به گزارش مشرق، کانال تلگرامی بیسیمچی نوشت: 

اخباری که شبکه اینترنشنال باید آن را سانسور کند

گزارش bbc عربی از آزار دسته جمعی دختران در عربستان سعودی!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    12 6
    تقصیر شمایت، یه شبکهٔ سعود اینتر نشنال درست کنین از صبح تا شب راجع به همین مطالب سخنرانی کنین!!!
  • جاویدایران NL ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    5 4
    گویا قراره عربستان شبکه آذربایجان اینترنشنال رو راه اندازه کنه، این اقدام خییییییییییییییلیییییییییییی خطرناک و حساس هست، فکری براش کردید؟؟؟؟؟؟؟؟ اینهادارن رسماً درجهت تجزیه کردن ایران به پیش میرم، پاسخ ماچی خواهدبود؟؟؟؟؟؟ چطور قراره این بحران رو مدیریت کنیم؟؟؟؟؟؟؟ بهترنیست عربستان رو تهدید کنیم؟ بهترنیست به عربستان هشداربدیم اگر این اقدام رو کنه دستکم از سمت یمن تمام تاسیسات حیاتی و نفتی عربستان آسیب خواهند دید؟؟؟؟؟؟؟؟ ایران به هر نحوی که شده باید جلوی این اقدام رو بگیره. برای این موضوعات ارگانی داریم که بشینن فکر کنن دربارش؟؟؟؟ خیلی نگران شدم. تف بر اون کارمندان ایرانی نمای اینترنشنال که اینهارو میبینن اما باز هم برای این شبکه کارمیکنن، وطن فروشهای بی وجود. یادتونه گفته بودم ماباید یه شبکه پرقدرت تر از اینترنشنال راه اندازی کنیم از مثلاً بیروت به زبان فارسی؟ با اون خصوصیات خاصی که گفته بودم. حالا هم میگم علاوه بر اون باید یک شبکه عرب زبان اونجوری هم راه اندازی کنیم. خیلی مهمه باید زرنگ باشیم
    • IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
      5 2
      با این کار فقط اشتغال زایی می کنه. اهمیتی نداره. آذربایجان سر ایرانه. آذربایجان پر است از جوونهای با غیرت ایرانی. این رو ردشمنان ایران خوب می دونن.
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    2 2
    البته این بجای خود ولی کلا خاصیت بی بی سی لجن پراکنی علیه کشورهای اسلامی است حالا بسته به کشور کم و زیاد داره! ولی هرگز نگفتند نظرشان نسبت به آمار تجاوز و خشونت زنان انگلیسی چیه!
  • . IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۳
    1 0
    حالا انگار تو ایران همه پسرا مودب و خوب تحصیل کرده و سر به زیر وقتی میرم خیابون یه مشت لاشی بد ترکیب میبینم مشغول چشم چرونی و شماره دادن و شماره گرفتن مگه غیر از اینه ؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس