حزب الله لبنان: انتخابات سوریه همه پرسی مردمی بود

حزب‌الله لبنان یورش نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به کرانه باختری که منجر به شهادت ۵ فلسطینی شد را به شدت محکوم کرده و آن را تجسم سیاست نیرنگ و جنایت اشغالگران دانست.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری العهد، حزب الله لبنان شب گذشته با صدور بیانیه‌ای تجاوزات رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و مناطق مختلف کرانه باختری که منجر به شهادت 5 فلسطینی و بازداشت تعدادی از رزمندگان مقاومت فلسطین شد را به شدت محکوم کرد.

بیشتر بخوانید:

تقدیر حزب الله لبنان از فلسطین و عراق

حزب الله در این بیانیه اعلام کرد که این تجاوزات رژیم اشغالگر تجسم سیاست خیانت و نیرنگ و جنایت این رژیم است.

حزب الله همچنین هوشیاری مقاومت فلسطین و پاسخ قهرمانانه ملت این سرزمین به تجاوزات دشمن و تحمیل تلفات به صهیونیست‌ها را ستود.

در این بیانیه همچنین آمده است که حزب الله عمیق‌ترین تسلیت و همدردی خود را با ملت صبور فلسطین و خانواده‌های شهدا ابراز داشته و از خداوند متعال خواستار علو درجات برای این شهدا شده و ابراز امیدواری کرد که این فداکاری‌ها به زودی به اذن خداوند پیروزی‌های بزرگی را رقم بزند.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز یکشنبه به شهرک «بیت عنان» در شمال غرب قدس اشغالی یورش بردند. به دنبال این حمله درگیری‌های شدیدی میان صهیونیست‌ها و فلسطینیان اتفاق افتاد.

نظامیان اشغالگر قدس همچنین به چندین منطقه در کرانه باختری رود اردن از جمله شهر «جنین» و «برقین» یورش برده و با مبارزان مقاومت درگیر شدند که بر اثر آن پنج فلسطینی به شهادت رسیدند.

روز گذشته پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دو سرباز از نیروهای گارد مرزی این رژیم در درگیری‌های ساعات اولیه صبح امروز (دوشنبه) با فلسطینی‌ها در نزدیکی مقبره یوسف نبی در شرق نابلس زخمی شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس