس همچنین تصاویر ویدئویی مردی دیگر را منتشر و اعلام کرده است با این فرد، گفتگو خواهد کرد.

به گفته پلیس انگلیس، متهم بازداشت شده، ساکن محله لوئیشام (Lewisham) در جنوب شرق لندن است و فعلا تحت بازجویی است.

پلیس همچنین تصویر یک خودرو خاکستری رنگ را منتشر و اعلام کرده است می‌خواهد با راننده خودروی یاد شده، گفتگو کند. ساکنان محله در پارکی که سابینا نسا به قتل رسید، تجمع و به یاد وی شمع روشن کردند.

«سابینا نسا» زمانی که از پارک کاتور در جنوب شرق لندن می‌گذشت، به قتل رسید. جسد وی روز پس از قتل، در گوشه‌ای از همین پارک پیدا شد. شماری از زنان در این محله، از افزایش خشونت علیه زنان در معابر لندن، به ویژه پس از تاریک شدن هوا، ابراز نگرانی کرده اند. تعدادی از زنان نیز از این که در رسیدگی به این قتل، تعلل می‌شود و پلیس، رسانه‌ها و دولت، واکنش مناسب را بروز نداده اند، انتقاد کرده اند. به نوشته دیلی میل، زنان محلات جنوب شرق لندن می‌گویند اگر سابینا نسا، یک سفیدپوست همچون سارا اورارد (Sarah Everard) بود، قتل وی اکنون بازتاب گسترده‌ای داشت و سیاستمداران و رسانه‌های انگلیس، مدام درباره آن خبر می‌دادند و گزارش منتشر می‌کردند.

سارا اورارد زن ۳۳ ساله انگلیسی، اسفند ماه پارسال پس از ترک منزل دوستش در ساعت ۲۱، به سمت منزلش پیاده روی می‌کرد که ناپدید شد. بعدها معلوم شد وین کوزنز (Wayne Couzens) ۴۸ ساله، افسر پلیس انگلیسی که یکی از ماموران حفاظت از سفارت آمریکا در لندن بود، سارا اورارد را ربوده و پس از تجاوز و را به قتل رساند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۷
    0 0
    الان هیچ رسانه مخالفی نیست که بگه جامعه انگلستان فلان و فلان... بعد جامعه اونها آزادی بیان داره و اینجا که هر روز سر کوچکترین مسئله یه بحران و جنگ برای مردم درست می کنند آزادی بیان نیست... امان از اثر رسانه امان...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس