وسام حردان

سرویس عراق و اقلیم کردستان - وسام حردان رئیس شوراهای بیداری عراق از بیانیه "کنفرانس صلح و بازیابی" در اربیل اظهار برائت و اعلام کرد بدون اطلاع از محتوای بیانیه، آن را قرائت کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از  کرد پرس، وسام حردان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: براساس اطلاعات دریافتی از سوی برگزار کنندگان کنفرانس "صلح و بازپس گیری" مبنی بر موضوع آن درباره دعوت به محبت و تسامح بین شهروندان عراق پس از دستاوردهای آن در جنگ علیه تروریسم داعش و بازگشت ثبات به شهرهای آزاد شده از دست تروریست ها با خون پاک شهدای همه گروههای مردمی عراق و به ویژه در آستانه برگزاری انتخابات که نیازمند همبستگی و تشریک مساعی برای آغاز مرحله جدیدی است، در این کنفرانس مشارکت کردم.

بیشتر بخوانید:

صدور قرار بازداشت علیه شرکت کنندگان در کنفرانس اربیل

حردان افزود: بر این اساس، اقدام به قرائت بیانیه ای که بدون اطلاع از مضمون آن برایم نوشته شده بود کردم. اما از ذکر نام رژیم صهیونیستی و اشاره به روند سازش در آن، دچار شگفتی شدم. به همین دلیل، ضمن محکوم کردن مضمون شدید بیانیه پایانی از شما مردم عراق و همچنین ملت فلسطین و سایر ملت های عرب و مسلمان به دلیل این بیانیه و حضور در کنفرانس مذکور عذرخواهی می کنم.

یادآور می شود حدود ۳۰۰ شخصیت عراقی روز گذشته در یک نشست در اربیل خواستار پیوستن این کشور به پیمان های سازش با اسرائیل موسوم به پیمان ابراهیم و برقراری روابط دیپلماتیک با تل آویو شده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بختیاری IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    14 0
    خودتی اگر اینطور هست وقتی متوجه شدی باید جلسه رو ترک میکردی..// لعنت خدا بر منافین که عذابی سخت تر از کفار در انتظار آنهاست.
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    4 0
    به فرض محال که اینجوری بوده باشه باید بلافاصلهجلسه رو ترک میکردید.نه اینکه سنگینی دلارهایی که گرفته بودید مانع حرکت تان میشد.
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۴
    1 0
    خدا منافقان رو لعنت کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس