رئیس دیوان عدالت اداری: احقاق حق باید در کمترین زمان و با هزینه کم صورت گیرد

رئیس دیوان عدالت اداری با حضور در نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت قوه قضاییه گفت: همواره باید از حق و عدالت حمایت کنیم و احقاق حق باید در کمترین زمان و با هزینه کم صورت گیرد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین مظفری، رئیس دیوان عدالت اداری ضمن بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس و مقاومت قوه قضاییه با بیان اینکه ایام اربعین حسینی سید و سالار شهیدان (ع) با هفته دفاع مقدس مقارن شده است، بیان داشت: امیدواریم اباعبدالله حسین (ع) ما را شرمنده شهدا قرار ندهد و بتوانیم آنچه را که وظیفه ماست در ساختار نظام و دستگاه قضایی انجام دهیم.

رئیس دیوان عدالت اداری تصریح کرد: در ایامی هستیم که باید با آرمان‌های اباعبدالله حسین (ع) و امام خمینی (ره)، شهدای عظیم شان دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تجدید پیمان کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری با تاکید بر اینکه باید بر اساس تکلیف قانونی و موازین شرعی عمل کرد افزود: قانون مداری یکی از بزرگ‌ترین اسناد افتخار دستگاه قضایی است و از این حیث است که قوه قضاییه در نظام جموری اسلامی دستگاه مستقلی است و تمامی این امکانات و فرصت‌ها برای خدمت به مردم است و از سویی دیگر شخص مسئول باید مشکلات مردم را مشکل خود بداند.

رئیس دیوان عدالت اداری در پایان عنوان کرد: نوع دوستی یکی از آیین‌های بزرگ اسلامی است و در مورد هر کسی که به دستگاه قضایی مراجعه کند باید بر اساس موازین قانونی سعی داشت در اولین فرصت و کمترین زمان و هزینه، احقاق حق کنیم که این امر قطعا باعث رضایت خداوند متعال است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس