پلیس صهیونیستی دو فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رساند

به گزارش منابع خبری، پلیس رژیم صهیونیستی امروز (پنجشنبه) دو فلسطینی را در کرانه باختری به ضرب گلوله به شهادت رساند.

به گزارش مشرق به نقل از منابع محلی، نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی در شهر قدیمی بیت المقدس یک زن فلسطینی را به زعم حمل چاقو هدف گلوله قرار داده و به قتل رساندند.

همچنین نیروهای رژیم صهیونیستی در رویدادی جداگانه در شهر «جنین» در کرانه باختری رود اردن جوان فلسطینی را هدف گرفته و وی را نیز به قتل رساندند.

پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای ادعا کرد که این مرد فلسطینی مسلح بوده و قصد تیراندازی به نظامیان اشغالگر را داشته که توسط این نیروها کشته شده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز به نقل از این بیانیه، پلیس اسرائیل امروز در شهر قدیم بیت المقدس، یک زن فلسطینی را که قصد حمله با چاقو به ماموران پلیس صهیونیستی را داشته، با شلیک گلوله کشته است.

پلیس صهیونیستی ادعا کرد که این زن پس از بیرون آوردن چاقو از کیفش، مورد حمله پلیس قرار گرفته و به گفته ماموران آمبولانس، او در دم کشته شده است.

پلیس رژیم صهیونیستی می‌گوید که این زن از ساکنان کرانه باختری بوده است.

در بیانیه پلیس رژیم صهیونیستی همچنین از کشته شدن یک مرد فلسطینی در تیراندازی میان ماموران پلیس در شهر جنین در کرانه باختری خبر داده است.

رویترز به نقل از منابع پزشکی درمانی فلسطینی می‌گویند که این مرد ۲۲ ساله بوده است. «جنبش جهاد اسلامی» هم در بیانیه‌ای اعلام کرد که این مرد از اعضای این جنبش بوده که در درگیری با نیروهای رژیم اشغالگر به شهادت رسیده است.

از روز یکشنبه گذشته تاکنون که ۵ فلسطینی از جمله ۴ عضو جنبش حماس در حملات نیروهای رژیم صهیونیستی که برای بازداشت آنها در کرانه باختری اقدام کرده بودند، کشته شدند.

حماس با تایید به شهادت رسیدن ۴ عضو خود، اعلام کرده بود که در حال بررسی واکنش مناسب به این حملات نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی است.

طی هفته‌های اخیر بازداشت خانواده‌های برخی از اسرای در بند رژیم صهیونیستی موجب اعتراضات و درگیریهایی در مناطقی از کرانه باختری از جمله شهر جنین شده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امین IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۸
    0 1
    حماس باید پاسخ بده حتما چون این وحشیها گستاخ میشوند باید از نیروهای شهادتطلب استفاده بشه تا ترس نزدیک شدن به فلسطینیها در همه وحشی ها باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس